Done. En ik heb de TT een klein beetje aangepast.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:02 schreef rubbereend het volgende:
Stem op jouw 90s Request op 3FM! misschien kan dat hierheen
De nulties.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hoe heet dat tijdperk waar we nu inzitten?
Mn antwoordquote:
Ik ook!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:37 schreef ijsmeis het volgende:
Ik vind het nu al een kei tof subforum!
Bij nader inzien zou ik toch even met een mod willen kijken hoe ik een en ander op ga lossen. Ik kan nu namelijk zelf niet meer editten om de lijst bij te houden. Zou een modje die een goed voorstel heeft om de lijst te beheren mij willen PM'en? Dank!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:27 schreef groningerstudent het volgende:
Zou een mod even kunnen proberen om in 900+ YouTube clips de oorspronkelijke post af te breken na Mr. Big. De hele N-serie wordt niet getoond dus wilde ik hem uit de post ook wel halen. Helaas gaat fok! bij mij dood als ik de edit probeer door te voeren...![]()
Helemaal eensch!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:39 schreef Peterselieman het volgende:
Prachtforum![]()
Het haalt vele jeugdherinneringen naar boven.
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:47 schreef Gerard. het volgende:
Jammer alleen dat we nu 2 ouwe lullen als mods hebben.
Ik vind dat die hierna moet komenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:05 schreef D.Rose het volgende:
iemand een link naar het 80's forum?
Ik ookquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:21 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Ik vind dat die hierna moet komen
Vooral zó doorgaan, dan zul jíj iig niet weten wat het is om oud te worden.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:47 schreef Gerard. het volgende:
me 2... Maar dat mag ook wel... Anders was het vol van de ONZ topicsquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:47 schreef Fir3fly het volgende:
Mijn AT bestaat nu bijna alleen maar uit [90] topics
Done.quote:
Mag ook veel langer . . .quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:19 schreef Ladyxima het volgende:
tot 15 oktober maar? dit mag echt wel langerveels te veel om te lezen/luisteren, echt geweldig
![]()
Wacht jij nou maar op je 80's forumquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:04 schreef nightfall het volgende:
wat een kinderachtige topics,. allemaal met kut-tekenfilms,. grow up.
Partypooperquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:43 schreef ThunderChild het volgende:
Niet om het één of ander, maar er worden een hoop topics geopend die eigenlijk onder één noemer vallen . . .![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:47 schreef Gerard. het volgende:
Ben jij niet jong meer dan ??quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:09 schreef skiczukie het volgende:
Fok was toch een jongerenforum?Straks voelt geen enkele nieuwkomer zich meer welkom met al die 90's topics.
in april krijg je 80's request op 3fmquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:05 schreef D.Rose het volgende:
iemand een link naar het 80's forum?
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:21 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Ik vind dat die hierna moet komen
Eeh, omdat je 'n kansloze kn**s bent? Ja, ik doe ook maar een gokje hoor.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:08 schreef Canisfire het volgende:
Huh waarom ben ik nou geen mod geworden ?
Je kent me niet eensquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:29 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Eeh, omdat je 'n kansloze kn**s bent? Ja, ik doe ook maar een gokje hoor.
Maar eeh, geen idee, moet je de FA's vragen.
is al aangepast zie ikquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:23 schreef groningerstudent het volgende:
900+ YouTube clips
Verzoekje aan een van de modjes. Dank!
deze vraag leg ik ff voor aan de FA`s, momentjequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:33 schreef __Saviour__ het volgende:
het barst van de gametopics. die games zijn allemaal stokoud en binnen 1 seconde te downloaden.
mogen daar downloadlinks van geplaatst worden of valt dat nog onder warez?
even nagevraagd dus en...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:33 schreef __Saviour__ het volgende:
het barst van de gametopics. die games zijn allemaal stokoud en binnen 1 seconde te downloaden.
mogen daar downloadlinks van geplaatst worden of valt dat nog onder warez?
GTA 1 en 2 mag je legaal downloaden...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:19 schreef laffer het volgende:
[..]
even nagevraagd dus en...
helaas, het mag niet het valt onder warez
donequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:39 schreef murp het volgende:
Norton commander kan iemand dat veranderen in norton commander????
Links aangeboden door de makers van het spel zijn prima, maar dingen die onder abandonware vallen niet aangezien die niet rechtenvrij zijn.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:37 schreef borisz het volgende:
[..]
GTA 1 en 2 mag je legaal downloaden...
okquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:20 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Links aangeboden door de makers van het spel zijn prima, maar dingen die onder abandonware vallen niet aangezien die niet rechtenvrij zijn.
quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:35 schreef laffer het volgende:
zo iets??![]()
als het niet goed is hoor ik het graag![]()
het is zaterdagnacht hè![]()
En achter de pcquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik dit subforum zo zie, heeft de gemiddelde fokker de complete jaren '90 voor de TV doorgebracht
zo beterquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:41 schreef rompompom het volgende:
Laffer, beste man, prima dat je dit topic hebt gesloten, maar het topic waar je naar verwijst in je sluitpost is niet het dubbele topic
Deze link is beter: Super Nintendo!
krigen we dan niet meer dubbel?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:24 schreef Jump het volgende:
Ik heb de topiclijst ingekort van 5 naar 3 dagen. Het was toch wel een enorme lijst die nu ietsjes korter is
Ach, dan hebben de modjes ook wat te doenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
krigen we dan niet meer dubbel?
Welja, het is zo'n lief forumpje, ons hoor je niet klagen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:26 schreef ijsmeis het volgende:
Ach, dan hebben de modjes ook wat te doen!
Ja, dat zou wel fijn zijn.quote:
kom nou zeg, eerst moet ik dit bedenken en daarna ook nog mee onderhoudenquote:
Ja, zij korten het in !!quote:
Maar je ziet ze nooit . . .quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:59 schreef ThinkTank het volgende:
Laffer en Cynix hebben weer een nieuw forum![]()
Huh? Ik ben er hoor.quote:
Doe dan es lekker mee hier of mag je het niet meer ??quote:
ik heb ff een merge verzoek ingediendquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
WK VOETBAL 1994
gooi dr een keer een slot op dan
Zeikerdquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:15 schreef laffer het volgende:
[..]
ik heb ff een merge verzoek ingediend![]()
enne, dat ik er ff niet was...
sorry mensen, ik had ( heb nog steeds een onsteking in m`n schouder) en moet het ff rustig aan doen![]()
die wel mergen? dan had het beverly hills 90210 topic ook wel gemerged kunnen worden, zoals ik voorsteldequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:15 schreef laffer het volgende:
[..]
ik heb ff een merge verzoek ingediend![]()
enne, dat ik er ff niet was...
sorry mensen, ik had ( heb nog steeds een onsteking in m`n schouder) en moet het ff rustig aan doen![]()
je verzoek is ingediendquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die wel mergen? dan had het beverly hills 90210 topic ook wel gemerged kunnen worden, zoals ik voorstelde
Ik was er tochquote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:20 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Maar je ziet ze nooit . . .![]()
![]()
Maar jij bent geen mod van dit deel (wat je eigenlijk had moeten worden met de hoeveelheid die ik je hier zie) ...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik was er toch. En nu zijn ze er toch
. Geniet er nou maar van
!
wat een kuttopic is dit eigenlijk hèquote:
jaja lieve rakker, we zijn er nog steedsquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:35 schreef ThunderChild het volgende:
EEK !!![]()
De twee mods hier, dat ik dat nog mag meemaken . . .![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |