ik zit op ongeveer 12uur per week aan serie'squote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:31 schreef Geqxon het volgende:
Het is voor mij geen pimpen meer, maar eerder schaamte zoveel series volg ik
Ik zit op 8 uur per week, en dan kijk ik vaak ook nog oude episodes
Toch niet CSI?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:04 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zit op ongeveer 12uur per week aan serie's
Aan lopende series??quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:04 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zit op ongeveer 12uur per week aan serie's
!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:08 schreef mschol het volgende:
[..]
CSI zeker niet ...
is niet intressant imho
Hehequote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:09 schreef mschol het volgende:
[..]
neuh, aan serie's die ik kijk in de week, en dan te bedenken dat ik nog tijd te kort kom
tja ik kijk tegenwoordig veel animequote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:10 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Hehe
Als ik de oude afleveringen meetel kom ik op heel wat uren uit. Maar ja, het is een hobby van me
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
!!
Eindelijk iemand met verstand hier!![]()
Ik vind er niks aan.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:38 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
![]()
csi is tof gewoon... csi miami lekker wereldwijd meeste bekekenmijn serie... vroegah toen ik trouwens meer tijdd had keek ik ook veel meer series + films... maar kom nu enkel aan 2 series csi:m en WaT en enkel ny en lv als ik tijd heb!
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:40 schreef Geqxon het volgende:
Sjowhan, mooie avatar. Nice, nice.
Ik ben geen nerdquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:14 schreef Geqxon het volgende:
Wacht, waren wij niet de nerds?
Talk nerdy to mequote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:34 schreef mschol het volgende:
ik heb een glide emulator gevonden, nu kan ik weer old skool pandemonium 1 & 2 spelen
Aangezien het begrip nerd al bestond voordat computers bestonden, blijf je voor mij een nerdquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik ben geen nerd. 't Hoeft niet áltijd over pc's en games te gaan hoor
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Aangezien het begrip nerd al bestond voordat computers bestonden, blijf je voor mij een nerd![]()
Zeker niet, en als het om lekker kontjes gaat, al helemaaaal nietquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik ben geen nerd. 't Hoeft niet áltijd over pc's en games te gaan hoor
En wij naar vrouwenkontjesquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:42 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al, jij kan lekker naar: mannenkontjes kijken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |