Denk het niet, de invloed zal meer door Ferrari komen denk ik.quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:13 schreef Spooky4u het volgende:
Zo laat had ik niet verwacht.
Zou er dan toch een veel grotere invloed van Gascoyne zijn?
Ik denk dat die achterstand in 1 testweek wel redelijk ingelopen kan zijn. Vergeet niet dat ook Bridgestone hun bevindingen van de banden aan Spyker door zal geven.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:23 schreef 4-elements het volgende:
Beetje laat. Of het nou verstandig is om helemaal niet te testen vraag ik me af. Ze zullen op het gebied van banden toch wel een achterstand oplopen ten opzichte van de andere teams.
Als een team zegt dat ze de boel op de rails hebben dan verwacht ik dat hun auto in januari klaar is.quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:12 schreef sanger het volgende:
Ik vind het goed ja, dat je de link hebt verandert
Het nieuws over het testen is iets minder, maar was wel te verwachten denk ik.
Misschien dat er toch een grotere invloed van Gascoine is en dat daarom eea uitgesteld is?quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:40 schreef kriele het volgende:
[..]
Als een team zegt dat ze de boel op de rails hebben dan verwacht ik dat hun auto in januari klaar is.
De invloed van Mike Gascoine is pas echt zichtbaar halverwege het jaar, vanaf november kun je niet veel doen aan de nieuwe wagen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:57 schreef sanger het volgende:
[..]
Misschien dat er toch een grotere invloed van Gascoine is en dat daarom eea uitgesteld is?
met andere woorden; je weet het niet.
dat is nog niet zeker he.., in het huidige concorde agreement mag je geen chassis nemen die door een ander team is ontworpen en gemaakt.quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:11 schreef kriele het volgende:
Niet dat ik hoge verwachtingen heb, hoor. STR gaat met een veredelde Newey auto rijden, en SA met een Honda chassis. Dat betekent de rode lantaarn voor Spyker.
Ik geloof dat ze toch een kier in de agreement hebben gevonden, best klote voor spyker maar bij STR spelen ze het dus wel slim.quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:05 schreef WEST het volgende:
[..]
dat is nog niet zeker he.., in het huidige concorde agreement mag je geen chassis nemen die door een ander team is ontworpen en gemaakt.daarom spant spyker ook een rechtzaak aan.
En om nog maar een open deur in te trappen, Sutil heeft gezegd dat hij Albers wil verslaan.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:48 schreef rubbereend het volgende:
Hamilton verwacht dat Albers om z'n oren gereden gaat worden
er is wel een verschil tussen iets willen en de verwachting uitspreken dat het gaat gebeuren!quote:Op zondag 7 januari 2007 01:50 schreef roelofjan het volgende:
[..]
En om nog maar een open deur in te trappen, Sutil heeft gezegd dat hij Albers wil verslaan.
Kortom, totaal niets boeiends of verrassends gezegd dus.
Ik betwijfel of Hamilton wel zo snel is als gehypt wordtquote:Op zondag 7 januari 2007 01:57 schreef Vitalogy het volgende:
Ik ben er wel benieuwd naar. Hamilton's mening doe ik niet meteen af als onzin iig.
Bronquote:‘Spyker plant grote update halverwege 2007’
Velen hebben tot nu toe hun twijfels gezet bij de werkwijze van het nieuwe Spyker F1. De renstal heeft ervoor gekozen de laatste testweken van 2006 te laten voor wat het was omdat het team geen animo had een expensieve interimbolide te bouwen. Vraagtekens rijzen echter helemaal bij de Formule 1-volger doordat het voormalige Midland ook in januari niet zal testen.
Toch zijn er ook dingen die wél positief zijn aan de fabrikant uit Zeewolde. Zo heeft het team de beschikking over de krachtige en betrouwbare V8-motoren van Ferrari en heeft de renstal topontwerper Mike Gascoyne vastgelegd. Bekend is dat de nieuwe bolide die in Melbourne aan de start verschijnt nog niet van de hand van hem zal zijn. Halverwege het seizoen kunnen we echter een grondige update verwachten van het team, als we autosport.com mogen geloven.
Sinds Gascoyne in november aan de slag is gegaan bij het team heeft hij zich volgens de website met name gefocust op de lange termijn van Spyker, verder houdt hij zich ook bezig met herstructureringen binnen de equipe. Dat houdt in dat de wagen die aan de start staat in Australië in geen enkele weg een geesteskind is van de ontwerper die vorig jaar door Toyota de laan werd uitgestuurd. Deze is in handen van James Key.
De eerste invloeden van Mike Gascoyne zullen volgens Autosport te merken zijn halverwege het seizoen, als Spyker een grote update aan de bolide heeft gepland. Begrepen is zelfs dat het team met een geheel nieuw type bolide op de proppen kan komen, welke verbeteringen zal kennen dankzij het werk van Gascoyne.
Waarom hij niet gelijk is begonnen met verbeteringen die in Melbourne al te zien zijn? Gascoyne legt uit. “Het heeft absoluut geen zin om op het moment te veel te veranderen”, laat de voormalig ingenieur van Jordan weten. “We zijn aan het herstructureren voor de toekomst. Ik richt mij niet op Melbourne omdat ik voor die tijd geen dingen kan veranderen.'
Konden ze niet Gascoyne zijn contract afkopen? Hij was toch sinds de zomer op non actief. Was veel beter geweest.quote:
En veel duurderquote:Op maandag 8 januari 2007 09:28 schreef MIster911 het volgende:
[..]
Konden ze niet Gascoyne zijn contract afkopen? Hij was toch sinds de zomer op non actief. Was veel beter geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |