klopt, maar niet met deze foto. hij kwam mij ook al zo bekend voor, dus ik heb het nagezocht.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:42 schreef Yurithemaster het volgende:
Volgens mij is deze foto al eens eerder langs gekomen hier (weet het niet zeker)
laatste zit er nog het dichtst bij, want dat is tenminste een film!!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:06 schreef ChrisJX het volgende:
Ham and Eggs
English Breakfast
The pigs in the closet
I want my bacon puffs
Home Alone
Goed!! Ben ondertussen maar wat anders gaan doen, want er kwamen geen antwoorden...quote:
erkel +1quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:02 schreef erkel het volgende:
Balco
Jep Homdeck +1quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:06 schreef Homdeck het volgende:
marion jones & tim montgomery
Hadden die een relatie met elkaar?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:08 schreef tong80 het volgende:
Tim Montgommery en Justin Gatlin ook nog.
macondoquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:08 schreef wyccie het volgende:
Van wie was de vraag met het plaatje hier bovenaan?
Verkeerd gelezenquote:
einsteinquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:12 schreef Homdeck het volgende:
Noem 7 duitsers die in de top 10 van de "grootste Duitser aller tijden" verkiezing geëindigd zijn.
Dat was een grote Oostenrijker.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:13 schreef WooZ het volgende:
hitler
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:13 schreef WooZ het volgende:
[..]
einstein![]()
hitler (-edit- : in de zin van 'bekend')![]()
beckenbauer![]()
völler![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:14 schreef wyccie het volgende:
Kohl, Brand
, Goethe
, Beethoven
, Bach
, Nietzsche
, Kant
?
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:14 schreef erkel het volgende:
Michael Schumacher![]()
Beckenbauer![]()
Albert Einstein![]()
Adolf Hitler :-o![]()
Boris Becker![]()
........
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:19 schreef tong80 het volgende:
Adenauer, Bismarck
, Willy Brandt
, Marlene Dietrich
, Mann
, Fritz Walter
, Kinsk
i, Murnau
, Goethe
?
Dit was nummer 7 geloof ikquote:
troost ik je met de mededeling dat ze toch niet goed waren?quote:
omdat ik er toevallig 4 gezien heb binnen een jaar geloof ikquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:26 schreef R.K. het volgende:
hoe verzin je ze Wooz..
Rare moffenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:26 schreef Homdeck het volgende:
[..]
troost ik je met de mededeling dat ze toch niet goed waren?![]()
Daar krijg je nog het puntje voor natuurlijk. Dacht even een makkelijke vraag gesteld te hebben..quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:40 schreef wyccie het volgende:
Michel Houellebecq.
tóch nietquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:51 schreef macondo het volgende:
Vier films over euthanasie... beetje te veel gevraagd lijkt me!
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:54 schreef wyccie het volgende:
Mar Adentro!
(Die uitroepteken moet eigenlijk een vraagteken zijn)
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:55 schreef kniertjeh het volgende:
one million baby, dat is al eentje meer weet ik niet.
Gooitzen +1quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:05 schreef Gooitzen het volgende:
die canadese film, erg goed, invasie van de barbaren, les invasion des barbares?
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:24 schreef kniertjeh het volgende:
gister had ik 'ik omhels je met duizend armen' gezien, die zou ook nog kunnen worden genoemd
ik heb eigenlijk nooit dat ik bijna moet huilen bij een film, maar het was kantje boord gisterquote:En?
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:55 schreef lienelien het volgende:
[..]
Denk het niet...
Zal ik er eentje doen dan?
Als je de beurs van Berlage ooit eens hebt gezien weet je wel dat hij niet ook het CS en her Rijks heeft ontworpenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:03 schreef wyccie het volgende:
Berlage?
Hee, nu snap ik pas die antwoorden. (Ik zag de antwoorden pas toen de vraag al was weggehaald)
Ik heb ze alledrie wel eens gezien.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:05 schreef lienelien het volgende:
Als je de beurs van Berlage ooit eens hebt gezien weet je wel dat hij niet ook het CS en her Rijks heeft ontworpen
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:07 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ach whatever, het is laat
Cuyper.
Supersheep +1
nee hoorquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:11 schreef wyccie het volgende:
Nu ben ik gewoon stom he?
Miehoen?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:16 schreef WooZ het volgende:
Hoe heet de Japanse premier?
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:22 schreef Supersheep het volgende:
Abe![]()
"Hello"
"Follow me"
(wie dit snapt is een held)
Jij bent mijn speciale heldinquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:23 schreef wyccie het volgende:
Ik ben dus geen held.
Abe is goed. De serie waar hij in voorkwam heet anders(Abe's Oddyssey is een deel uit de seriequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Abe, uit Abe's Oddyssey
En hoe die laatste heette weet ik niet meer.quote:
Stranger's Wrathquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En hoe die laatste heette weet ik niet meer.
sorry Tim!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En hoe die laatste heette weet ik niet meer.
Ik wijzig Abe's Oddyssey naar Oddworld.
Edit: te laat. Ach, nu heeft Supersheep alsnog het punt, is eigenlijk wel zo leuk
Ik lag net echt even dubbelquote:
Ik bedoelde Munch's Oddyssee, wist niet eens dat Stranger's Wrath er was.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:29 schreef WooZ het volgende:
[..]
Stranger's Wrath
ik heb em hier liggen, nog nooit gespeeld
maakt 7 (wat ben jij toch altijd goed in filmvragen trouwens)quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:39 schreef wyccie het volgende:
seven years in tibet
legend of the fall
fight club
meet joe black
se7en
twelve monkeys
snatch
Is 10!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ocean's One t/m Ocean's Twelve
Nu echt:
Ocean's Eleven
Ocean's Twelve
Snatch
Interview with the vampire
Hoezo? Ik kon er niet meer dan 7 bedenken.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:41 schreef Supersheep het volgende:
(wat ben jij toch altijd goed in filmvragen trouwens)
Wat drie meer is dan ik kon bedenkenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoezo? Ik kon er niet meer dan 7 bedenken.
Het was iets japans/chinees. Takanoko?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Jeuj
Hoe heette het gebouw waarin de gijzeling plaats vond in Die Hard?
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoezo? Ik kon er niet meer dan 7 bedenken.
Nakatomi Plazaquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Jeuj
Hoe heette het gebouw waarin de gijzeling plaats vond in Die Hard?
1quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:49 schreef WooZ het volgende:
Sin City
verder kom ik niet, heb tamelijk veel films gezien maar weet echt nooit wie er in meespeelt
6quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
12 monkeys
Pulp Fiction
Die hard
Die Hard 2: Die Harder
Die Hard with a vengeance
13quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:50 schreef Grim. het volgende:
Die hard
Die harder
Die hard with a vengeance
Twelve monkeys
The whole nine yards
The whole ten yards
The sixth sense
Lucky Slevin
16 Blocks12
[quote]Op vrijdag 6 oktober 2006 00:52 schreef Grim. het volgende:
Tears of the Sun
19!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:52 schreef wyccie het volgende:
Die hard
Die harder
Die hard with a vengeance
Sixth Sense
Unbreakable
The Kid
Last man standing
Mercury Rising
Death becomes her
The Jackall
The whole nine yard
(The whole ten yard?)
Twelve monkeys
Je hebt 12 monkeys twee keer in bold gezetquote:
Tallulah is 2.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:05 schreef Daffodil31LE het volgende:
heet dat kuykind geen Tallulla ofzo?
And he's backquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:06 schreef Asmodian het volgende:
Je zit aan Peaches Honeyblossom Geldof te denken, het zusje van Trixie FrouFrou en Heavenly Haraani TigerLily Geldof te denken
Het verschil is gering. Allebei tengere Israelis met een baardjequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:05 schreef wyccie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*BOEM*
Alsof ik Jezus zie.
Welkom terug Asmo!![]()
Van mij mag je een poll openen, maar ik betwijfel of ik met m'n verhoogde werkdruk die 87 punten in ga halenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:07 schreef wyccie het volgende:
![]()
Hoe lang gaat het duren voordat Asmo weer bovenaan staat? Poll, weddenschap, anyone?
Asmo!quote:
* Supersheep zet ¤1000,- in op 7 oktober 2006quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:07 schreef wyccie het volgende:
![]()
Hoe lang gaat het duren voordat Asmo weer bovenaan staat? Poll, weddenschap, anyone?
Oh Noes!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:08 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Krèg nâh tietuh...
It's alive! ALIVE!
Dag schaapskequote:
quote:* Supersheep zet ¤1000,- in op 7 oktober 2006
Excuus. Ik had nog bezoek, ik was iets te voorbarig met mijn antwoord.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:53 schreef wyccie het volgende:
Hee L.
Gaat Gooitzen nog een vraag stellen?
Neuh, deze computer is amper een half jaar oud, die's prima. Er waren wat, umm, meningsverschillen over een bepaalde rekening. Bottom line: ik had vanzelfsprekend gelijkquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:09 schreef wyccie het volgende:
Heb je nu een nieuwe computer of wat?
Oh, da's site quimple.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:09 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Oh Noes!
Ha die Daf!Waarom sta jij niet op 1?
Leuk jou hier weer eens te zien. Alles in orde?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:12 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Neuh, deze computer is amper een half jaar oud, die's prima. Er waren wat, umm, meningsverschillen over een bepaalde rekening. Bottom line: ik had vanzelfsprekend gelijk
Het klinkt allemaal wel positiefquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:12 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Oh, da's site quimple.
Ik mag per maandag weer werken. En nu moet ik nog vanalles regelen.
Plus dat ik een nieuwe PC heb moeten bouwen en meer van die ongein. En morgenavond een beetje Falco's verjaardag vieren, zaterdag 10 dozen zonnebloemolie halen en tanken...
Ik kom m'n tijd wel door.
En ik danquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:11 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Dag schaapske. Kijk, jij hebt ten minste wel een respectabele score
. Jij ook trouwens, wyccie
[..]
![]()
Poeh, dan moet ik flink aan de slag. Iemand interesse in een nachtje doorhalen met simpele vraagjes?
Ja hoor, met mij alles primaquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:13 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Leuk jou hier weer eens te zien. Alles in orde?
Het is dat je erom vraagtquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
En ik dan![]()
Ga je me nog feliciteren: Feliciteer hier MaJo met haar 10.000 posts!
Hier alles flex. Afstuderen lijkt eindelijk in zicht te komen, eindelijk weer eens met beleid bezig. Wat voor nachtdiensten draai je als journalist, alles in de gaten houden? Waar werk je eigenlijk voor?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:15 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ja hoor, met mij alles prima. Moet de komende tijd aardig wat nachtdiensten draaien, dus ik zal vaak langsdroppen
. Hoe is't met jou?
Toen je terugkwam van vakantie welquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:16 schreef MaJo het volgende:
Ik word nooit met zoveel enthousiasme ontvangen![]()
Kwestie van frequentie...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:20 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Toen je terugkwam van vakantie wel. En toen werd ik ook niet met enthousiasme ontvangen, terwijl ik ook op vakantie was. Dus het staat ongeveer gelijk
Maar jij bent er ook altijd....quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:16 schreef MaJo het volgende:
Ik word nooit met zoveel enthousiasme ontvangen![]()
Beleid? Wat studeer je dan?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:20 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Hier alles flex. Afstuderen lijkt eindelijk in zicht te komen, eindelijk weer eens met beleid bezig. Wat voor nachtdiensten draai je als journalist, alles in de gaten houden? Waar werk je eigenlijk voor?
Dat zeg ik, Gammaquote:
Goed puntquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:20 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Toen je terugkwam van vakantie wel. En toen werd ik ook niet met enthousiasme ontvangen, terwijl ik ook op vakantie was. Dus het staat ongeveer gelijk
De laatste tijd nietquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:22 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Maar jij bent er ook altijd....
Hoe dat de koters van Bruce Willis en z'n sletje ex heten...quote:
Iets over koters van iemandquote:
Ik heb zo'n vermoeden dat niemand die derde gaat radenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:25 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Hoe dat de koters van Bruce Willis en z'n sletje ex heten...
Ben je dan correspondent voor de regio of moet je gewoon het wereldnieuws in de gaten houden?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:22 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Beleid? Wat studeer je dan?
En ja: ik moet dan een beetje alle bronnen in de gaten houden en zorgen dat we niks belangrijks missen. Zorgen dat onze site van alle laatste nieuwtjes is voorzien en dat onze krant 's ochtends al het belangrijke nieuws van de nacht meeneemt. Je zal dus raden dat ik voor een krant werk. In mijn geval een Israelische.
Bestuurskunde. Het is een vreselijke studie, behalve als je met iets meetbaars werkt, of iets waar je bij kan nadenken. Ik doe nu aan beleidsevaluatie, dat is altijd mooi, ambtenaren afrekenen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:22 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Beleid? Wat studeer je dan?
En ja: ik moet dan een beetje alle bronnen in de gaten houden en zorgen dat we niks belangrijks missen. Zorgen dat onze site van alle laatste nieuwtjes is voorzien en dat onze krant 's ochtends al het belangrijke nieuws van de nacht meeneemt. Je zal dus raden dat ik voor een krant werk. In mijn geval een Israelische.
Eénquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
De laatste tijd nietHoewel 's nachts wel vaak (en te lang
)
drie meen ik.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
En dingen als "Rumer" en "Tallulla" zijn al genoemd.
Hoeveel koters heeft die Bruce eigenlijk?
scout? ik ben er ook een geweest.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:27 schreef wyccie het volgende:
Hint: padvinder.
Vooral doenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:26 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Bestuurskunde. Het is een vreselijke studie, behalve als je met iets meetbaars werkt, of iets waar je bij kan nadenken. Ik doe nu aan beleidsevaluatie, dat is altijd mooi, ambtenaren afrekenen.
Dat klinkt best aardig. Ik zit ook nog steeds na te denken aan een master journalistiek aan de VU. Of heb je een beter alternatief?
Voor de verandering wel jaquote:
Allebeiquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:26 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ben je dan correspondent voor de regio of moet je gewoon het wereldnieuws in de gaten houden?
Hoe heerlijk slechtquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:29 schreef Daffodil31LE het volgende:
Mama, kijk, ik heb een pad gevonden!
- Dom kind, dat is een kikker....
Ha! Ik heb er dus juist aan gedacht om Bestuurskunde te studerenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:26 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Bestuurskunde. Het is een vreselijke studie, behalve als je met iets meetbaars werkt, of iets waar je bij kan nadenken. Ik doe nu aan beleidsevaluatie, dat is altijd mooi, ambtenaren afrekenen.
Dat klinkt best aardig. Ik zit ook nog steeds na te denken aan een master journalistiek aan de VU. Of heb je een beter alternatief?
Sjips, dat moet straks ook nog... Anders hoor ik telkens 'die vraag is al gesteld!'quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:30 schreef Daffodil31LE het volgende:
Asmo is een kleine 60 topics aan het bijlezen...
Lees je ajb wel een beetje over mijn opmerkingen heen?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:33 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Sjips, dat moet straks ook nog... Anders hoor ik telkens 'die vraag is al gesteld!'
Dat doe ik toch altijd?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:34 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Lees je ajb wel een beetje over mijn opmerkingen heen?![]()
Hiep hoi!quote:
Echa waar? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:34 schreef Daffodil31LE het volgende:
MaJo weet intussen ook dat ze niet moet vragen om een "MaJo-vraag"...
Nee hoorquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:34 schreef Daffodil31LE het volgende:
MaJo weet intussen ook dat ze niet moet vragen om een "MaJo-vraag"...
Ik stelde maar meteen een vraag over de uitvinder van de MaJonaise...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:36 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Echa waar? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Saragasso zee?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:36 schreef Gooitzen het volgende:
Hoe heet het boek van Herman Koch over een 'vrije school'?
Achteraf kan ik je het niet aanraden. Ik heb veel interessante colleges gehad, maar te veel oninteressante om het aan te raden. Waar heb je IB gestudeerd? En hoe ben jij het vak ingerold?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:32 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ha! Ik heb er dus juist aan gedacht om Bestuurskunde te studeren. Ik weet niet wat je toekomstplannen en ambities zijn. Ikzelf vind journalistiek geweldig maar heb het nooit gestudeerd. Over die studie kan MaJo je meer vertellen. Ikzelf deed (en doe?) Internationale Betrekkingen - vind ik ook prachtig
Ik studeer zelf journalistiek aan een hogeschool en heb dus geen ervaring met de universiteitsopleidingen (behalve dan in Londen en die kan ik zeker aanradenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:38 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Achteraf kan ik je het niet aanraden. Ik heb veel interessante colleges gehad, maar te veel oninteressante om het aan te raden. Waar heb je IB gestudeerd? En hoe ben jij het vak ingerold?
MaJo, nog een tip?
Ik kan er niet goed over oordelen, maar Herman Koch is het met je eens.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:41 schreef Daffodil31LE het volgende:
Vrije School... Waardeloos onderwijssysteem...
Ben er zelf het slachtoffer van geweest.
Fijn voor 'm, maar ik ken 'm nietquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:41 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Ik kan er niet goed over oordelen, maar Herman Koch is het met je eens.
Jiskefet toch?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:42 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Fijn voor 'm, maar ik ken 'm niet
quote:
Ja, die tv lijkt me dan weet niets. Maar ik moet me nog eens goed orienteren. Ik heb nog geen flauw idee wat ik na deze studie ga doen. VU heb ik goede verhalen over gehoord.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik studeer zelf journalistiek aan een hogeschool en heb dus geen ervaring met de universiteitsopleidingen (behalve dan in Londen en die kan ik zeker aanraden) Wel weet ik dat er een master Journalistiek en Media is aan de UvA die erg leuk is. Je krijgt les van allemaal belangrijke mensen uit de journalistiek. Het is wel een tv master en ik denk dat je wel iets van journalistieke ervaring zal moeten hebben (qua studie dan). Maar je kunt er eens naar kijken? Ik zit er aan te denken om het misschien te gaan doen hoewel ik misschien ook wel een hele andere vervolgstudie kies. Ik heb er immers al 4 jaar journalistiek opzitten
![]()
Klopt, het is helemaal niet onaardig.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:44 schreef wyccie het volgende:
Oh, ik dacht dat het ook een échte schrijver was
Ik dat het algemeen bekend was dat ik in Utrecht zitquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:38 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Achteraf kan ik je het niet aanraden. Ik heb veel interessante colleges gehad, maar te veel oninteressante om het aan te raden. Waar heb je IB gestudeerd? En hoe ben jij het vak ingerold?
MaJo, nog een tip?
Obi-Wan Kenobi?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:45 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Klopt, het is helemaal niet onaardig.
Hint: Red ons, ..... .........
Yo,quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:46 schreef MaJo het volgende:
Maria Montenelli
Dat is echt totale onzinquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:48 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Yo,
MaJo +1
Vrije school, montesorri, allemaal een pot nat.
Dalton?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:52 schreef MaJo het volgende:
Dan een vraag die wel over vrije scholen gaatWie is de goeroe binnen de antroposofie waarop dus de leer gestoeld is?
Dat wist ik, maar je hebt de studie inderdaad ook in Leiden, Amsterdam en Groningen. IB klinkt nu ook wel interessant. Een voormalig vriendinnetje heeft het ook gestudeerd, en het leek me ook altijd wel aardig.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:46 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik dat het algemeen bekend was dat ik in Utrecht zit. Ze hebben hier een goede IB opleiding. Ik vind de opzet van de opleiding hier interessanter dan de IB opleidingen in Leiden en Amsterdam. Hoe ik er in gerold ben? Ik vond dat het veel van de zaken die mij interesseren mooi combineert. Want IB is in feite een combinatie van geschiedenis, politiek, psychologie, economie en rechten. Ik heb eerst op het University College gezeten en begon met politieke wetenschappen als Major, wat later switchte naar een geschiedenis Major (die ik probeerde te combineren met een PoliSci major). Ik ben daar uiteindelijk afgegaan met alleen mijn Minors in linguistiek en argumentatieleer. Daarna heb ik een tijdje geschiedenis gestudeerd aan de UU en ben daarvandaan IB gaan doen (in Utrecht kan je redelijk makkelijk van TCS (Taal- en Cultuurstudies) en geschiedenis naar IB gaan)
Sorry hoor...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is echt totale onzinJe kan de leer van vrije scholen en montessorischolen echt totaal niet met elkaar vergelijken. Weet je het verschil uberhaupt wel?
Dan een vraag die wel over vrije scholen gaatWie is de goeroe binnen de antroposofie waarop dus de leer gestoeld is?
Zat. In every meaning of the wordquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:53 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Dat wist ik, maar je hebt de studie inderdaad ook in Leiden, Amsterdam en Groningen. IB klinkt nu ook wel interessant. Een voormalig vriendinnetje heeft het ook gestudeerd, en het leek me ook altijd wel aardig.
Het klinkt als een interessante studie tijd. Genoeg gedaan in ieder geval. Wel genoeg gedronken?
Neuh dat niet, maar aangezien ik op een van beide scholen zit weet ik het verschil wel goed. En het is echt totaal niet te vergelijkenquote:
Fijn te weten. Je weet dat het vanaf nu alleen maar minder wordt? Dat houden mijn niet afgestudeerde makkers me in ieder geval voor...quote:
Is dat die film van Harrison Ford?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:57 schreef Daffodil31LE het volgende:
Hoe de Engelse term voor de vorm van kidnapping waarbij daders thuis binnendringen bij bijvoorbeeld bankpersoneel, de gezinsleden gijzelen en één van de gezinsleden dwingen mee naar het bankkantoor te gaan om daar de kluis te openen terwijl een andere dader de achterblijvende gezinsleden gijzelt?
Jij dacht aan een banaananhanger?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:56 schreef wyccie het volgende:
Het duurde even voor ik begreep wat er met "aanhanger" werd bedoeld
Nee. Het is gewoon kidnapping, maar er staat nog een woord voor. Het heeft met besluipen te maken.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:00 schreef Asmodian het volgende:
familynapping?
Niet zo letterlijk...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:02 schreef Supersheep het volgende:
snipe-kidnapping
Je wordt warm. Alleen besluipen schapen hun gras niet...quote:
anders rent het toch echt voor me weg hoor...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:04 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Je wordt warm. Alleen besluipen schapen hun gras niet...
Dat is alleen in Harry Potterquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:06 schreef Gooitzen het volgende:
sneep-....?
tijgetje-napping?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:06 schreef Daffodil31LE het volgende:
Geen panter, wel een andere predator. Nu wordt het voor de snelle F5'er
Te laat... Zoals altijd..quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:09 schreef MaJo het volgende:
Zat met tiger in mijn hoofd en schreef lionMaar ik was toch te laat dus dat scheelt
verbaasd me dat ie nog wordt goedgerekendquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:08 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik vinnum goed genoeg. 't Is inderdaad een tigerkidnapping.
Supersheep +1
Komt helaas veel te vaak voor jaquote:
Daf +1!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:14 schreef Daffodil31LE het volgende:
Milne en Janneman Robinson.
* Supersheep benieuwd isquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:16 schreef Asmodian het volgende:
Sorry, ben wat afgeleid door het topique wat ik ben aan het openen. Een OP schrijven over een serie die slechts 22 uur oud is blijkt niet zo makkelijk
Als het beestje maar een naam heeft. Ikzelf had ook liever Beestje geheten, maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:16 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Daf +1!
Vond (en vind) dat echt een rotnaam, ze hadden Christopher Robin wel beter mogen vertalen.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:16 schreef NoSigar het volgende:
Dat is Gerard Reve, de rest kan ik me niet herinneren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |