abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44622283
Was er niet al Spyker kleding, wat door McGregor gemaakt werd? Tom Coronel zat er wel eens mee in de studio bij SBS.
Voor de rest goed nieuws natuurlijk. Als dit zo doorgaat is het straks meer uitzondering dat je géén F1 sponsort dan wel
pi_44622762
quote:
Op donderdag 21 december 2006 11:11 schreef LeXX het volgende:
Was er niet al Spyker kleding, wat door McGregor gemaakt werd? Tom Coronel zat er wel eens mee in de studio bij SBS.
Voor de rest goed nieuws natuurlijk. Als dit zo doorgaat is het straks meer uitzondering dat je géén F1 sponsort dan wel
Er was Spyker Squadron merchandise, McGregor stond daar als sponsor op
Maar het zal ook vast wel van hun makkelij komen
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_44622847
quote:
Tweede stoeltje Spyker voor Sutil

De Duitse autocoureur Adrian Sutil heeft het tweede stoeltje van het formule 1-team van Spyker bemachtigd. De nieuwe renstal van de Nederlander Michiel Mol maakte donderdag bekend dat de 23-jarige Sutil een meerjarig contract heeft getekend. Kopman bij Spyker is Christijan Albers.

Sutil was dit seizoen al bij drie Grote Prijzen testrijder in de oranjegrijze bolide, die in het wereldkampioenschap Formule 1 volgend jaar de beschikking heeft over een Ferrari-motor. De coureur uit München won als wedstrijdrijder in 2006 het Japanse kampioenschap in de Formule 3.
Verrassend.
pi_44622881
Mooi!
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  donderdag 21 december 2006 @ 11:37:27 #205
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_44623003


Hier hoopte ik al op!
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  donderdag 21 december 2006 @ 13:04:57 #206
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44625331
Heb je eindelijk een Nederlands team, zet je een mof in de 2e auto. Ken 'm niet, heb z'n tests en het Japanse F3 niet gevolgd, maar ik denk niet dat dit een goeie zaak is voor Spyker en Albers. Albers kan geen indruk maken tegen een ervaren teamgenoot, en Spyker zal geen sponsors aantrekken behalve Sutil's persoonlijke. Haal je een grotere naam binnen, moet je misschien wel betalen. Maar dan heb je in elk geval ook meer exposure tijdens de wedstrijden en word je dus vanzelf interessant voor sponsors.

De twee posts hierboven, licht dat eens toe? Mis ik iets over Sutil? Is dat een absoluut toptalent? Ik heb in de geruchtenstroom van welk stoeltje dan ook nog nooit over 'm gehoord als serieuze kandidaat, dus zie niet echt reden om hierop 'te hopen'?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 21 december 2006 @ 13:17:18 #207
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_44625687
quote:
Op donderdag 21 december 2006 13:04 schreef twi het volgende:
Heb je eindelijk een Nederlands team, zet je een mof in de 2e auto. Ken 'm niet, heb z'n tests en het Japanse F3 niet gevolgd, maar ik denk niet dat dit een goeie zaak is voor Spyker en Albers. Albers kan geen indruk maken tegen een ervaren teamgenoot, en Spyker zal geen sponsors aantrekken behalve Sutil's persoonlijke. Haal je een grotere naam binnen, moet je misschien wel betalen. Maar dan heb je in elk geval ook meer exposure tijdens de wedstrijden en word je dus vanzelf interessant voor sponsors.

De twee posts hierboven, licht dat eens toe? Mis ik iets over Sutil? Is dat een absoluut toptalent? Ik heb in de geruchtenstroom van welk stoeltje dan ook nog nooit over 'm gehoord als serieuze kandidaat, dus zie niet echt reden om hierop 'te hopen'?
welke grote naam zou Spyker binnen kunnen halen?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_44625755
Ik zal mijn post toelichten.
Chris heeft afgelopen jaar Monteiro alle hoeken vand e baan laten zien. Mijn vrees was dat dit weer zou gebeuren, en niemand zou de prestatie van Chris opmerken.
Mocht Sutil nu hetvolgende slachtoffer worden, dan heeft Chris in 3 jaar tijd 4 verschillende coureurs verslagen. Dat staat natuurlijk beter.
Tuurlijk had ik liever De la Rosa gezien, wegens zijn technische kennis en reputatie.
Sutil is geen slechte en heeft ook enkele grote sponsoren.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  donderdag 21 december 2006 @ 13:31:59 #209
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44626145
Een De La Rosa verslaan zou meer indruk wekken. En die geruchten over Hakkinen zouden natuurlijk ideaal zijn. Zo zijn er nog wel een handvol coureurs die veel ervaring hebben en denk ik best zouden willen racen bij Spyker. Al is het maar een (ex-)testrijder van een ander team.
pi_44626216
Maar hebben die wel voldoende geld? Sutil en Monteiro zouden nu achteraf echte Paydrivers genoemd kunnen worden, wie het meeste meeneemt krijgt het stoeltje.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  donderdag 21 december 2006 @ 13:44:09 #211
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44626532
En daarom zal het geen indruk wekken wanneer Albers Sutil zou verslaan.

En wanneer je zoveel geld bij elkaar kunt peuren om een team op te zetten, kun je ook wel een paar miljoen extra uittrekken om iemand zijn laatste kunstje te laten doen. Ik denk niet dat Hakkinen realistisch zou zijn, maar De La Rosa zal toch geen bankroet opleveren? Jammer dat Ferrari geen ervaren 3e coureur heeft. Of althans, Badoer is ervaren maar natuurlijk niet van hoog niveau. Hadden ze daar een jongen met pakweg 50 GP's ervaring in (sub)topteams rond lopen had je die best kunnen betrekken in de motorendeal.
pi_44626867
Het zal nog altijd meer indruk wekken dan wederom Monteiro te verslaan.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  donderdag 21 december 2006 @ 14:36:08 #213
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_44628158
quote:
Op donderdag 21 december 2006 13:04 schreef twi het volgende:
De twee posts hierboven, licht dat eens toe? Mis ik iets over Sutil? Is dat een absoluut toptalent? Ik heb in de geruchtenstroom van welk stoeltje dan ook nog nooit over 'm gehoord als serieuze kandidaat, dus zie niet echt reden om hierop 'te hopen'?
Sutil is als coureur vele malen getalenteerder dan Monteiro. Kijk maar naar zijn prestaties op de vrijdagen vorig seizoen.

Monteiro verslaan is oud, dat deed Albers al. Een fris jong talent verslaan nog niet. Het feit dat jij hem niet kent wilt nog niet zeggen dat het een "grote onbekende" is. Reden dat hij nergens genoemd is komt omdat hij financieel niet al te veel sponsoren heeft. In het jaar dat Hamilton de F3 won, werd hij tweede.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  donderdag 21 december 2006 @ 14:38:27 #214
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_44628231
quote:
Op donderdag 21 december 2006 13:34 schreef Spooky4u het volgende:
Maar hebben die wel voldoende geld? Sutil en Monteiro zouden nu achteraf echte Paydrivers genoemd kunnen worden, wie het meeste meeneemt krijgt het stoeltje.
Eerlijk gezegd denk ik niet dat Sutil in dat geval het stoeltje had gekregen. Ik denk dat het team hier concesies heeft gedaan.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  donderdag 21 december 2006 @ 14:45:14 #215
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_44628412
quote:
Op donderdag 21 december 2006 13:44 schreef twi het volgende:
En daarom zal het geen indruk wekken wanneer Albers Sutil zou verslaan.

En wanneer je zoveel geld bij elkaar kunt peuren om een team op te zetten, kun je ook wel een paar miljoen extra uittrekken om iemand zijn laatste kunstje te laten doen. Ik denk niet dat Hakkinen realistisch zou zijn, maar De La Rosa zal toch geen bankroet opleveren? Jammer dat Ferrari geen ervaren 3e coureur heeft. Of althans, Badoer is ervaren maar natuurlijk niet van hoog niveau. Hadden ze daar een jongen met pakweg 50 GP's ervaring in (sub)topteams rond lopen had je die best kunnen betrekken in de motorendeal.
Ferrari heeft ook Marc Gene overigens.

Waarom zou het team niet een jong talent MET budget de kans geven? Het team heeft al aangegeven dat het budget doorslaggevend zal zijn, in combinatie met het talent. Sutil was de beste keuze op basis van deze argumentatie.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_44628892
goed keuze m.i.
maar zal medion niet gaan conflicteren met trust?
  donderdag 21 december 2006 @ 15:12:25 #217
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_44629144
quote:
Op donderdag 21 december 2006 15:01 schreef Rory78 het volgende:
goed keuze m.i.
maar zal medion niet gaan conflicteren met trust?
Denk het niet. Beiden spreken een net iets andere doelgroep aan dacht ik.

En Medion is persoonlijk sponsor, geen teamsponsor. Althans is niet bekend gemaakt.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_44642769
quote:
Op donderdag 21 december 2006 14:38 schreef sanger het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd denk ik niet dat Sutil in dat geval het stoeltje had gekregen. Ik denk dat het team hier concesies heeft gedaan.
Spyker wilde een ervaren rijder als ze hun budget rond zouden hebben, maar een paar weken geleden liet Michiel Mol al weten dat ondanks de vele interesse het budget nog niet rond was. Ze willen het in 2007 schijnbaar met 53 miljoen doen en begin december was daar 30 miljoen van toegezegd. Het werd dus erg belangrijk om een rijder binnen te halen die veel betaalt. Ik neem aan dat Sutil toch wel minstens 10 miljoen euro meebrengt. Sowieso wordt nu al gezegd dat 2008 het eerste serieuze jaar van het team zal worden. Sutil krijgt een kans, maar zal daarvoor ongetwijfeld meer geld meebrengen dan Monteiro, want die werd in het team erg gewaardeerd.
pi_44648006
Ik vind het wel een verrassende keuze. Ben iig wel tevreden dat ze een jong talent de kans geven.
  vrijdag 22 december 2006 @ 08:03:12 #220
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_44649716
quote:
Op donderdag 21 december 2006 22:43 schreef mbn het volgende:

[..]

Spyker wilde een ervaren rijder als ze hun budget rond zouden hebben, maar een paar weken geleden liet Michiel Mol al weten dat ondanks de vele interesse het budget nog niet rond was. Ze willen het in 2007 schijnbaar met 53 miljoen doen en begin december was daar 30 miljoen van toegezegd. Het werd dus erg belangrijk om een rijder binnen te halen die veel betaalt. Ik neem aan dat Sutil toch wel minstens 10 miljoen euro meebrengt. Sowieso wordt nu al gezegd dat 2008 het eerste serieuze jaar van het team zal worden. Sutil krijgt een kans, maar zal daarvoor ongetwijfeld meer geld meebrengen dan Monteiro, want die werd in het team erg gewaardeerd.
We zullen het nooit zeker weten
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_44649806
Spyker test pas in februari

[ Bericht 42% gewijzigd door Spooky4u op 22-12-2006 08:53:21 ]
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  vrijdag 22 december 2006 @ 09:10:34 #222
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_44650450
quote:
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_44650460
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 09:10 schreef sanger het volgende:

[..]

Vind je?
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  vrijdag 22 december 2006 @ 09:12:45 #224
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_44650483
Ik vind het goed ja, dat je de link hebt verandert

Het nieuws over het testen is iets minder, maar was wel te verwachten denk ik.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_44650495
Zo laat had ik niet verwacht.
Zou er dan toch een veel grotere invloed van Gascoyne zijn?
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  vrijdag 22 december 2006 @ 09:15:28 #226
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_44650536
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 09:13 schreef Spooky4u het volgende:
Zo laat had ik niet verwacht.
Zou er dan toch een veel grotere invloed van Gascoyne zijn?
Denk het niet, de invloed zal meer door Ferrari komen denk ik.

Alhoewel ze tijd genoeg gehad hebben de motor in te passen.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  vrijdag 22 december 2006 @ 15:23:14 #227
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_44659626
Beetje laat. Of het nou verstandig is om helemaal niet te testen vraag ik me af. Ze zullen op het gebied van banden toch wel een achterstand oplopen ten opzichte van de andere teams.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
  vrijdag 22 december 2006 @ 15:32:32 #228
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_44659872
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 15:23 schreef 4-elements het volgende:
Beetje laat. Of het nou verstandig is om helemaal niet te testen vraag ik me af. Ze zullen op het gebied van banden toch wel een achterstand oplopen ten opzichte van de andere teams.
Ik denk dat die achterstand in 1 testweek wel redelijk ingelopen kan zijn. Vergeet niet dat ook Bridgestone hun bevindingen van de banden aan Spyker door zal geven.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_44660774
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 22 december 2006 @ 17:01:15 #230
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_44661920
zou wel slim zijn, misschien kunnen ze dan nog een sponsor slag slaan op de Chinese markt
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_44670159
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 09:12 schreef sanger het volgende:
Ik vind het goed ja, dat je de link hebt verandert

Het nieuws over het testen is iets minder, maar was wel te verwachten denk ik.
Als een team zegt dat ze de boel op de rails hebben dan verwacht ik dat hun auto in januari klaar is.
  zaterdag 23 december 2006 @ 12:57:24 #232
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_44679772
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 22:40 schreef kriele het volgende:

[..]

Als een team zegt dat ze de boel op de rails hebben dan verwacht ik dat hun auto in januari klaar is.
Misschien dat er toch een grotere invloed van Gascoine is en dat daarom eea uitgesteld is?

met andere woorden; je weet het niet.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  zaterdag 23 december 2006 @ 13:18:21 #233
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_44680260
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 12:57 schreef sanger het volgende:

[..]

Misschien dat er toch een grotere invloed van Gascoine is en dat daarom eea uitgesteld is?

met andere woorden; je weet het niet.
De invloed van Mike Gascoine is pas echt zichtbaar halverwege het jaar, vanaf november kun je niet veel doen aan de nieuwe wagen. En in de winter weet je zowiezo niks
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_44681479
Niet dat ik hoge verwachtingen heb, hoor. STR gaat met een veredelde Newey auto rijden, en SA met een Honda chassis. Dat betekent de rode lantaarn voor Spyker.
  zaterdag 23 december 2006 @ 17:05:42 #235
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_44684945
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 14:11 schreef kriele het volgende:
Niet dat ik hoge verwachtingen heb, hoor. STR gaat met een veredelde Newey auto rijden, en SA met een Honda chassis. Dat betekent de rode lantaarn voor Spyker.
dat is nog niet zeker he.., in het huidige concorde agreement mag je geen chassis nemen die door een ander team is ontworpen en gemaakt. daarom spant spyker ook een rechtzaak aan.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_45072700
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 17:05 schreef WEST het volgende:

[..]

dat is nog niet zeker he.., in het huidige concorde agreement mag je geen chassis nemen die door een ander team is ontworpen en gemaakt. daarom spant spyker ook een rechtzaak aan.
Ik geloof dat ze toch een kier in de agreement hebben gevonden, best klote voor spyker maar bij STR spelen ze het dus wel slim.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 7 januari 2007 @ 01:48:00 #237
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_45098247
Hamilton verwacht dat Albers om z'n oren gereden gaat worden
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_45098341
quote:
Op zondag 7 januari 2007 01:48 schreef rubbereend het volgende:
Hamilton verwacht dat Albers om z'n oren gereden gaat worden
En om nog maar een open deur in te trappen, Sutil heeft gezegd dat hij Albers wil verslaan.

Kortom, totaal niets boeiends of verrassends gezegd dus.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 7 januari 2007 @ 01:52:38 #239
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_45098399
quote:
Op zondag 7 januari 2007 01:50 schreef roelofjan het volgende:

[..]

En om nog maar een open deur in te trappen, Sutil heeft gezegd dat hij Albers wil verslaan.

Kortom, totaal niets boeiends of verrassends gezegd dus.
er is wel een verschil tussen iets willen en de verwachting uitspreken dat het gaat gebeuren!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_45098561
Ik ben er wel benieuwd naar. Hamilton's mening doe ik niet meteen af als onzin iig.
pi_45102381
Hamilton weet ook niet wat Albers kan. Maar laat iedereen Sutil maar als supersnel zien, des te mooier is seizoenswinst voor Chris.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  zondag 7 januari 2007 @ 10:35:04 #242
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_45102408
quote:
Op zondag 7 januari 2007 01:57 schreef Vitalogy het volgende:
Ik ben er wel benieuwd naar. Hamilton's mening doe ik niet meteen af als onzin iig.
Ik betwijfel of Hamilton wel zo snel is als gehypt wordt

Iig moeten beiden eerst maar aantonen dat ze ook in de F1 mee kunnen komen net zo goed als in de andere klasses.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_45104410
quote:
‘Spyker plant grote update halverwege 2007’

Velen hebben tot nu toe hun twijfels gezet bij de werkwijze van het nieuwe Spyker F1. De renstal heeft ervoor gekozen de laatste testweken van 2006 te laten voor wat het was omdat het team geen animo had een expensieve interimbolide te bouwen. Vraagtekens rijzen echter helemaal bij de Formule 1-volger doordat het voormalige Midland ook in januari niet zal testen.

Toch zijn er ook dingen die wél positief zijn aan de fabrikant uit Zeewolde. Zo heeft het team de beschikking over de krachtige en betrouwbare V8-motoren van Ferrari en heeft de renstal topontwerper Mike Gascoyne vastgelegd. Bekend is dat de nieuwe bolide die in Melbourne aan de start verschijnt nog niet van de hand van hem zal zijn. Halverwege het seizoen kunnen we echter een grondige update verwachten van het team, als we autosport.com mogen geloven.

Sinds Gascoyne in november aan de slag is gegaan bij het team heeft hij zich volgens de website met name gefocust op de lange termijn van Spyker, verder houdt hij zich ook bezig met herstructureringen binnen de equipe. Dat houdt in dat de wagen die aan de start staat in Australië in geen enkele weg een geesteskind is van de ontwerper die vorig jaar door Toyota de laan werd uitgestuurd. Deze is in handen van James Key.

De eerste invloeden van Mike Gascoyne zullen volgens Autosport te merken zijn halverwege het seizoen, als Spyker een grote update aan de bolide heeft gepland. Begrepen is zelfs dat het team met een geheel nieuw type bolide op de proppen kan komen, welke verbeteringen zal kennen dankzij het werk van Gascoyne.

Waarom hij niet gelijk is begonnen met verbeteringen die in Melbourne al te zien zijn? Gascoyne legt uit. “Het heeft absoluut geen zin om op het moment te veel te veranderen”, laat de voormalig ingenieur van Jordan weten. “We zijn aan het herstructureren voor de toekomst. Ik richt mij niet op Melbourne omdat ik voor die tijd geen dingen kan veranderen.'
Bron
pi_45135342
quote:
Op zondag 7 januari 2007 12:29 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Bron
Konden ze niet Gascoyne zijn contract afkopen? Hij was toch sinds de zomer op non actief. Was veel beter geweest.
  maandag 8 januari 2007 @ 09:50:51 #245
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_45135701
quote:
Op maandag 8 januari 2007 09:28 schreef MIster911 het volgende:

[..]

Konden ze niet Gascoyne zijn contract afkopen? Hij was toch sinds de zomer op non actief. Was veel beter geweest.
En veel duurder
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_45215105
Is er al bekend wanneer Spyker gaat testen? Ik las ergens dat Sutil of 7 februari mag testen? Iemand een betrouwbare bron?
Interesse?
  maandag 5 februari 2007 @ 12:40:44 #247
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_46003703
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 5 februari 2007 @ 12:45:10 #248
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_46003802
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_46003883
pi_46003914
Echt hele vette auto
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 5 februari 2007 @ 12:50:01 #251
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_46003931
ganz geil!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_46004010
Volgens mij ga ik die niet mooi vinden.
pi_46004041
Hebben ze nog geen hoofdsponsor?
pi_46004569
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 5 februari 2007 @ 13:28:34 #255
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_46005035
quote:
Op maandag 5 februari 2007 12:53 schreef roelofjan het volgende:
Hebben ze nog geen hoofdsponsor?
nee. Het budget is iig rond voor dit jaar. Ze zijn wel in gesprek maar die gaan vooral over een hoofdsponsor voor 2008.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_46006215
quote:
Op maandag 5 februari 2007 12:48 schreef ElmarO het volgende:
[afbeelding]
Ziet er gaaf uit.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  maandag 5 februari 2007 @ 14:36:00 #257
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_46007054
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 7 februari 2007 @ 15:48:23 #258
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_46076569






Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 7 februari 2007 @ 15:49:15 #259
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_46076598
dubbel
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_46082555
Sutil heeft een Spyker in de bandenstapels geparkeerd. Dom van hem? Nee, maar wel een beetje van het team. Het is koud en nat op Silverstone. De reden dat de andere F1 teams een stukje zuiderlijker af zijn gereist. Daar waar het droger en warmer is.
  donderdag 8 februari 2007 @ 07:51:28 #261
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_46095119
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 18:55 schreef kriele het volgende:
Sutil heeft een Spyker in de bandenstapels geparkeerd. Dom van hem? Nee, maar wel een beetje van het team. Het is koud en nat op Silverstone. De reden dat de andere F1 teams een stukje zuiderlijker af zijn gereist. Daar waar het droger en warmer is.
En waar hebben de andere teams hun shakedown uitgevoerd? Kijk eens naar Ferrari. Die wijken uit van Mugello naar Vallelunga om alsnog in de regen te zitten.

Dit is gewoon pech, en niets meer dan dat.

Meestal wordt een shakedown uitgevoerd op een circuit dichtbij de fabriek, en ook daar is een reden voor.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_46098758
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  donderdag 8 februari 2007 @ 22:04:35 #263
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_46121954
Had toch eigenlijk een mooiere wagen verwacht qua kleuren, met zilver/grijs zoals vorig jaar. Maar ja, het is in ieder geval mooier dan wat Renault ons liet zien. Veel slechter kan namelijk niet (terwijl de vormen van de Renault dan wel weer mooi zijn).
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
  donderdag 8 februari 2007 @ 22:07:52 #264
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_46122086
Iets meer zwart had niet misstaan....
Oranje is sowieso niet mijn kleur, maar het doet wel wat natuurlijk.
pi_46209049
Zijn er al testtijden?
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
pi_46210134
quote:
Op zondag 11 februari 2007 17:08 schreef Vakkie_W het volgende:
Zijn er al testtijden?
nope
pi_46210211
Eigenljk is het gewoon een vrij lelijke wagen, wat toch wel jammer is.
Maar het is ook niet de lelijkste wagen, want die prijs gaat naar Renault

Ik hoop in ieder geval dat ze het goed gaan doen, maar daar heb ik mijn twijfels over..
pi_46211226
quote:
Op zondag 11 februari 2007 17:37 schreef _Administr8or_ het volgende:
Eigenljk is het gewoon een vrij lelijke wagen, wat toch wel jammer is.
Maar het is ook niet de lelijkste wagen, want die prijs gaat naar Renault

Ik hoop in ieder geval dat ze het goed gaan doen, maar daar heb ik mijn twijfels over..
Qua kleurstelling en/of ontwerp?
pi_46214378
quote:
Op zondag 11 februari 2007 18:09 schreef kriele het volgende:

[..]

Qua kleurstelling en/of ontwerp?
Qua kleurstelling. Een ander kleurtje naast het oranje was wel mooi geweest. Nu is het me iets te saai.
  zondag 11 februari 2007 @ 19:57:36 #270
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_46214504
De kleurstelling van de Le Mans wagen was beter. Misschien dat ze nog wat met onze adviezen kunnen doen?



Iets meer oranje misschien, maar het is in ieder geval beter dan totaal oranje zoals de F1 wagen.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_46215615
quote:
Op zondag 11 februari 2007 19:57 schreef 4-elements het volgende:
De kleurstelling van de Le Mans wagen was beter. Misschien dat ze nog wat met onze adviezen kunnen doen?

[afbeelding]

Iets meer oranje misschien, maar het is in ieder geval beter dan totaal oranje zoals de F1 wagen.
De combinatie van zilver en oranje is inderdaad mooi.
  maandag 12 februari 2007 @ 10:24:05 #272
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_46230795
quote:
Op zondag 11 februari 2007 20:29 schreef _Administr8or_ het volgende:

[..]

De combinatie van zilver en oranje is inderdaad mooi.
Ik vind het meer McLarenesque......
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 12 februari 2007 @ 12:02:02 #273
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_46233053
quote:
Op zondag 11 februari 2007 19:57 schreef 4-elements het volgende:
De kleurstelling van de Le Mans wagen was beter. Misschien dat ze nog wat met onze adviezen kunnen doen?

[afbeelding]

Iets meer oranje misschien, maar het is in ieder geval beter dan totaal oranje zoals de F1 wagen.
ik vind de kleurstelling van deze Spyker nog mooier
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 12 februari 2007 @ 12:06:04 #274
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46233186
Ach joh, ze zijn nu multifunctioneel. Je kunt er een paar langs de weg zetten bij wegwerkzaamheden.
  maandag 12 februari 2007 @ 12:47:37 #275
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_46234366
ben benieuwd hoe ze het vandaag tijdens het testen doen in Barcelona
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_46235069
http://www.f1today.nl/liveupdate.php?liveupdateID=10

Sutil op 4 seconden van P1 en 2 seconden van zijn voorganger
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_46268571
Albers doet het ook al niet veel beter.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 19:44:58 #278
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_46269666
Voorlopig blinkt de Spyker dus uit in langzame tijden... Dat wordt een zware eerste seizoenshelft lijkt het...
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_46274947
Voorlopig moeten ze zich eerst maar eens concentreren op het verslaan van Super Aguri.
Dat gat is al een stuk geslonken tov gisteren.
pi_46275127
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 21:29 schreef Vitalogy het volgende:
Voorlopig moeten ze zich eerst maar eens concentreren op het verslaan van Super Aguri.
Dat gat is al een stuk geslonken tov gisteren.
War kun je die tijden vinden?
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
pi_46276152
Op f1racing.nl
pi_46311472
Vandaag waren ze weer een halve seconde sneller en nu rijden ze al vergelijkbare tijden als de Honda van vorig jaar Super Aguri. Er is nog steeds dikke vooruitgang en ze zijn betrouwbaar. Ik denk dat we op dit moment niet mogen klagen eigenlijk.
pi_46311894
Niet verwacht
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
  woensdag 14 februari 2007 @ 22:22:19 #284
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_46313464
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 19:44 schreef 4-elements het volgende:
Voorlopig blinkt de Spyker dus uit in langzame tijden... Dat wordt een zware eerste seizoenshelft lijkt het...
Vergeet niet dat dit pas de eerste test is, en ze dus geen enkel idee hebben wat de beste set up moet zijn......

Er zit een duidelijke progressie in! Vorig jaar rond deze tijd was het verschil tussen Midland en de top ruim 3 seconden en op sommige circuits 4-5 seconden! Zo slecht is dit nog niet hoor!
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_46328061
duren de onderhandelingen met dhl zo lang? ik meende dat ze op silverstone een clip hadden opgenomen.
pi_46802761
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_46987293
quote:
nieuwe spyker livery:







quote:
Spyker past livery aan
[Nieuwe livery Spyker F1 - Spyker F1 Team] Spyker heeft haar shakedown vandaag op het circuit van Silverstone uitgevoerd in een aangepaste livery. De kleuren van de Spyker bolide zijn aangepast omdat de oranje livery die Spyker presenteerde niet goed overkwamen op foto's en televisie.

[Nieuwe livery Spyker F1 - Spyker F1 Team] Het oranje in de vorige livery bleek te fel en kleurde op foto's zelfs rood. De nieuwe livery is duidelijker en moet ervoor zorgen dat sponsoren beter te zien zijn. Bijkomend voordeel is dat voor de aangepaste livery slechts 1 laag verf is vereist, dit waren er eerst 3. Hiermee bespaart het team 16 kilogram aan gewicht.

De nieuwe livery heeft naast het oranje ook zwarte tinten gekregen. De kleur zwart was nog niet eerder op de bolides van Spyker F1 te zien.

Peter Gloudemans
F1News.nl
pi_46989280
Stukken mooier. Er is nog veel ruimte voor meerdere sponsoren. Zouden ze nog met iets op de proppen komen?
  dinsdag 6 maart 2007 @ 22:17:23 #289
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 7 maart 2007 @ 02:18:34 #290
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_47003464
wow dat ziet er enorm gaaf meer richting de Le Mans styling
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 20:30 schreef kriele het volgende:
Stukken mooier. Er is nog veel ruimte voor meerdere sponsoren. Zouden ze nog met iets op de proppen komen?
de Boekhoorn deal moet er nog op, dat worden ebdirjven van Boekhoorn of relaties van hem
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 7 maart 2007 @ 15:07:27 #291
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_47016860
Ik vind het een verbetering

Mooie bolide zo!
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 7 maart 2007 @ 15:12:23 #292
35623 PPL
#control
pi_47017031
Doet mij beetje aan dit denken:
Burnt to the core but not broken
pi_47024053
Orange zou een prima sponsor zijn. De livery heeft Spyker ervoor!
pi_47026201
Nou maar hopen dat de Spyker wel een stuk beter rijdt dan die Arrows Asiapech.
Vind hem iig erg mooi, veel mooier dan helemaal oranje.
  woensdag 7 maart 2007 @ 19:32:56 #295
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_47026258
Volgens mij was die Arrows in de basis geen slechte auto, de ontwikkeling liet alleen te wensen over.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_47026311
Erg mooie livery
pi_47118114
Goed nieuws voor Spyker.
quote:
Aërodynamische update voor Spyker in Maleisië

Finishen is voor Spyker het devies in Australië, maar daarna begint het seizoen pas echt. In Maleisië komt het team met een aërodynamische update. Daarmee moet echt geracet kunnen worden tegen de middengroep.

Spyker is sowieso al van plan om van de zomer – rond de Grand Prix van Turkije – een B-versie van de F8-VII in te zetten. Daar wordt veel van verwacht omdat Mike Gascoyne zijn tanden in het project zet. Deze update komt daar nu bij.

Maar voordat het zover is, moet het team zich eerst door het openingsweekend in Melbourne zien te worstelen. ,,We weten net zo goed als ieder ander dat we zeker niet vooraan staan, maar we voelen dat de situatie verre van hopeloos is. De groep voor ons is niet ver weg”, vertelt de Chief Technical Officer.

,,Voor de Grand Prix van Maleisië verwachten we de aërodynamica significant te verbeteren. In Australië hopen we met beide auto's de finish te bereiken en aan te klampen indien mogelijk. Dan kunnen we daarna echt de strijd met hen aangaan.”

Kortom, in Melbourne moet de Nederlandse renstal misschien even door de zure appel heen bijten, maar over de rest van het seizoen is de renstal (gematigd) positief gestemd. ,,Het is altijd leuk om aan een nieuw seizoen te beginnen na zo'n lange winter met alleen wat tests.”

,,Het testwerk verliep trouwens best goed. De wagen is betrouwbaar en er doen zich geen problemen met bijvoorbeeld de koeling voor. We kunnen zeker optimistisch zijn.”
Bron
pi_47125359
Spyker komt met verbeteringen in Maleisië
Volgens de technisch-directeur van Spyker F1, Mike Gascoyne, zal het team in Maleisië de beschikking hebben over een "significatie aërodynamische verbetering".

"Voor Australië hebben we als doel met beide auto's de finish te halen en zo dicht mogelijk bij de auto's voor ons te komen", aldus Mike Gascoyne. "We weten net zo goed als ieder ander dat de start moeilijk voor ons zal worden. We zullen niet vooraan staan maar het is wel leuk om na een lange winter aan het seizoen te mogen beginnen. Hopelijk kunnen we dan in Maleisië echt gaan racen".

De aërodynamische verbetering is overigens niet de grote update waar Spyker later dit seizoen mee komt. Deze update zal pas veel later in het seizoen, rond de Grand-Prix van Turkije op 26 augustus, op de Spyker F8-VII verschijnen.

In de Engelse media gaat overigens het gerucht dat Spyker erin is geslaagd de voormalige eigenaar van team, Midland, als sponsor aan het team te verbinden. Dit nieuws is echter nog niet door Spyker bevestigd.
Peter Gloudemans
F1News.nl
  zondag 11 maart 2007 @ 17:14:13 #299
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_47160084
Uitrijden is voor Spyker het belangrijkst in Melbourne. De eerste race zit altijd vol met gekkigheid je kan zomaar punten pakken (zie webber in de minardi van 2002)
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_47164310
quote:
Op zondag 11 maart 2007 17:14 schreef WEST het volgende:
Uitrijden is voor Spyker het belangrijkst in Melbourne. De eerste race zit altijd vol met gekkigheid je kan zomaar punten pakken (zie webber in de minardi van 2002)
Mwoah, de tijd dat het halve(of meer) veld uitviel hebben we wel gehad. Enkel regen zou dat kunnen veroorzaken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')