anders rent het toch echt voor me weg hoor...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:04 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Je wordt warm. Alleen besluipen schapen hun gras niet...
Dat is alleen in Harry Potterquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:06 schreef Gooitzen het volgende:
sneep-....?
tijgetje-napping?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:06 schreef Daffodil31LE het volgende:
Geen panter, wel een andere predator. Nu wordt het voor de snelle F5'er
Te laat... Zoals altijd..quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:09 schreef MaJo het volgende:
Zat met tiger in mijn hoofd en schreef lionMaar ik was toch te laat dus dat scheelt
verbaasd me dat ie nog wordt goedgerekendquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:08 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik vinnum goed genoeg. 't Is inderdaad een tigerkidnapping.
Supersheep +1
Komt helaas veel te vaak voor jaquote:
Daf +1!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:14 schreef Daffodil31LE het volgende:
Milne en Janneman Robinson.
* Supersheep benieuwd isquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:16 schreef Asmodian het volgende:
Sorry, ben wat afgeleid door het topique wat ik ben aan het openen. Een OP schrijven over een serie die slechts 22 uur oud is blijkt niet zo makkelijk
Als het beestje maar een naam heeft. Ikzelf had ook liever Beestje geheten, maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:16 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Daf +1!
Vond (en vind) dat echt een rotnaam, ze hadden Christopher Robin wel beter mogen vertalen.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:16 schreef NoSigar het volgende:
Dat is Gerard Reve, de rest kan ik me niet herinneren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |