nee. Het budget is iig rond voor dit jaar. Ze zijn wel in gesprek maar die gaan vooral over een hoofdsponsor voor 2008.quote:Op maandag 5 februari 2007 12:53 schreef roelofjan het volgende:
Hebben ze nog geen hoofdsponsor?

Ziet er gaaf uit.quote:

En waar hebben de andere teams hun shakedown uitgevoerd? Kijk eens naar Ferrari. Die wijken uit van Mugello naar Vallelunga om alsnog in de regen te zitten.quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:55 schreef kriele het volgende:
Sutil heeft een Spyker in de bandenstapels geparkeerd. Dom van hem? Nee, maar wel een beetje van het team. Het is koud en nat op Silverstone. De reden dat de andere F1 teams een stukje zuiderlijker af zijn gereist. Daar waar het droger en warmer is.

Qua kleurstelling en/of ontwerp?quote:Op zondag 11 februari 2007 17:37 schreef _Administr8or_ het volgende:
Eigenljk is het gewoon een vrij lelijke wagen, wat toch wel jammer is.
Maar het is ook niet de lelijkste wagen, want die prijs gaat naar Renault
Ik hoop in ieder geval dat ze het goed gaan doen, maar daar heb ik mijn twijfels over..

Qua kleurstelling. Een ander kleurtje naast het oranje was wel mooi geweest. Nu is het me iets te saai.quote:

De combinatie van zilver en oranje is inderdaad mooi.quote:Op zondag 11 februari 2007 19:57 schreef 4-elements het volgende:
De kleurstelling van de Le Mans wagen was beter. Misschien dat ze nog wat met onze adviezen kunnen doen?![]()
[afbeelding]
Iets meer oranje misschien, maar het is in ieder geval beter dan totaal oranje zoals de F1 wagen.

Ik vind het meer McLarenesque......quote:Op zondag 11 februari 2007 20:29 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
De combinatie van zilver en oranje is inderdaad mooi.

ik vind de kleurstelling van deze Spyker nog mooierquote:Op zondag 11 februari 2007 19:57 schreef 4-elements het volgende:
De kleurstelling van de Le Mans wagen was beter. Misschien dat ze nog wat met onze adviezen kunnen doen?![]()
[afbeelding]
Iets meer oranje misschien, maar het is in ieder geval beter dan totaal oranje zoals de F1 wagen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |