Waar is dit topic niet voor bedoeld?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:34 schreef BaggerUser het volgende:
ik denk dat dit programma niet zou mistaan in de OP
http://www.wildbits.com/files/TunaticSetup.exe
ik vind het wel grappig je kan een nr laten horen door de mic via de radio of via je geluidskaart en meestal zegt hij na 20 seconde welk liedje het is, ideaal als je het nr hoort en wil weten welk nummer het is
zoek zequote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:56 schreef stifmeister18 het volgende:
Ik zoek de titel van de dance versie van Simply Red - Fake
iemand enig idee? ik kan em niet vinden![]()
quote:ik ben al tijden op zoek naar 'n nummer wat vaak op MTV gebruikt wordt als achtergrondmuziek. 't Is een trompet-melodietje en ik heb er zelfs al MTV voor gemaild, maar zij stuurden me door naar MTV Amerika. Daar kreeg ik geen gehoor.
Heeft iemand enig idee? Ik heb 't nu in verschillende programma's gehoord, ik kan zo 1-2-3 niet op de namen van programma's komen.
quote:Er zit ook geen tekst in, even nog meer aanwijzingen geven. Ik ben bang dat ik 't niet te weten zal komen en dat 't misschien wel geen nummer is, maar gewoon geëdit door mtv of zo..
quote:De muziek is alleen trompet, dus geen andere instrumenten of zang.
De melodie gaat zo: tatatata tatata (sneller) tata tatata (sneller) en dat blijft eigenlijk 'tzelfde..
Niet dat je er zo veel aan hebt
Mijn fluitkunstenquote:Ik kan 't eigenlijk alleen maar omschrijven als trompetmuziek, verder helemaal nix (geen andere instrumenten, vocals of wat dan ook). Heel simpel deuntje, maar wel vrolijk. Ideale achtergrondmuziek, zoals ze die dus bij MTV gebruiken bij programma's als The Fabulous Life of... etc..
Novastar - Wrongquote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:57 schreef Vitalogy het volgende:
Godsamme ik kan er niet opkomen
Het is een heel bekend nummer volgens mij van Crowded House of Deep Blue Somehting oid
De tekst gaat zoiets
(kan compleet fout zijn)
Where did it all go wrong
was it somewhere on the way to heaven
(of zoiets)
van http://www.ster.nl/ster?nav=djmmLsHCjERlCkD&bid=tjwnLsHCjERlCkDtDAYZMquote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:27 schreef MosPos het volgende:
Weet iemand hoe dat liedje heet van
"Sunlight falls around me..."
Nog maar een keer:quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:48 schreef Megter het volgende:
[..]
Ik heb ook een verzoekje.
Heel bekend (rustig) nummer, wordt regelmatig gedraaid, met de zin: why do you....
Why wordt dan gezongen als whyhyhyhyhyhy met verschillende toonhoogten.
Alvast bedankt!
Staat gewoon op de STER site hoor, maar vooruit.quote:Ik zoek het nummer dat in de nieuwe (2006) Milner reclame wordt gedraaid.
Hier te vinden:
http://www.campina.nl/default.asp?selected=camnl.beleefcamp.commercial&l=nl
Deze?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:53 schreef Apekoek het volgende:
HELP IK ZOEK:
Genre: Rap/Urban
Land: Waarschijnlijk USA
In de vakantie zag ik een enorm vette video clip waarin vrouwen gekleed waren in brandweer pakken. De clip ging best wel snel, raare dansjes snel verschuivende beelden. Het was ook een zeer kleur rijke video. Beetje tussen ganster en pimpin oogde het.
Iemand een idee welke clip dit is? Of artiest?
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=%22rejected+so+many+times%22+%22my+side+of+the+fence%22&meta=quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:20 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Ben nog steeds op zoek naar de titel... Iemand?
Dat is: Gorillaz - Rock The Housequote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:46 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Mijn fluitkunsten
Je bent mijn heldquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:56 schreef arucard het volgende:
[..]
Dat is: Gorillaz - Rock The House
of weet iemand welke reclame ik bedoel?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:27 schreef roburt het volgende:
liedje van een reclame van een dame die bij een tankstation staat en een man die iets zegt als:
"wij regelen het voor u"
het nummer is een bekent deuntje met trompetten en gaat ong.
tututuuuuuuuuuuuuuu, tututuuuuuuuuuuuuu tutu(langzaam) tutututu(snel)
herkent iemand het?
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:20 schreef Gitanki het volgende:
D'r lopen anders genoeg mensen die toch niets te doen hebben hier rond![]()
Bodyrox -- Yeah Yeah (D.Ramirez Remix)quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:31 schreef DaCybrSrfr het volgende:
Ik zoek de artiest en titel van dit stukje muziek.
Fragment
1 van deze misschienquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:31 schreef WinnekeLeen het volgende:
Hey luitjes, gisteren hoorde ik op de Belgische tv (JIMTV) tijdens een party-agenda, een groovy, versnelde electro-versie van Sexyback van JT, nu kwam de maker en titel van het nummer wel onder in beeld, maar ben deels vergeten hoe het heette... volgens mij stond er iets van:
''black mountain group vs Justin Timberlake'' of ''dark mountain group'' of iets anders donkers, het was iig een ''group'', de titel van het nummer stond er niet bij, maar zal wel Sexyback zijn he...
Het was iig een super nummer dus als iemand het weet, zeg het aub!!!
Of gewoon dezequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:31 schreef WinnekeLeen het volgende:
Hey luitjes, gisteren hoorde ik op de Belgische tv (JIMTV) tijdens een party-agenda, een groovy, versnelde electro-versie van Sexyback van JT, nu kwam de maker en titel van het nummer wel onder in beeld, maar ben deels vergeten hoe het heette... volgens mij stond er iets van:
''black mountain group vs Justin Timberlake'' of ''dark mountain group'' of iets anders donkers, het was iig een ''group'', de titel van het nummer stond er niet bij, maar zal wel Sexyback zijn he...
Het was iig een super nummer dus als iemand het weet, zeg het aub!!!
Muchos gracias senor! Ik ga het rijtje nu downloaden!!! En als deze nummers makkelijk te vinden waren voor je, dan bied ik bij deze mijn excuses aan voor mijn luiheid!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:38 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Of gewoon deze
Dark Mountain Group 'Lose Control (Axwell Sexyback Edit)' (Buzzin Fly) (with Justin Timberlake 'Sexyback')
Dark Mountain Group - Lose Control w/ Justin Timberlake - Sexyback (Axwell Sexyback Edit)
De eerste serie komt van www.discogs.comquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:42 schreef WinnekeLeen het volgende:
[..]
Muchos gracias senor! Ik ga het rijtje nu downloaden!!! En als deze nummers makkelijk te vinden waren voor je, dan bied ik bij deze mijn excuses aan voor mijn luiheid!![]()
Nouja, je hebt mijn weekend iig goedgemaakt, het is het juiste nummer!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:44 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
De eerste serie komt van www.discogs.com
De tweede serie heb ik van google: ingetikt "sexyback mountain group"
peter, bjorn and john - young folksquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:59 schreef Sargon het volgende:
Ik zag de clip maar weet niet meer van wie het liedje is en wat de titel van het liedje was
De clip was een jaren 70 tekenfilm achtige setting met een jongen en een meisje eerst in een bus en dan later thuis als bandje.
alvast bedankt
Eagle eye cherry - save tonight denk ik..quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:14 schreef Fiama het volgende:
Ik zoek een nummer dat waarschijnlijk eind jaren 90 een redelijk hit was in Nederland. Ik heb er niets van onthouden behalve die videoclip die vond ik altijd erg tof om te zien.
Het is een zwart-wit videoclip, en de zanger is (volgens mij) een zwart persoon. In die clip is hij steeds zichzelf. Hij speelt bijvoorbeeld een overvaller die een winkel in rent waar hij zelf weer achter de kassa staat. Hij rent naar buiten maar word overreden door een vrachtauto en de bestuurder daarvan is hij zelf, etc etc.
Ik kan er maar niet op komen...
Punjabi MC- Mundian To Bach Ke?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:34 schreef Vogue het volgende:
Ik zoek een bekend Arabisch popnummer. Toen ik vorig jaar in Marokko op een fantasia-show was werd het gedraaid. Het begint muzikaal met veel bas en een bekend Arabisch deuntje. Pas na een tijdje begint er een man te zingen (uiteraard in het arabisch, met veel woorden die met een "h" beginnen. Het is een vrij commercieel arabisch liedje, alleen kan ik het nergens terugvinden. Iemand??
edit: het heeft een klein beetje dezelfde stijl als Putumayo - Ya Rayah. Een beetje hetzelfde soort genre zeg maar. alleen wat opzwepender nog, en het is goed te beluisteren voor de gemiddelde Westerse mens
nummero 101quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:02 schreef Niox het volgende:
Ik zoek een nummer, momenteel is redelijk populair volgens mij. Het gebruikt de muziek van een ander bekend nummer (weet zo even niet welk) en het woordje "Friends" komt nogal duidelijk langs.
Zoeken op google levert uiteraard alleen de lyrics van een of andere tv-show op...
Nee, dat is hem niet, dit is volgens mij Indiaas. Hoewel deze ook erg gaaf isquote:
Doet me denken aan de Bolero van Ravel.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:23 schreef Gen0cide87 het volgende:
Weet iemand hoe het nummer heet dat bam margera zingt in het begin? (teng tedede deng tedede etc)
http://www.flixya.com/jackas-behind-the-scenes
nadat steve-o zegt dat johnny knoxvile "narly" is
ik heb het nummer wel is gehoord maar wist nooit hoe die heette
Werkt google dan zo ingewikkeldquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:38 schreef TheDon1985 het volgende:
Wie kan mij zeggen wat de titel is van het nummer waarin de volgende tekst voor komt?
''Maar als het moet
Weet je dan niet dat ik naast je sta
Weet je dan niet dat ik alles voor je achter laat
En met jou verder ga''
Bij voorbaat dank!
Nomads -- Yakaleloquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:34 schreef Vogue het volgende:
Ik zoek een bekend Arabisch popnummer. Toen ik vorig jaar in Marokko op een fantasia-show was werd het gedraaid. Het begint muzikaal met veel bas en een bekend Arabisch deuntje. Pas na een tijdje begint er een man te zingen (uiteraard in het arabisch, met veel woorden die met een "h" beginnen. Het is een vrij commercieel arabisch liedje, alleen kan ik het nergens terugvinden. Iemand??
edit: het heeft een klein beetje dezelfde stijl als Putumayo - Ya Rayah. Een beetje hetzelfde soort genre zeg maar. alleen wat opzwepender nog, en het is goed te beluisteren voor de gemiddelde Westerse mens
Nee het is niet klassiek.. het is echt zo n rock nummer, echt zo n entree-nummertjequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:23 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Doet me denken aan de Bolero van Ravel.
Tsja,quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:59 schreef Cici het volgende:
Van de Dove reclame.
Sunny, jazzy gedaan.
Zoek dus niet het origineel, of Boney M.
Maar diegene die het nummer in de reclame zingt.
Thanks.
Vroeg je zeker om 30 nummers in een .rar?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:58 schreef Heidi- het volgende:
EDIT : Jaaaa omdat niemand me maar hielp () heb ik na 2 uren brain stormen hem gevonden....
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:57 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Vroeg je zeker om 30 nummers in een .rar?![]()
Ik bedoel dus niet true colors, maar Sunny, staat er ook.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:15 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Tsja,
Phil Collins - True Colors
is het origineel...
Uhm, die Dove-reclame.... uuuhm...
Werkelijk geen idee, maar ik heb hem wel op mn PC staan.
Deze staat gewoon op de STER-website. Filmpje met artiest er bij vermeldquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:46 schreef Cici het volgende:
[..]
Ik bedoel dus niet true colors, maar Sunny, staat er ook.
weet je íets van het nummer? voor zover ik het weet heeft alleen Fergie van de BEP een nieuwe single genaamd 'Londen Bridge'quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:52 schreef -ladybird- het volgende:
Klopt het dat de Black Eyed Peas een nieuwe single hebben uitgebracht, hoorde laatst een nummer en het leek verdacht veel op hun stijl..
Weet iemand welk nummer?
Nee verder niet! Kan me ook niet meer herinneren hoe het nr ging alleen dat het wel een lekkere beat was! (dus het was zeker die nieuwe van fergie niet, blegh!)quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:55 schreef Heidi- het volgende:
[..]
weet je íets van het nummer? voor zover ik het weet heeft alleen Fergie van de BEP een nieuwe single genaamd 'Londen Bridge'
Nou ja dan kan ik wel gaan gokken maar dat helpt ook niet...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:58 schreef -ladybird- het volgende:
[..]
Nee verder niet! Kan me ook niet meer herinneren hoe het nr ging alleen dat het wel een lekkere beat was! (dus het was zeker die nieuwe van fergie niet, blegh!)
Hmm oke thanx, ff checken!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:01 schreef Heidi- het volgende:
[..]
Nou ja dan kan ik wel gaan gokken maar dat helpt ook niet...![]()
dus een rap/zang nr ala BEP? Nou enige wat me te binnen schiet is dan P diddy ft Nicole - Come to me
Nope, das het origineel ofzo.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:08 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Deze staat gewoon op de STER-website. Filmpje met artiest er bij vermeld
het is Robert Alvin Bebb - Sunny
ja wat voor soort muziek is het ??quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:13 schreef Louterman het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer dat iets van body rocks heet, alleen vind ik daar niks mee.
Is er iemand die de volledige en goede titel weet?
Tis em niet, maar wel een lekker nummertje hoor!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:01 schreef Heidi- het volgende:
[..]
Nou ja dan kan ik wel gaan gokken maar dat helpt ook niet...![]()
dus een rap/zang nr ala BEP? Nou enige wat me te binnen schiet is dan P diddy ft Nicole - Come to me
Ferry Corsten - Rock your body rock ?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:19 schreef Louterman het volgende:
Beetje house achtig nummer, word wel is op slam fm gedraaid.
of moby.. bodyrockquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:13 schreef Louterman het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer dat iets van body rocks heet, alleen vind ik daar niks mee.
Is er iemand die de volledige en goede titel weet?
Het is bodyrox met een xquote:Op zondag 8 oktober 2006 10:20 schreef Louterman het volgende:
Bodyrocx - Yeah, yeah dit is hem, bedankt.
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=Freddie+Mercury+%22Love+Kills%22+remix+2006&meta=quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:12 schreef wobbel het volgende:
Ik hoor de laatste tijd een lekker dance nummer, het is een remix van Freddie Mercury - Love Kills...weet iemand daar meer van?
Ja het origineel is van The Police maar dan heeft het een heel ander arrangement.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:35 schreef Ri-Klain het volgende:
Is hier iemand toevallig Dancing on Ice aan het kijken?
Net deed ene Staf een kuur op een super mooi nummer, maar heb geen idee hoe het heet en van wie het is (dat zal ik wel gemist hebben, ze hebben t vast gezegd)
Iemand hier een idee??
[edit: na de terugblikshots heb ik op kunnen maken dat het liedje waarschijnlijk Roxanne heet, maar het is niet die van sting]
nou ik heb het opgezocht.Het heet'" El tango de Roxanne" gezongen door ;Ewan McGregor,Jose Feliciano en Jack Kidman.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:35 schreef Ri-Klain het volgende:
Is hier iemand toevallig Dancing on Ice aan het kijken?
Net deed ene Staf een kuur op een super mooi nummer, maar heb geen idee hoe het heet en van wie het is (dat zal ik wel gemist hebben, ze hebben t vast gezegd)
Iemand hier een idee??
[edit: na de terugblikshots heb ik op kunnen maken dat het liedje waarschijnlijk Roxanne heet, maar het is niet die van sting]
Oei, wordt lastig. Enige nummer dat zo bij me opkomt met "party" erin (niet echt trance, maar trance in een kledingzaak?quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:02 schreef zomer000 het volgende:
Hallo,
Weet iemand hoe de titel en artiest heet van een bekende dance/trance nummer die nu veel te horen is in kroegen en kleding winkels
Het refrein bevat de woorden GET THE PARTY
Weinig info, maar ik hoop dat iemand het weet
Alvast bedankt
Helaas die bedoelde ik niet. Maar we bedankt!quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:58 schreef MarBu het volgende:
[..]
Oei, wordt lastig. Enige nummer dat zo bij me opkomt met "party" erin (niet echt trance, maar trance in een kledingzaak?) is Bob Sinclar - Rock This Party.
Videoclip
er zijn er 100quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:39 schreef Roppenzo het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=Freddie+Mercury+%22Love+Kills%22+remix+2006&meta=
simsalabim..
![]()
Starsplash - Free ?quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:59 schreef moonraker het volgende:
Hoi, Ik hoorde laatst in de kroeg een nummer wat ik vroeger wel eens gehoord heb, het is dance nummer en je hoort een zangeres iets zingen met: free free free...... these were the best days of my life
alvast bedankt
BEP - Bebotquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:52 schreef -ladybird- het volgende:
Klopt het dat de Black Eyed Peas een nieuwe single hebben uitgebracht, hoorde laatst een nummer en het leek verdacht veel op hun stijl..
Weet iemand welk nummer?
Bedankt, dat is hem!!!quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:51 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Starsplash - Free ?
http://www.uppercutmusic.(...)ics/free_lyrics.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |