Was dat ergens aan de andere kant van de wereld?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:11 schreef VoreG het volgende:
Daarna kwam nog de wereldbeker.
Scholen waren leeg, straten waren verlaten. Iedereen moest die wedstrijd en de beslissende penalty zien.
Krijg weer kippenvel als ik eraan denk
Kopt in:quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:13 schreef VoreG het volgende:
[..]
Agh jij valt ook telkens terug op die UEFA Cup winst in 2002, volgens mij wist je toen ook niet wat dat winnen inhield.
Ik was toen 16 jaar, en had al mijn verjaardagsgeld aan dat kaartje gespendeerd. Samen met een vriend van me de mooiste avond van mijn leven gehad. Nog nooit zo veel adrealine door mijn lijf gehad als toen!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:13 schreef VoreG het volgende:
[..]
Agh jij valt ook telkens terug op die UEFA Cup winst in 2002, volgens mij wist je toen ook niet wat dat winnen inhield.
Japan. Yokohama volgens mij.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Was dat ergens aan de andere kant van de wereld?
Ik kan me nog een wedstrijd herinneren en toen waren we op school (HBO) en stonden we met een groep bij de systeembeheerder in zijn hok te kijken. Dat is ook ergens in de nineties geweest.
In Japan tegen Gremioquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik kan me nog een wedstrijd herinneren en toen waren we op school (HBO) en stonden we met een groep bij de systeembeheerder in zijn hok te kijken. Dat is ook ergens in de nineties geweest.
Was in Tokyo, wedstrijd was ergens om 11 uur sochtendsquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
lekker boeiend. Dit gaat over Ajax 95.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik was toen 16 jaar, en had al mijn verjaardagsgeld aan dat kaartje gespendeerd. Samen met een vriend van me de mooiste avond van mijn leven gehad. Nog nooit zo veel adrealine door mijn lijf gehad als toen!
Ik had het koud buiten, maar hier krijg ik keer op keer kippenvel vanquote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:18 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, zie je. Ik had Japan in mijn hoofd maar wilde niet dom klinken.![]()
Een van mijn klasgenoten liep weg en is met zijn handen in zijn oren op de gang gaan wachten tot het afgelopen was.
1 |
Toen was je nog Ajax fan toch?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Was wel mooi ja.
Zag trouwens net in dat filmpje, op het moment van de karatetrap van Dessaily, een spandoek uit het dorp waar ik vandaan kom
[afbeelding]
niet meer dan?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:47 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Toen was je nog Ajax fan toch?
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Fan ja, ik hoopte dat ze zouden winnen. Maar dat hoeft natuurlijk niet overal herhaalt te worden.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |