abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46235069
http://www.f1today.nl/liveupdate.php?liveupdateID=10

Sutil op 4 seconden van P1 en 2 seconden van zijn voorganger
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_46268571
Albers doet het ook al niet veel beter.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 19:44:58 #278
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_46269666
Voorlopig blinkt de Spyker dus uit in langzame tijden... Dat wordt een zware eerste seizoenshelft lijkt het...
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_46274947
Voorlopig moeten ze zich eerst maar eens concentreren op het verslaan van Super Aguri.
Dat gat is al een stuk geslonken tov gisteren.
pi_46275127
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 21:29 schreef Vitalogy het volgende:
Voorlopig moeten ze zich eerst maar eens concentreren op het verslaan van Super Aguri.
Dat gat is al een stuk geslonken tov gisteren.
War kun je die tijden vinden?
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
pi_46276152
Op f1racing.nl
pi_46311472
Vandaag waren ze weer een halve seconde sneller en nu rijden ze al vergelijkbare tijden als de Honda van vorig jaar Super Aguri. Er is nog steeds dikke vooruitgang en ze zijn betrouwbaar. Ik denk dat we op dit moment niet mogen klagen eigenlijk.
pi_46311894
Niet verwacht
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
  woensdag 14 februari 2007 @ 22:22:19 #284
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_46313464
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 19:44 schreef 4-elements het volgende:
Voorlopig blinkt de Spyker dus uit in langzame tijden... Dat wordt een zware eerste seizoenshelft lijkt het...
Vergeet niet dat dit pas de eerste test is, en ze dus geen enkel idee hebben wat de beste set up moet zijn......

Er zit een duidelijke progressie in! Vorig jaar rond deze tijd was het verschil tussen Midland en de top ruim 3 seconden en op sommige circuits 4-5 seconden! Zo slecht is dit nog niet hoor!
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_46328061
duren de onderhandelingen met dhl zo lang? ik meende dat ze op silverstone een clip hadden opgenomen.
pi_46802761
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_46987293
quote:
nieuwe spyker livery:

quote:
Spyker past livery aan
[Nieuwe livery Spyker F1 - Spyker F1 Team] Spyker heeft haar shakedown vandaag op het circuit van Silverstone uitgevoerd in een aangepaste livery. De kleuren van de Spyker bolide zijn aangepast omdat de oranje livery die Spyker presenteerde niet goed overkwamen op foto's en televisie.

[Nieuwe livery Spyker F1 - Spyker F1 Team] Het oranje in de vorige livery bleek te fel en kleurde op foto's zelfs rood. De nieuwe livery is duidelijker en moet ervoor zorgen dat sponsoren beter te zien zijn. Bijkomend voordeel is dat voor de aangepaste livery slechts 1 laag verf is vereist, dit waren er eerst 3. Hiermee bespaart het team 16 kilogram aan gewicht.

De nieuwe livery heeft naast het oranje ook zwarte tinten gekregen. De kleur zwart was nog niet eerder op de bolides van Spyker F1 te zien.

Peter Gloudemans
F1News.nl
pi_46989280
Stukken mooier. Er is nog veel ruimte voor meerdere sponsoren. Zouden ze nog met iets op de proppen komen?
  dinsdag 6 maart 2007 @ 22:17:23 #289
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 7 maart 2007 @ 02:18:34 #290
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_47003464
wow dat ziet er enorm gaaf meer richting de Le Mans styling
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 20:30 schreef kriele het volgende:
Stukken mooier. Er is nog veel ruimte voor meerdere sponsoren. Zouden ze nog met iets op de proppen komen?
de Boekhoorn deal moet er nog op, dat worden ebdirjven van Boekhoorn of relaties van hem
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 7 maart 2007 @ 15:07:27 #291
65960 sanger
pi_47016860
Ik vind het een verbetering

Mooie bolide zo!
  woensdag 7 maart 2007 @ 15:12:23 #292
35623 PPL
#control
pi_47017031
Doet mij beetje aan dit denken:
Burnt to the core but not broken
pi_47024053
Orange zou een prima sponsor zijn. De livery heeft Spyker ervoor!
pi_47026201
Nou maar hopen dat de Spyker wel een stuk beter rijdt dan die Arrows Asiapech.
Vind hem iig erg mooi, veel mooier dan helemaal oranje.
  woensdag 7 maart 2007 @ 19:32:56 #295
65960 sanger
pi_47026258
Volgens mij was die Arrows in de basis geen slechte auto, de ontwikkeling liet alleen te wensen over.
pi_47026311
Erg mooie livery
pi_47118114
Goed nieuws voor Spyker.
quote:
Aërodynamische update voor Spyker in Maleisië

Finishen is voor Spyker het devies in Australië, maar daarna begint het seizoen pas echt. In Maleisië komt het team met een aërodynamische update. Daarmee moet echt geracet kunnen worden tegen de middengroep.

Spyker is sowieso al van plan om van de zomer – rond de Grand Prix van Turkije – een B-versie van de F8-VII in te zetten. Daar wordt veel van verwacht omdat Mike Gascoyne zijn tanden in het project zet. Deze update komt daar nu bij.

Maar voordat het zover is, moet het team zich eerst door het openingsweekend in Melbourne zien te worstelen. ,,We weten net zo goed als ieder ander dat we zeker niet vooraan staan, maar we voelen dat de situatie verre van hopeloos is. De groep voor ons is niet ver weg”, vertelt de Chief Technical Officer.

,,Voor de Grand Prix van Maleisië verwachten we de aërodynamica significant te verbeteren. In Australië hopen we met beide auto's de finish te bereiken en aan te klampen indien mogelijk. Dan kunnen we daarna echt de strijd met hen aangaan.”

Kortom, in Melbourne moet de Nederlandse renstal misschien even door de zure appel heen bijten, maar over de rest van het seizoen is de renstal (gematigd) positief gestemd. ,,Het is altijd leuk om aan een nieuw seizoen te beginnen na zo'n lange winter met alleen wat tests.”

,,Het testwerk verliep trouwens best goed. De wagen is betrouwbaar en er doen zich geen problemen met bijvoorbeeld de koeling voor. We kunnen zeker optimistisch zijn.”
Bron
pi_47125359
Spyker komt met verbeteringen in Maleisië
Volgens de technisch-directeur van Spyker F1, Mike Gascoyne, zal het team in Maleisië de beschikking hebben over een "significatie aërodynamische verbetering".

"Voor Australië hebben we als doel met beide auto's de finish te halen en zo dicht mogelijk bij de auto's voor ons te komen", aldus Mike Gascoyne. "We weten net zo goed als ieder ander dat de start moeilijk voor ons zal worden. We zullen niet vooraan staan maar het is wel leuk om na een lange winter aan het seizoen te mogen beginnen. Hopelijk kunnen we dan in Maleisië echt gaan racen".

De aërodynamische verbetering is overigens niet de grote update waar Spyker later dit seizoen mee komt. Deze update zal pas veel later in het seizoen, rond de Grand-Prix van Turkije op 26 augustus, op de Spyker F8-VII verschijnen.

In de Engelse media gaat overigens het gerucht dat Spyker erin is geslaagd de voormalige eigenaar van team, Midland, als sponsor aan het team te verbinden. Dit nieuws is echter nog niet door Spyker bevestigd.
Peter Gloudemans
F1News.nl
  zondag 11 maart 2007 @ 17:14:13 #299
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_47160084
Uitrijden is voor Spyker het belangrijkst in Melbourne. De eerste race zit altijd vol met gekkigheid je kan zomaar punten pakken (zie webber in de minardi van 2002)
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_47164310
quote:
Op zondag 11 maart 2007 17:14 schreef WEST het volgende:
Uitrijden is voor Spyker het belangrijkst in Melbourne. De eerste race zit altijd vol met gekkigheid je kan zomaar punten pakken (zie webber in de minardi van 2002)
Mwoah, de tijd dat het halve(of meer) veld uitviel hebben we wel gehad. Enkel regen zou dat kunnen veroorzaken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')