nee hoorquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:11 schreef wyccie het volgende:
Nu ben ik gewoon stom he?
Miehoen?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:16 schreef WooZ het volgende:
Hoe heet de Japanse premier?
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:22 schreef Supersheep het volgende:
Abe![]()
"Hello"
"Follow me"
(wie dit snapt is een held)
Jij bent mijn speciale heldinquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:23 schreef wyccie het volgende:
Ik ben dus geen held.
Abe is goed. De serie waar hij in voorkwam heet anders(Abe's Oddyssey is een deel uit de seriequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Abe, uit Abe's Oddyssey
En hoe die laatste heette weet ik niet meer.quote:
Stranger's Wrathquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En hoe die laatste heette weet ik niet meer.
sorry Tim!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En hoe die laatste heette weet ik niet meer.
Ik wijzig Abe's Oddyssey naar Oddworld.
Edit: te laat. Ach, nu heeft Supersheep alsnog het punt, is eigenlijk wel zo leuk
Ik lag net echt even dubbelquote:
Ik bedoelde Munch's Oddyssee, wist niet eens dat Stranger's Wrath er was.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:29 schreef WooZ het volgende:
[..]
Stranger's Wrath
ik heb em hier liggen, nog nooit gespeeld
maakt 7 (wat ben jij toch altijd goed in filmvragen trouwens)quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:39 schreef wyccie het volgende:
seven years in tibet
legend of the fall
fight club
meet joe black
se7en
twelve monkeys
snatch
Is 10!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ocean's One t/m Ocean's Twelve
Nu echt:
Ocean's Eleven
Ocean's Twelve
Snatch
Interview with the vampire
Hoezo? Ik kon er niet meer dan 7 bedenken.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:41 schreef Supersheep het volgende:
(wat ben jij toch altijd goed in filmvragen trouwens)
Wat drie meer is dan ik kon bedenkenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoezo? Ik kon er niet meer dan 7 bedenken.
Het was iets japans/chinees. Takanoko?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Jeuj
Hoe heette het gebouw waarin de gijzeling plaats vond in Die Hard?
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoezo? Ik kon er niet meer dan 7 bedenken.
Nakatomi Plazaquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Jeuj
Hoe heette het gebouw waarin de gijzeling plaats vond in Die Hard?
1quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:49 schreef WooZ het volgende:
Sin City
verder kom ik niet, heb tamelijk veel films gezien maar weet echt nooit wie er in meespeelt
6quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
12 monkeys
Pulp Fiction
Die hard
Die Hard 2: Die Harder
Die Hard with a vengeance
13quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:50 schreef Grim. het volgende:
Die hard
Die harder
Die hard with a vengeance
Twelve monkeys
The whole nine yards
The whole ten yards
The sixth sense
Lucky Slevin
16 Blocks12
[quote]Op vrijdag 6 oktober 2006 00:52 schreef Grim. het volgende:
Tears of the Sun
19!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:52 schreef wyccie het volgende:
Die hard
Die harder
Die hard with a vengeance
Sixth Sense
Unbreakable
The Kid
Last man standing
Mercury Rising
Death becomes her
The Jackall
The whole nine yard
(The whole ten yard?)
Twelve monkeys
Je hebt 12 monkeys twee keer in bold gezetquote:
Tallulah is 2.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:05 schreef Daffodil31LE het volgende:
heet dat kuykind geen Tallulla ofzo?
And he's backquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:06 schreef Asmodian het volgende:
Je zit aan Peaches Honeyblossom Geldof te denken, het zusje van Trixie FrouFrou en Heavenly Haraani TigerLily Geldof te denken
Het verschil is gering. Allebei tengere Israelis met een baardjequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:05 schreef wyccie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*BOEM*
Alsof ik Jezus zie.
Welkom terug Asmo!![]()
Van mij mag je een poll openen, maar ik betwijfel of ik met m'n verhoogde werkdruk die 87 punten in ga halenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:07 schreef wyccie het volgende:
![]()
Hoe lang gaat het duren voordat Asmo weer bovenaan staat? Poll, weddenschap, anyone?
Asmo!quote:
* Supersheep zet ¤1000,- in op 7 oktober 2006quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:07 schreef wyccie het volgende:
![]()
Hoe lang gaat het duren voordat Asmo weer bovenaan staat? Poll, weddenschap, anyone?
Oh Noes!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:08 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Krčg nāh tietuh...
It's alive! ALIVE!
Dag schaapskequote:
quote:* Supersheep zet ¤1000,- in op 7 oktober 2006
Excuus. Ik had nog bezoek, ik was iets te voorbarig met mijn antwoord.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:53 schreef wyccie het volgende:
Hee L.
Gaat Gooitzen nog een vraag stellen?
Neuh, deze computer is amper een half jaar oud, die's prima. Er waren wat, umm, meningsverschillen over een bepaalde rekening. Bottom line: ik had vanzelfsprekend gelijkquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:09 schreef wyccie het volgende:
Heb je nu een nieuwe computer of wat?
Oh, da's site quimple.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:09 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Oh Noes!
Ha die Daf!Waarom sta jij niet op 1?
Leuk jou hier weer eens te zien. Alles in orde?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:12 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Neuh, deze computer is amper een half jaar oud, die's prima. Er waren wat, umm, meningsverschillen over een bepaalde rekening. Bottom line: ik had vanzelfsprekend gelijk
Het klinkt allemaal wel positiefquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:12 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Oh, da's site quimple.
Ik mag per maandag weer werken. En nu moet ik nog vanalles regelen.
Plus dat ik een nieuwe PC heb moeten bouwen en meer van die ongein. En morgenavond een beetje Falco's verjaardag vieren, zaterdag 10 dozen zonnebloemolie halen en tanken...
Ik kom m'n tijd wel door.
En ik danquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:11 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Dag schaapske. Kijk, jij hebt ten minste wel een respectabele score
. Jij ook trouwens, wyccie
[..]
![]()
Poeh, dan moet ik flink aan de slag. Iemand interesse in een nachtje doorhalen met simpele vraagjes?
Ja hoor, met mij alles primaquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:13 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Leuk jou hier weer eens te zien. Alles in orde?
Het is dat je erom vraagtquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
En ik dan![]()
Ga je me nog feliciteren: Feliciteer hier MaJo met haar 10.000 posts!
Hier alles flex. Afstuderen lijkt eindelijk in zicht te komen, eindelijk weer eens met beleid bezig. Wat voor nachtdiensten draai je als journalist, alles in de gaten houden? Waar werk je eigenlijk voor?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:15 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ja hoor, met mij alles prima. Moet de komende tijd aardig wat nachtdiensten draaien, dus ik zal vaak langsdroppen
. Hoe is't met jou?
Toen je terugkwam van vakantie welquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:16 schreef MaJo het volgende:
Ik word nooit met zoveel enthousiasme ontvangen![]()
Kwestie van frequentie...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:20 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Toen je terugkwam van vakantie wel. En toen werd ik ook niet met enthousiasme ontvangen, terwijl ik ook op vakantie was. Dus het staat ongeveer gelijk
Maar jij bent er ook altijd....quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:16 schreef MaJo het volgende:
Ik word nooit met zoveel enthousiasme ontvangen![]()
Beleid? Wat studeer je dan?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:20 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Hier alles flex. Afstuderen lijkt eindelijk in zicht te komen, eindelijk weer eens met beleid bezig. Wat voor nachtdiensten draai je als journalist, alles in de gaten houden? Waar werk je eigenlijk voor?
Dat zeg ik, Gammaquote:
Goed puntquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:20 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Toen je terugkwam van vakantie wel. En toen werd ik ook niet met enthousiasme ontvangen, terwijl ik ook op vakantie was. Dus het staat ongeveer gelijk
De laatste tijd nietquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:22 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Maar jij bent er ook altijd....
Hoe dat de koters van Bruce Willis en z'n sletje ex heten...quote:
Iets over koters van iemandquote:
Ik heb zo'n vermoeden dat niemand die derde gaat radenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:25 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Hoe dat de koters van Bruce Willis en z'n sletje ex heten...
Ben je dan correspondent voor de regio of moet je gewoon het wereldnieuws in de gaten houden?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:22 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Beleid? Wat studeer je dan?
En ja: ik moet dan een beetje alle bronnen in de gaten houden en zorgen dat we niks belangrijks missen. Zorgen dat onze site van alle laatste nieuwtjes is voorzien en dat onze krant 's ochtends al het belangrijke nieuws van de nacht meeneemt. Je zal dus raden dat ik voor een krant werk. In mijn geval een Israelische.
Bestuurskunde. Het is een vreselijke studie, behalve als je met iets meetbaars werkt, of iets waar je bij kan nadenken. Ik doe nu aan beleidsevaluatie, dat is altijd mooi, ambtenaren afrekenen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:22 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Beleid? Wat studeer je dan?
En ja: ik moet dan een beetje alle bronnen in de gaten houden en zorgen dat we niks belangrijks missen. Zorgen dat onze site van alle laatste nieuwtjes is voorzien en dat onze krant 's ochtends al het belangrijke nieuws van de nacht meeneemt. Je zal dus raden dat ik voor een krant werk. In mijn geval een Israelische.
Eénquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
De laatste tijd nietHoewel 's nachts wel vaak (en te lang
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |