quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:59 schreef Geqxon het volgende:
Naja, het werkt nu
En shit, ik moet helemaal naar de andere kant van de stad om bij het postkantoor mijn OV-studentenkaart op te halen
tja data limiet of snelheidslimit van dual ISDNquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:31 schreef Geqxon het volgende:
Datalimieten zijn sowieso erg 1996
Kom op zeg, op mijn Mac is menig beveilingsupdate al meer dan 30mb, laatst nog een paar honder MB moeten binnenslurpen om van 10.4.7 naar 10.4.8 te upgraden. Dan zit je zo door je 512mb datalimiet
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:22 schreef mschol het volgende:
http://www.nu.nl/news/853(...)terug_naar_1996.html
en die belgen dachten dat ze het zwaar hadden met hun internet![]()
utorrentquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:30 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben overigens op zoek naar een bepaalde torrent client voor Windows. Wat ik mij er nog van herinner is dat je een bepaalde map kon laten scannen op .torrent files, die hij dan automatisch binnenslurpte. Does this ring any bells?
ik heb de afgelopen 3 maanden gemiddeld 100GB per maand binnen getrokken voor ¤0,00quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:24 schreef Geqxon het volgende:
Ik zie net dat ik in de afgelopen 31 dagen voor slechts ¤7,50 maarliefst 132GB aan legale videobestanden heb gedownload.
Het is fout, I know, I know...
quote:iPods spread disease?
Well well. Looks like a few new iPod owners are getting infected when they attach their players to their computers. I'll quote the first paragraph from Apple's web site:
We recently discovered that a small number - less than 1% - of the Video iPods available for purchase after September 12, 2006, left our contract manufacturer carrying the Windows RavMonE.exe virus. This known virus affects only Windows computers, and up to date anti-virus software which is included with most Windows computers should detect and remove it. So far we have seen less than 25 reports concerning this problem. The iPod nano, iPod shuffle and Mac OS X are not affected, and all Video iPods now shipping are virus free. As you might imagine, we are upset at Windows for not being more hardy against such viruses, and even more upset with ourselves for not catching it.
So Apple has a quality-control problem, and they blame it on Windows? They mention that decent AV software would catch the virus, but then they become oblivious to the irony that they themselves apparently don't run any?
What's even more inaccurate in Apple's claim is that the malware isn't an actual virus. Rather than exploiting a code vulnerability to spread, it relies instead on a common configuration vulnerability -- the gullibility of humans. To encourage spreading, it creates an autorun.inf file, entices the user to execute the worm, and then looks for any mappped drives and drops itself on whatever it finds. I continue to maintain that autorun has no purpose on business computers and you should disable it at the domain level.
Apparently, someone at Apple fell for the dancing pigs and subsequently infected the equipment used in the manufacture of certain iPods. Ignoring their own problems, Apple finds it easier to blame Microsoft. That's right, blame is always preferable over responsibility.
ik reageer al hoor... trouwens... morgen weerquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:39 schreef devzero het volgende:
Ik hoef niet te downloaden, want CSI komt gewoon op tv hier
Hehe, ik moest nog wat inhalenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:39 schreef devzero het volgende:
Ik hoef niet te downloaden, want CSI komt gewoon op tv hier
en dan miami en ny nogquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:22 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Hehe, ik moest nog wat inhalen(ben net met season 5 begonnen, afgelopen twee weken season 3 en 4 bekeken, season 2 is next up).
Ik kijk momenteel ook 2-3 series, eigenlijk heb ik er geen tijd voor, maarja; tijd moet je dan maar vrijmaken hequote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:19 schreef Geqxon het volgende:
Misschien wel. Ik volg op het moment al te veel series, en twee erbij + alles inhalen is voor mij wat te veel
/edit: CSI-Miami is op een dinsdag. Dinsdag verpest ik al 3 uur en 20 minuten aan series, dus laten we dat maar niet doen
ik zit op ongeveer 12uur per week aan serie'squote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:31 schreef Geqxon het volgende:
Het is voor mij geen pimpen meer, maar eerder schaamte zoveel series volg ik
Ik zit op 8 uur per week, en dan kijk ik vaak ook nog oude episodes
Toch niet CSI?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:04 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zit op ongeveer 12uur per week aan serie's
Aan lopende series??quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:04 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zit op ongeveer 12uur per week aan serie's
!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:08 schreef mschol het volgende:
[..]
CSI zeker niet ...
is niet intressant imho
Hehequote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:09 schreef mschol het volgende:
[..]
neuh, aan serie's die ik kijk in de week, en dan te bedenken dat ik nog tijd te kort kom
tja ik kijk tegenwoordig veel animequote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:10 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Hehe
Als ik de oude afleveringen meetel kom ik op heel wat uren uit. Maar ja, het is een hobby van me
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
!!
Eindelijk iemand met verstand hier!![]()
Ik vind er niks aan.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:38 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
![]()
csi is tof gewoon... csi miami lekker wereldwijd meeste bekekenmijn serie... vroegah toen ik trouwens meer tijdd had keek ik ook veel meer series + films... maar kom nu enkel aan 2 series csi:m en WaT en enkel ny en lv als ik tijd heb!
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:40 schreef Geqxon het volgende:
Sjowhan, mooie avatar. Nice, nice.
Ik ben geen nerdquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:14 schreef Geqxon het volgende:
Wacht, waren wij niet de nerds?
Talk nerdy to mequote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:34 schreef mschol het volgende:
ik heb een glide emulator gevonden, nu kan ik weer old skool pandemonium 1 & 2 spelen
Aangezien het begrip nerd al bestond voordat computers bestonden, blijf je voor mij een nerdquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik ben geen nerd. 't Hoeft niet áltijd over pc's en games te gaan hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |