Bodyrox -- Yeah Yeah (D.Ramirez Remix)quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:31 schreef DaCybrSrfr het volgende:
Ik zoek de artiest en titel van dit stukje muziek.
Fragment
1 van deze misschienquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:31 schreef WinnekeLeen het volgende:
Hey luitjes, gisteren hoorde ik op de Belgische tv (JIMTV) tijdens een party-agenda, een groovy, versnelde electro-versie van Sexyback van JT, nu kwam de maker en titel van het nummer wel onder in beeld, maar ben deels vergeten hoe het heette... volgens mij stond er iets van:
''black mountain group vs Justin Timberlake'' of ''dark mountain group'' of iets anders donkers, het was iig een ''group'', de titel van het nummer stond er niet bij, maar zal wel Sexyback zijn he...
Het was iig een super nummer dus als iemand het weet, zeg het aub!!!
Of gewoon dezequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:31 schreef WinnekeLeen het volgende:
Hey luitjes, gisteren hoorde ik op de Belgische tv (JIMTV) tijdens een party-agenda, een groovy, versnelde electro-versie van Sexyback van JT, nu kwam de maker en titel van het nummer wel onder in beeld, maar ben deels vergeten hoe het heette... volgens mij stond er iets van:
''black mountain group vs Justin Timberlake'' of ''dark mountain group'' of iets anders donkers, het was iig een ''group'', de titel van het nummer stond er niet bij, maar zal wel Sexyback zijn he...
Het was iig een super nummer dus als iemand het weet, zeg het aub!!!
Muchos gracias senor! Ik ga het rijtje nu downloaden!!! En als deze nummers makkelijk te vinden waren voor je, dan bied ik bij deze mijn excuses aan voor mijn luiheid!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:38 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Of gewoon deze
Dark Mountain Group 'Lose Control (Axwell Sexyback Edit)' (Buzzin Fly) (with Justin Timberlake 'Sexyback')
Dark Mountain Group - Lose Control w/ Justin Timberlake - Sexyback (Axwell Sexyback Edit)
De eerste serie komt van www.discogs.comquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:42 schreef WinnekeLeen het volgende:
[..]
Muchos gracias senor! Ik ga het rijtje nu downloaden!!! En als deze nummers makkelijk te vinden waren voor je, dan bied ik bij deze mijn excuses aan voor mijn luiheid!![]()
Nouja, je hebt mijn weekend iig goedgemaakt, het is het juiste nummer!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:44 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
De eerste serie komt van www.discogs.com
De tweede serie heb ik van google: ingetikt "sexyback mountain group"
peter, bjorn and john - young folksquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:59 schreef Sargon het volgende:
Ik zag de clip maar weet niet meer van wie het liedje is en wat de titel van het liedje was
De clip was een jaren 70 tekenfilm achtige setting met een jongen en een meisje eerst in een bus en dan later thuis als bandje.
alvast bedankt
Eagle eye cherry - save tonight denk ik..quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:14 schreef Fiama het volgende:
Ik zoek een nummer dat waarschijnlijk eind jaren 90 een redelijk hit was in Nederland. Ik heb er niets van onthouden behalve die videoclip die vond ik altijd erg tof om te zien.
Het is een zwart-wit videoclip, en de zanger is (volgens mij) een zwart persoon. In die clip is hij steeds zichzelf. Hij speelt bijvoorbeeld een overvaller die een winkel in rent waar hij zelf weer achter de kassa staat. Hij rent naar buiten maar word overreden door een vrachtauto en de bestuurder daarvan is hij zelf, etc etc.
Ik kan er maar niet op komen...
Punjabi MC- Mundian To Bach Ke?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:34 schreef Vogue het volgende:
Ik zoek een bekend Arabisch popnummer. Toen ik vorig jaar in Marokko op een fantasia-show was werd het gedraaid. Het begint muzikaal met veel bas en een bekend Arabisch deuntje. Pas na een tijdje begint er een man te zingen (uiteraard in het arabisch, met veel woorden die met een "h" beginnen. Het is een vrij commercieel arabisch liedje, alleen kan ik het nergens terugvinden. Iemand??
edit: het heeft een klein beetje dezelfde stijl als Putumayo - Ya Rayah. Een beetje hetzelfde soort genre zeg maar. alleen wat opzwepender nog, en het is goed te beluisteren voor de gemiddelde Westerse mens
nummero 101quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:02 schreef Niox het volgende:
Ik zoek een nummer, momenteel is redelijk populair volgens mij. Het gebruikt de muziek van een ander bekend nummer (weet zo even niet welk) en het woordje "Friends" komt nogal duidelijk langs.
Zoeken op google levert uiteraard alleen de lyrics van een of andere tv-show op...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |