Kom op, eentje neukt met een Vengagirl, eentje heeft een Idols-zusje, eentje heeft een kruiwagen en de vierde....uhm....dat....is.....uhh....bekend van...uhm......tja....wie was dat ook al weer?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:52 schreef belsen het volgende:
Tja, dat was van latere orde, die kennik dus niet.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:58 schreef belsen het volgende:
Aukje van Ginneken (beetje dom (erg dom), maar wel lekker), Johnny de Mol en de rest laat ik over aan de fans.
Jimmy Geduld niet. Die was al van de vorige vraag. En vriendinnen mogen uiteraard geraadpleegd wordenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:00 schreef knars het volgende:
Jimmy Geduld en euhm... euh... telt het raadplegen van je vriendin ook als "opzoeken"?
Ik zou het niet zeggen als mijn vriendin zoiets weet, maar nee dat mag.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:00 schreef knars het volgende:
Jimmy Geduld en euhm... euh... telt het raadplegen van je vriendin ook als "opzoeken"?
Dus jouw vriendin vindt Aukje dom doch lekker?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:01 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik zou het niet zeggen als mijn vriendin zoiets weet, maar nee dat mag.
Nee, dat is mijn persoonlijke mening.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dus jouw vriendin vindt Aukje dom doch lekker?
Dumpen die hap! Over een omgangsregeling word je het wel eens.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:00 schreef knars het volgende:
Die zijn allebei fout. Bas Muijs heeft trouwens wel ook nog iets muzikaals gedaan met 1 van de 2 die ik nog zoek....quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:15 schreef knars het volgende:
Bas Muijs en Victoria Koblenko, hoor ik hier. En ik hoor ook dat zij het niet keek, nee echt niet, het is allemaal de schuld van haar moeder enzo.
En Belsen heeft gelijk wat betreft Aukje.
ja maar, bij mij is ze veilig en als ze terug zou gaan naar haar moeder niet. Daar staat rtl4 op 4, hier op een onvindbare 34 of 35 geprogrammeerd. Hier wordt niet per ongeluk naar GTST gezaptquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:16 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Dumpen die hap! Over een omgangsregeling word je het wel eens.
Winston Post dan he?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Die zijn allebei fout. Bas Muijs heeft trouwens wel ook nog iets muzikaals gedaan met 1 van de 2 die ik nog zoek....
Inderdaadquote:
Oke, dan ga ik vast een vervolgvraag bedenkenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Als die laatste niet binnen een kwartier geraden is krijg jij het punt. Ik betwijfel namelijk of er sowieso iemand in Nederland is die haar naam nog weet...
En staat ie al klaar?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:44 schreef Neleos het volgende:
[..]
Oke, dan ga ik vast een vervolgvraag bedenken![]()
Wie is dit?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En staat ie al klaar?
Neleos+1
die laatste was trouwens Chanella Hodge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |