In Japan tegen Gremioquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Was dat ergens aan de andere kant van de wereld?
Ik kan me nog een wedstrijd herinneren en toen waren we op school (HBO) en stonden we met een groep bij de systeembeheerder in zijn hok te kijken. Dat is ook ergens in de nineties geweest.
Was in Tokyo, wedstrijd was ergens om 11 uur sochtendsquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Was dat ergens aan de andere kant van de wereld?
Ik kan me nog een wedstrijd herinneren en toen waren we op school (HBO) en stonden we met een groep bij de systeembeheerder in zijn hok te kijken. Dat is ook ergens in de nineties geweest.
lekker boeiend. Dit gaat over Ajax 95.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik was toen 16 jaar, en had al mijn verjaardagsgeld aan dat kaartje gespendeerd. Samen met een vriend van me de mooiste avond van mijn leven gehad. Nog nooit zo veel adrealine door mijn lijf gehad als toen!
Ik had het koud buiten, maar hier krijg ik keer op keer kippenvel vanquote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:18 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, zie je. Ik had Japan in mijn hoofd maar wilde niet dom klinken.![]()
Een van mijn klasgenoten liep weg en is met zijn handen in zijn oren op de gang gaan wachten tot het afgelopen was.
1 |
Toen was je nog Ajax fan toch?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Was wel mooi ja.
Zag trouwens net in dat filmpje, op het moment van de karatetrap van Dessaily, een spandoek uit het dorp waar ik vandaan kom
[afbeelding]
niet meer dan?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:47 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Toen was je nog Ajax fan toch?
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Fan ja, ik hoopte dat ze zouden winnen. Maar dat hoeft natuurlijk niet overal herhaalt te worden.![]()
Jij weet het nog steeds nietquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je was toen net 10 jaarNet of je toen al wist hoeveel een CL winnen in hield. Laat staan dat je wist wat de CL was.
je sig zegt het alquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Ach ik schaam me er ook niet voor. Ik denk dat iedere van voetbalhoudende jongen die in die tijd jong was. Voor ajax was. Of je moest in Rotterdam wonen.
Nu weet ik wel beter.
Hier hetzelfde. De wedstrijd tussen de middag thuis gekeken (kan ik me niks meer van herinneren), en toen we weer naar school moesten begon net de penaltyserie... daar dus de halve (basis)school in de aula tv kijken, ik en mijn destijds beste vriend van top tot teen in Ajax-spulquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:28 schreef Bananenman het volgende:
Oh mijn God
En die match tegen Gremio heb ik op school gekeken met een hele groep
Wij ookquote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:06 schreef zjroentje het volgende:
Wij moesten het met een kut klein radio-tje doen in de gymzaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |