Talk nerdy to mequote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:34 schreef mschol het volgende:
ik heb een glide emulator gevonden, nu kan ik weer old skool pandemonium 1 & 2 spelen
Aangezien het begrip nerd al bestond voordat computers bestonden, blijf je voor mij een nerdquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik ben geen nerd. 't Hoeft niet įltijd over pc's en games te gaan hoor
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Aangezien het begrip nerd al bestond voordat computers bestonden, blijf je voor mij een nerd![]()
Zeker niet, en als het om lekker kontjes gaat, al helemaaaal nietquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik ben geen nerd. 't Hoeft niet įltijd over pc's en games te gaan hoor
En wij naar vrouwenkontjesquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:42 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al, jij kan lekker naar: mannenkontjes kijken![]()
enigste naakt foto's van mij die er zijn... hoop ikquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:20 schreef devzero het volgende:
bluecurl.zip
ACh, er zal echt wel eens een feestje komen waar jij je los gedraagt en die uitfloepen op FOK!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:37 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
enigste naakt foto's van mij die er zijn... hoop ikzijn van mij is ukkiepukkie
En dan hebben we bluecurl.zip met allemaal mooie foto's van een bloot meisjequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:09 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ACh, er zal echt wel eens een feestje komen waar jij je los gedraagt en die uitfloepen op FOK!
Sjuust.. En dat gaat heul FOK! rond, en dan is BC ook beroemd.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:15 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En dan hebben we bluecurl.zip met allemaal mooie foto's van een bloot meisje
En voor je het weet staat ze op de voorpagina van de Telegraaf.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Sjuust.. En dat gaat heul FOK! rond, en dan is BC ook beroemd.
En later lees je in privé dat ene belg de foto's geschoten heeft, dat schrikt dan afquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:17 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En voor je het weet staat ze op de voorpagina van de Telegraaf.
Wat een verhalen mejongenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En later lees je in privé dat ene belg de foto's geschoten heeft, dat schrikt dan af
Drank is vaak een oplossing, of warme melkquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 09:04 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
als ik maar eens kon slapen vanacht
of een pilletjequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 09:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Drank is vaak een oplossing, of warme melk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |