Of hij wilde juist dat dat wel gebeurde.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:36 schreef jerver73 het volgende:
hij wilde niet dat er snacks met vlees verkocht werden op de optredens
Dat zou logischer zijn, daar Morrissey een strenge vegetariër is, maar nee.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:37 schreef Neleos het volgende:
[..]
Of hij wilde juist dat dat wel gebeurde.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:39 schreef ranja het volgende:
Hij was al dood
ik bedoel: hij was al dood![]()
Ranja +1quote:Right now, you’re probably feeling a little bit cheated. “Who the hell is Jobriath,” you’re probably asking. “Is this a trick? Is this some obscure indie artist who David Thorpe just happens to hate?” No, actually, Jobriath made quite a major bid for mainstream success.
Back in 1973, Jobriath was the most hyped new act around. He was going to be the American David Bowie, a flamboyant glam-rock mystery man who would change the way we saw rock and roll and sexuality. There was a huge billboard of a sultry, lounging Jobriath in Times Square. He was signed to Elektra with a major contract. His album was produced by mega-producer Eddie Kramer, famous for his engineering and production work with The Beatles, Led Zeppelin, and Jimi Hendrix. The album included studio players like Peter Frampton and John Paul Jones.
Full-page ads appeared in every major magazine. Jobriath would be huge. His live debut was to be a lavish concept show at the Paris Opera House, expected to cost two hundred grand; in the show, he would be dressed as King Kong, and would ascend a gigantic glass sculpture of the Empire State Building, which would, as he reached the top, transform into an erupting phallus; he would transform into Marlene Dietrich. No, I am not kidding.
However, it never happened. The album was a flop, most likely because it was absolutely god-awful: when I had Zack "GeistEditor" Parsons give a listen to it, he described the discrepancy between its lavish production and awful content as being "like a statue of a retard carved out of white gold." The Paris show, and the subsequent opera-house tour, was called off. Copies of the album, “Jobriath,” are difficult to find nowadays.
Jobriath was abandoned, and lived the rest of his days in, according to one article I read, a “pyramid-shaped triplex on the roof of New York's Chelsea Hotel.” He later resurfaced as a lounge singer, and unfortunately died of AIDS in 1983.
Aside from the fact that his talent was minimal and his record was pretty much terrible, I have few bad things to say about Jobriath. He tops this list because he is the ultimate example of rock gone wrong. He has not even been granted the status of a cult hero or a mistreated underdog, despite being one of the first openly gay American rock singers. He is almost totally forgotten, despite being so ridiculously ambitious and overhyped.
As far as I can tell, there has never been a more spectacular failure in the history of rock and roll. His failure was so overwhelming and complete that, unless you’re old and have a long memory or are a true aficionado of rock lore, this paragraph is most likely the first and last time you’ll ever hear of Jobriath.
Sack +1quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Die van Idols. Heet die Floortje toevallig?
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:14 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Anna, Stefan, Bart
Kom op, eentje neukt met een Vengagirl, eentje heeft een Idols-zusje, eentje heeft een kruiwagen en de vierde....uhm....dat....is.....uhh....bekend van...uhm......tja....wie was dat ook al weer?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:52 schreef belsen het volgende:
Tja, dat was van latere orde, die kennik dus niet.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:58 schreef belsen het volgende:
Aukje van Ginneken (beetje dom (erg dom), maar wel lekker), Johnny de Mol en de rest laat ik over aan de fans.
Jimmy Geduld niet. Die was al van de vorige vraag. En vriendinnen mogen uiteraard geraadpleegd wordenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:00 schreef knars het volgende:
Jimmy Geduld en euhm... euh... telt het raadplegen van je vriendin ook als "opzoeken"?
Ik zou het niet zeggen als mijn vriendin zoiets weet, maar nee dat mag.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:00 schreef knars het volgende:
Jimmy Geduld en euhm... euh... telt het raadplegen van je vriendin ook als "opzoeken"?
Dus jouw vriendin vindt Aukje dom doch lekker?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:01 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik zou het niet zeggen als mijn vriendin zoiets weet, maar nee dat mag.
Nee, dat is mijn persoonlijke mening.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dus jouw vriendin vindt Aukje dom doch lekker?
Dumpen die hap! Over een omgangsregeling word je het wel eens.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:00 schreef knars het volgende:
Die zijn allebei fout. Bas Muijs heeft trouwens wel ook nog iets muzikaals gedaan met 1 van de 2 die ik nog zoek....quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:15 schreef knars het volgende:
Bas Muijs en Victoria Koblenko, hoor ik hier. En ik hoor ook dat zij het niet keek, nee echt niet, het is allemaal de schuld van haar moeder enzo.
En Belsen heeft gelijk wat betreft Aukje.
ja maar, bij mij is ze veilig en als ze terug zou gaan naar haar moeder niet. Daar staat rtl4 op 4, hier op een onvindbare 34 of 35 geprogrammeerd. Hier wordt niet per ongeluk naar GTST gezaptquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:16 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Dumpen die hap! Over een omgangsregeling word je het wel eens.
Winston Post dan he?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Die zijn allebei fout. Bas Muijs heeft trouwens wel ook nog iets muzikaals gedaan met 1 van de 2 die ik nog zoek....
Inderdaadquote:
Oke, dan ga ik vast een vervolgvraag bedenkenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Als die laatste niet binnen een kwartier geraden is krijg jij het punt. Ik betwijfel namelijk of er sowieso iemand in Nederland is die haar naam nog weet...
En staat ie al klaar?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:44 schreef Neleos het volgende:
[..]
Oke, dan ga ik vast een vervolgvraag bedenken![]()
Wie is dit?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En staat ie al klaar?
Neleos+1
die laatste was trouwens Chanella Hodge
Sack_Blabbath + 1quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Oooh, mijn reputatie.....wat doe ik?
Nee hoor, we hebben ook nog Wulpse Woensdagquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:04 schreef jerver73 het volgende:
heheheheh... maar 1 dag waarop alles mag geloof ik....
Die weet ie dan weer welquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:18 schreef Neleos het volgende:
Lindsey Lohan
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ashlee Simpson
quote:Yo, Hey what's happenin' dude
I'm a guy with a rep for bein' rude
Terrorizin' people wherever I go
It's not intentional, just keepin' the flow
Fixin' test scores to get the best scores
Droppin' banana peels all over the floor
I'm the kid that made delinquency an art
XXXXX XXXX XXXXXXX, XXXXX XXXX XXXX
Wie doet er wel een nieuwe?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:27 schreef belsen het volgende:
Bart Man, van Bart Simpson, maar geen nieuwe vraag.
Dan maak ik me er wel makkelijk vanafquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:30 schreef belsen het volgende:
Jij natuurlijk. Jij bent de expert hierin.
Staat al bijna 10 minuten open zie ik.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dan maak ik me er wel makkelijk vanaf: welke ex-soapie is een lucky girl?
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:42 schreef Neleos het volgende:
[..]
Staat al bijna 10 minuten open zie ik.
Kylie Minogue
Welk nummer van wie dan?quote:The kisses of the sun - Were sweet I didn't blink
I let it in my eyes - Like an exotic drink
The radio playing songs - That I have never heard
I don't know what to say - Oh not another word
quote:The kisses of the sun - Were sweet I didn't blink
I let it in my eyes - Like an exotic drink
The radio playing songs - That I have never heard
I don't know what to say - Oh not another word
Just - la la la la la - It goes![]()
Just - la la la la la - It's all![]()
Just - la la la la la - And everybody's singing
La la la la la - And now the bells are ringing
La la la la la - la la la la la la la - la la la la la - la la la la la la la
La la la la la - la la la la la la la - la la la la la - la la la la la la la
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:10 schreef jerver73 het volgende:
ATC - around the world
wat van wie?quote:The man in the moon has a cold in the back of his head today
So dark is the river as the old bridge of lovers
finds it's getting washed all away
There are three wise men in the darkness of the desert
Still trying to be finding their way
Eeh, een kerel met een zware stem, vals uiteraard. En die mompelt dan dat tekstje... Op de radio heeft Johan er een gitaarmuziekje bijgemaakt... Maar hoe die kerel heet, geen idee.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:22 schreef jerver73 het volgende:
Geen idee.... kun je het even inzingen , als het op wat ik zoek lijkt heb je het punt :--)
Ha, je bent er al!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:51 schreef Berkery het volgende:
I am kloot
Me first & the gimme gimmies
I mother earth
I'm from Barcelona
I against I
We are scientists
They might be giants
Them
HIM
And You Will Know Us By The Trail Of Dead
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:23 schreef knars het volgende:
Beiden in meerdere decennia met hetzelfde nummer op 1 gestaan?
quote:ik ben er nu bijna zeker van dat je undersign een rant van Alexei Sayle is, correct..?
Dat zocht ikquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:33 schreef ranja het volgende:
een deel 1 en 2 van een album? Bat Out of Hell 1 en 2 (en 3) en Labour of Love 1 en 2?
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:48 schreef bigshadow het volgende:
Steven McQueen?
Opgezocht, nog nooit van de dame in kwestie gehoordquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:47 schreef ranja het volgende:
Wie schreef het boek "Goodnight Steve McQueen"?
Hele naam was Richie James Edwards en hij wilde zelf het liefste Richie James heten, maar goed, het is nog vroegquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:59 schreef belsen het volgende:
Die van Ranja zal Sheryl Crow zijn (die had ook een nummer Steve McQueen) en die van de Brabo is Richie Edwards.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:59 schreef belsen het volgende:
Die van Ranja zal Sheryl Crow zijn (die had ook een nummer Steve McQueen)
Ja ehm, Sheryl Crow toch?!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:51 schreef belsen het volgende:
Nee, ik had hem al opgezocht, mooie dame met een leuke band.
Ik ga weg, maar hier nog snel een vraag:
Wie had er een hit met Steve McQueen?
Prefab Sprout.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:51 schreef belsen het volgende:
Nee, ik had hem al opgezocht, mooie dame met een leuke band.
Ik ga weg, maar hier nog snel een vraag:
Wie had er een hit met Steve McQueen?
Oke dan een puntje!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:54 schreef belsen het volgende:
Elmo76 +1
Ik wacht wel weer op de hint...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:05 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Oke dan een puntje!![]()
Hier de volgende vraag:
Stukje songtekst van wie en uit welk liedje?
One time a thing occured to me
What's real and what's for sale.
Blew a kiss and tried to take it home.
Berkery +1quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:34 schreef Berkery het volgende:
Stone temple pilots - Vasoline
quote:Mijn liefde is in liga met de snelweg
Zijn hartstocht zal berijden, aangezien de steden langs vliegen
En de achterlichten lossen, in de komst van nacht op
En de vragen in duizenden nemen vlucht
Mijn liefde is a-mijlen in het wachten
De ogen die enkel, en de blik bij de klok staren
En geheim die brandwonden, en de pijn die donker groeit
En het is u nogmaals
Leidend me - leidend me onderaan de weg
Drijven die verder - me drijft onderaan de weg
Moet big log van Robert Plant zijn!quote:
Groot Logboek van Robert Plant is correct!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:47 schreef brabo74 het volgende:
[..]
Moet big log van Robert Plant zijn!
Sack_Blabbath +1quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En John en Yoko natuurlijk
Dat was dus een weggever...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:53 schreef Captain_Redbeard het volgende:
dangermouse
Anoukquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Denk er eens een dikke neger bij
Beasty boys toen ze jang waren?quote:
Eerder de Easty Boysquote:
au, die zit....... 1-0 voor Markquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:14 schreef Mark het volgende:
[..]
Eerder de Easty Boys
ik zie iig 3 Aziaten
japanners inderdaad. en elektronisch.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:14 schreef Mark het volgende:
[..]
Eerder de Easty Boys
ik zie iig 3 Aziaten
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:35 schreef Neleos het volgende:
Hele wilde gok: MU?
echt geen flauw idee, maar ben ook niet echt in de electronicaquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:36 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
![]()
Eerste deel van de bandnaam verwijst naar de kleur van hun kleding op de foto.
* Mark heeft geen 100% kleurenzichtquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:36 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
![]()
Eerste deel van de bandnaam verwijst naar de kleur van hun kleding op de foto.
Oh die!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:43 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Eén van de bandleden is Ryuichi Sakamoto.
Dit deed hij in ieder geval van 1978 tot 2004, met wat pauzes.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:45 schreef tong80 het volgende:
Da's niet de minste. Ik weet niet wat ie tegenwoordig doet.
Ach ja, nou zie ik hem op de fotoquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:43 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Eén van de bandleden is Ryuichi Sakamoto.
hij schijnt in een japans electro bandje te zitten heb ik gehoordquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:45 schreef tong80 het volgende:
Da's niet de minste. Ik weet niet wat ie tegenwoordig doet.
Dat zocht ik dus, maar ik bleef hangen in iets met Yellow Armyquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:08 schreef brabo74 het volgende:
yellow magic orchestra?
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:08 schreef brabo74 het volgende:
yellow magic orchestra?
Juliana Hatfield en Juliana Hatfield Threequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:31 schreef brabo74 het volgende:
maar wie krijgt nu de punten....hmmmm
lastig....
de eerste die allebei de dingen in 1 antwoord zet krijgt hem....
Knars dat klopt, maar alleen Julianna Hatfield moest ook genoemd worden, en dat was Sack_Blabbath....quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:36 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Juliana Hatfield en Juliana Hatfield Three
antwerpen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:59 schreef Elmo76 het volgende:
Oké dan!
Nieuwe vraag:
In welke stad is Novastar geboren?
Hee er reageert iemand!quote:
Nope, ook niet goed.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:15 schreef knars het volgende:
geen flauw idee, dus gok ik op Gent.
Ja, maar Eindhoven is niet goed.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:15 schreef Neleos het volgende:
Novastar, was dat niet stiekem Nederlands?
Eindhoven?
Nope ook niet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:26 schreef placebeau het volgende:
amsterdam?
In de buurt van Maastricht hequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:38 schreef placebeau het volgende:
den haag?
nope.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:39 schreef Neleos het volgende:
[..]
In de buurt van Maastricht heBelg
![]()
Heerlen?
oei, ja, ik bedoelde...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:39 schreef Neleos het volgende:
[..]
In de buurt van Maastricht heBelg
![]()
Heerlen?
oehhh very closequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:52 schreef Gambolputty het volgende:
Geleen?
tja, niet iedereen is onderlegd in de japanse electronica....... Als ze nu uit java zouden komen....quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:09 schreef cafca het volgende:
avond
tssssss, dat die yellow magic orchestra-vraag in een rebus moest eindigen...
The Kelly Family? Da's ook wel vrij eng.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:40 schreef knars het volgende:
Nee, toch meer in de richting van de Addams Family. Vrij letterlijk zelfs.
quote:We came, we came, we came again
To stem the tide and point the blame
Came back for more
Came back to see what you had in store
Everyone join the line, everyone
Yeah, so you wanna spin the world around?
So you wanna spin the world around?
And anybody else
Cut em down
So you wanna make catastrophe?
Won't you send it right over to me
I got some time
Everybody running high
Die heb ik hier ook nog ergens liggen, geloof ik.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:19 schreef Berkery het volgende:
Ik heb hier een KinkFM-verzamel CD liggen en daar staat het nummer 'Get myself arrested' op, maar die is het niet geloof ik.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:20 schreef Grobbel het volgende:
Nummer heet We Haven't Turned Around.
Zet dat maar weer uit je hoofd. Ik had het punt moeten hebben.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:31 schreef brabo74 het volgende:
maar wie krijgt nu de punten....hmmmm
lastig....
de eerste die allebei de dingen in 1 antwoord zet krijgt hem....
quote:Op zondag 8 oktober 2006 09:58 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Zet dat maar weer uit je hoofd. Ik had het punt moeten hebben.
Welk nummer?quote:Je hebt me lief, wanneer je zegt: ik wil je nooit meer kwijt
Je zegt: je geeft om mij veel meer dan om jezelf
Maar als je dan zo zeker bent
Als je echt zo zeker bent
Als je zo heel veel om me geeft
Zou je me ook laten gaan, zou je me laten gaan als het nodig was...
quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:16 schreef belsen het volgende:
Jullie hadden er nog eentje van mij tegoed.
[..]
Welk nummer?
quote:Je geeft me alles wat je hebt
Al je tijd, je geld, je lichaam
Je liefde, mij zoveel zelfrespect en nog meer respect van vrienden
Je bouwt voor mij een wit paleis met feesten wijnfonteinen
Je vertrouwt me je geheimen toe
laat alle spoken 's nachts verdwijnen
uuueeehhhmm mensen sorry, ik wist idd even niet hoe het inzake dit ging......... Spijt me voor de misverstanden. Kan ik het punt nog bij de juiste persoon zetten?quote:Op zondag 8 oktober 2006 10:16 schreef peaceman het volgende:
Is het eens met Bukgeit.....
Laten we maar zeggen dat het komt omdat brabo74 nog niet zo lang meespeelt
Van Dik Hout - Dromendiefquote:
Ow bestaan die dingen dan?quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:31 schreef TheSilentEnigma het volgende:
En dat ding, da's toch een dromenvanger?
Nu iig geen probleem wie punt moet krijgen....quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:35 schreef belsen het volgende:Rob de Nijs - Zondag Mieke Telkamp - Nooit op zondag The Velvet Underground - Sunday morning No Doubt - Sunday morning U2 - Sunday bloody sunday Frans Halsema - Zondagmiddag Buitenvelderd Vanessa Paradis - Sunday mondays Morrissey - Everyday is like sunday Blur - Sunday, sunday Blondie - Sunday girl
Welke band?quote:Building on the jangly guitar pop of the Smiths and the trance-like dream pop of bands like the Cocteau Twins,cultivated a dedicated following in indie rock circles, both in their native England and in America, in the early '90s. Although the sales of their first two albums were strong, the band never crossed over into the mainstream, as so many observers and critics predicted they would.
bukgeit +1quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:47 schreef bukgeit het volgende:
Dat zijn Amerikanen. The Sundays.
The Sundays? Amerikaans?quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:47 schreef bukgeit het volgende:
Dat zijn Amerikanen. The Sundays.
Sorry dat ik niet zeker wist of ze uit Engeland danwel Amerika kwamen.....quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:55 schreef Gambolputty het volgende:
both in their native England..
Lezen is een kunst ..
quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:50 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Gruppo Sportivo vierde het volgens mij al eerder deze maand..maar misschien zijn die het.
Newbiedoobiedoo +1 en een nieuwe vraag...quote:Op 28 oktober is het feest in Pakhuis Wilhelmina in Amsterdam. Exact op die dag bestaat Gruppo Sportivo 30 jaar!
quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:24 schreef bartrid het volgende:
* bartrid zwaait vanuit Nijeveen, weekendje Nederland bij ouders
dat is bij filmtrivia een heel normale manierquote:Op zondag 8 oktober 2006 10:15 schreef TheSilentEnigma het volgende:Dit is inderdaad een nogal een, ehhmm, onconventionele manier van punten toekennen...
Kennelijk niet.quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:28 schreef Elmo76 het volgende:
Komt er geen nieuwe vraag?
Dat was de tweede single.quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:36 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Just Can't Get Enough?
Everything counts?quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:23 schreef Flitspaal het volgende:
Excuses.
Ik lag te slapen.
Wat was de eerste single van Depeche Mode?
People are people?quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:23 schreef Flitspaal het volgende:
Excuses.
Ik lag te slapen.
Wat was de eerste single van Depeche Mode?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |