quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Aangezien het begrip nerd al bestond voordat computers bestonden, blijf je voor mij een nerd![]()
Zeker niet, en als het om lekker kontjes gaat, al helemaaaal nietquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik ben geen nerd. 't Hoeft niet įltijd over pc's en games te gaan hoor
En wij naar vrouwenkontjesquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:42 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al, jij kan lekker naar: mannenkontjes kijken![]()
enigste naakt foto's van mij die er zijn... hoop ikquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:20 schreef devzero het volgende:
bluecurl.zip
ACh, er zal echt wel eens een feestje komen waar jij je los gedraagt en die uitfloepen op FOK!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:37 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
enigste naakt foto's van mij die er zijn... hoop ikzijn van mij is ukkiepukkie
En dan hebben we bluecurl.zip met allemaal mooie foto's van een bloot meisjequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:09 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ACh, er zal echt wel eens een feestje komen waar jij je los gedraagt en die uitfloepen op FOK!
Sjuust.. En dat gaat heul FOK! rond, en dan is BC ook beroemd.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:15 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En dan hebben we bluecurl.zip met allemaal mooie foto's van een bloot meisje
En voor je het weet staat ze op de voorpagina van de Telegraaf.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Sjuust.. En dat gaat heul FOK! rond, en dan is BC ook beroemd.
En later lees je in privé dat ene belg de foto's geschoten heeft, dat schrikt dan afquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:17 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En voor je het weet staat ze op de voorpagina van de Telegraaf.
Wat een verhalen mejongenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En later lees je in privé dat ene belg de foto's geschoten heeft, dat schrikt dan af
Drank is vaak een oplossing, of warme melkquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 09:04 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
als ik maar eens kon slapen vanacht
of een pilletjequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 09:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Drank is vaak een oplossing, of warme melk
je kan nooit te lang slapen , zeker niet in het weekendquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 09:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Maar vaak slaap je daar dan veel te lang door
Ik vind het weekend juist handig om dingen hier in huis of voor mezelf te doen.. Ook omdat ik op werkdagen van 7 tot bijna 19uur bezig ben met het werk (reizen-werken-reizen). Dan zal lang slapen ook niet echt handig zijn voor mequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 09:54 schreef mschol het volgende:
[..]
je kan nooit te lang slapen , zeker niet in het weekend![]()
ik luister wat muziek, om de een of andere reden val ik daarna automatisch in slaapquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:47 schreef BlueCurl het volgende:
ik neem/drink nooit iets om in slaap te gaan vallen. gewoon lekker vanuit mezelf proberen![]()
en ik slaap vanacht denk ik ook zeer weinighouse warming
Zeg, die gehackte Alctacel Home @ Pro, enig idee hoe je daar een DMZ op toepast?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:16 schreef mschol het volgende:
[..]
router op andere netwerkkaart benaderen...![]()
in je telnet een default server toepassen, volgens mij zittie dan in DMZ..quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:23 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Zeg, die gehackte Alctacel Home @ Pro, enig idee hoe je daar een DMZ op toepast?
start -> uitvoeren -> cmd -> telnet <ipadres modem>quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:38 schreef Geqxon het volgende:
Enig idee waar met telnet je bij default server komt?
| 1 2 3 | [nat]=>defserver 10.0.0.150 Invalid option => 10.0.0.150 |
Beterschap Sher!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:29 schreef SHERMAN het volgende:
Hier nog iemand die lastig slaapt de komende nachten.
Net kaak operatie achter de rug.
Ik heb/had een overbeet, hebben ze dus mijn kaak maar naar voren gehaald.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Beterschap Sher!
Waarom moest 't gebeuren?
portmapping op gehackte speedtouch home:quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:42 schreef Geqxon het volgende:
Portmapping lukt me nog niet
Mja, gare router / modem combinatie gok ik. Als ik DHCP op Static IP zet gaat mijn downloadsnelheid met 100kb/s achteruit
puur in theorie moet je ~700 lunnen halen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:25 schreef devzero het volgende:
Hoeveel haal je dan zonder die router? Toch niet veel meer dan die 600 KB/s?
Iemand miste je op IRCquote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:00 schreef devzero het volgende:
Het forum werkt weer
Wat is het soms toch lekker om met make te werken en niet met visual studio. Nu moeten sommige lopen kloten met bison/flex terwijl ik die gewoon vanuit mijn makefile kan aanroepen
Hij was wit toen je weg ging?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:21 schreef SHERMAN het volgende:
Nou toch wat stoms.
Ik ga eten, ik kom terug mijn tft is ineens zwart.
Lampje brand nog groen, kabels zijn goed, andere poort op de videokaart ook geen reactie op.
Lekker dit weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |