Ik vind dat die hierna moet komenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:05 schreef D.Rose het volgende:
iemand een link naar het 80's forum?
Ik ookquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:21 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Ik vind dat die hierna moet komen
Vooral zó doorgaan, dan zul jíj iig niet weten wat het is om oud te worden.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:47 schreef Gerard. het volgende:
Jammer alleen dat we nu 2 ouwe lullen als mods hebben.
me 2... Maar dat mag ook wel... Anders was het vol van de ONZ topicsquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:47 schreef Fir3fly het volgende:
Mijn AT bestaat nu bijna alleen maar uit [90] topics
Done.quote:
Mag ook veel langer . . .quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:19 schreef Ladyxima het volgende:
tot 15 oktober maar? dit mag echt wel langerveels te veel om te lezen/luisteren, echt geweldig
![]()
Wacht jij nou maar op je 80's forumquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:04 schreef nightfall het volgende:
wat een kinderachtige topics,. allemaal met kut-tekenfilms,. grow up.
Partypooperquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:43 schreef ThunderChild het volgende:
Niet om het één of ander, maar er worden een hoop topics geopend die eigenlijk onder één noemer vallen . . .![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:47 schreef Gerard. het volgende:
Jammer alleen dat we nu 2 ouwe lullen als mods hebben.
Ben jij niet jong meer dan ??quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:09 schreef skiczukie het volgende:
Fok was toch een jongerenforum?Straks voelt geen enkele nieuwkomer zich meer welkom met al die 90's topics.
in april krijg je 80's request op 3fmquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:05 schreef D.Rose het volgende:
iemand een link naar het 80's forum?
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:21 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Ik vind dat die hierna moet komen
Eeh, omdat je 'n kansloze kn**s bent? Ja, ik doe ook maar een gokje hoor.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:08 schreef Canisfire het volgende:
Huh waarom ben ik nou geen mod geworden ?
Je kent me niet eensquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:29 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Eeh, omdat je 'n kansloze kn**s bent? Ja, ik doe ook maar een gokje hoor.
Maar eeh, geen idee, moet je de FA's vragen.
is al aangepast zie ikquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:23 schreef groningerstudent het volgende:
900+ YouTube clips
Verzoekje aan een van de modjes. Dank!
deze vraag leg ik ff voor aan de FA`s, momentjequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:33 schreef __Saviour__ het volgende:
het barst van de gametopics. die games zijn allemaal stokoud en binnen 1 seconde te downloaden.
mogen daar downloadlinks van geplaatst worden of valt dat nog onder warez?
even nagevraagd dus en...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:33 schreef __Saviour__ het volgende:
het barst van de gametopics. die games zijn allemaal stokoud en binnen 1 seconde te downloaden.
mogen daar downloadlinks van geplaatst worden of valt dat nog onder warez?
GTA 1 en 2 mag je legaal downloaden...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:19 schreef laffer het volgende:
[..]
even nagevraagd dus en...
helaas, het mag niet het valt onder warez
donequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:39 schreef murp het volgende:
Norton commander kan iemand dat veranderen in norton commander????
Links aangeboden door de makers van het spel zijn prima, maar dingen die onder abandonware vallen niet aangezien die niet rechtenvrij zijn.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:37 schreef borisz het volgende:
[..]
GTA 1 en 2 mag je legaal downloaden...
okquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:20 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Links aangeboden door de makers van het spel zijn prima, maar dingen die onder abandonware vallen niet aangezien die niet rechtenvrij zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |