abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42417653

Wat een prachtding. Totaal verslingerd aan Mariokart, dat ding werd naar elke familie bijeenkomst gesleept en dan nam mijn neefje z'n draagbare TV'tje mee En dan maar scheuren in de battlemode! Ik fluit soms nog één van die deuntjes van het spel

Dit veld speelden we altijd in battle mode en dan veren gebruiken om in die bakken te springen. En dan toekijken hoe de ander moeite deed om ook een veer te vinden of om kansloos met banaantjes te schieten

Wát een console en wat een spel! *zwijmel*
pi_42417713
SNES topic #3 Kan dus dicht
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_42417738
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 11:26 schreef RaymanNL het volgende:
SNES topic #3 Kan dus dicht
Ah, ik zocht op super nintendo, niet op snes
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 11:39:46 #4
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_42418114
Super Nintendo !!!!!!!!!!! Uuuuuuuuuuuuuuuuuren lang mee aan de slag geweest, gewoon geweldig!
En voor iedereen wat wils he, maar Zelda een Super Mario zijn en blijven toch wel de toppers.
Ook nu de Wii er aan zit te komen, nog steeds die 2 karakters waar de meeste mensen mee gaan lopen.
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
pi_42435892
Slogan Nintendo: Now you are playing with power!!

Slogan Super Nintendo: Now you are playing with power!! SUPER power!!!
pi_42520875
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 11:23 schreef rompompom het volgende:
[afbeelding]

Wat een prachtding. Totaal verslingerd aan Mariokart, dat ding werd naar elke familie bijeenkomst gesleept en dan nam mijn neefje z'n draagbare TV'tje mee En dan maar scheuren in de battlemode! Ik fluit soms nog één van die deuntjes van het spel

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Dit veld speelden we altijd in battle mode en dan veren gebruiken om in die bakken te springen. En dan toekijken hoe de ander moeite deed om ook een veer te vinden of om kansloos met banaantjes te schieten
[afbeelding]

Wát een console en wat een spel! *zwijmel*
Die heb ik . ik mis alleen mn adapter .
Don't stop moving baby *wiggle* *wiggle*
pi_42529508
Super Nintendo!

hier maar verder gaan?

[ Bericht 8% gewijzigd door laffer op 10-10-2006 00:50:17 ]
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')