abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42516923
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 16:18 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Stijlfoutje.
[..]

Je nietszeggendheid doet mij telkens weer versteld staan
Ik sta vaak versteld van lieden die zich laten indoctrineren door een sprookjesboek. Maar geen nood, er is misschien nog een sprankje hoop dat ook deze lieden eens evolueren tot een zelfdenkend mens.
pi_42516927
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 17:43 schreef Dr.Nikita het volgende:
Grappig dat 1 of ander debiele lulhannes naar de commissie voor gelijke behandeling stapt om zichzelf te beschuldigen van ongelijke behandeling..................
Maar minder grappig dat hij gelijk krijgt
pi_42516962
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 17:51 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ik sta vaak versteld van lieden die zich laten indoctrineren door een sprookjesboek. Maar geen nood, er is misschien nog een sprankje hoop dat ook deze lieden eens evolueren tot een zelfdenkend mens.
Dat hierop een reaktie gaat komen ligt voor de hand
pi_42517033
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 17:51 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

Maar minder grappig dat hij gelijk krijgt
NL heeft toch een zwak voor drammerig zeikende moslims.......... toch?
pi_42517069
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 17:54 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

NL heeft toch een zwak voor drammerig zeikende moslims.......... toch?
Woon jij niet in NL dan ?
pi_42517141
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 17:55 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

Woon jij niet in NL dan ?
Niet meer maar wel vaak in het land.
pi_42517992
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 17:57 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Niet meer maar wel vaak in het land.
Volgens mij zijn er genoeg Nederlanders ,die niet alles wat Moslims doen ,proberen goed te praten hoor...zelfs hier op FOK
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 03:42:05 #148
111528 Viajero
Who dares wins
pi_42532206
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 13:47 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Heb je mij ergens racisme horen zeggen? Nee!

Veel van "jullie" denkbeelden zijn gestoeld op onderbuikgevoelens, vervolgens verzinnen jullie er "argumenten" voor omdat het anders niet geaccepteerd wordt, maar feit blijft dat "jullie" je laten leiden door de onderbuikgevoelens. Wat is er feitelijk mis met onderstaande:

Moslim: "Mevrouw ik mag u vanwege mijn geloof en uit respect voor u geen hand geven. Ik hoop dat u daar begrip voor heeft. Als teken van respect heb ik toch een doos Belgische (alcoholvrije) bonbons en wat lamskoteletten voor u meegenomen."

Niks toch?

²
Dus als ik naar Saudi Arabie ga, en ik zeg daar:

Mevrouw, ik moet u vanwege mijn geloof en uit respect voor u een hand geven en drie keer op de wangen kussen, dan is daar toch ook niks mis mee?

Kutmoslims, pas je aan of rot op.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_42532277
Ironisch genoeg is het deze man zelf, die niet bereid is tot het gelijk behandelen van mannen en vrouwen. Daarmee diskwalificeert hij zich bij voorbaat voor een overheidsfunctie, want de eerste de beste vrouw die hij als ambtenaar de hand weigert zou zijn werkgever kunnen aanklagen.

Het onderliggende principe is natuurlijk dat staat en kerk gescheiden zijn, en dat de staat zich neutraal dient op te stellen. Dat lukt niet als ambtenaren er op staan vrouwen te discrimineren, in religieus getinte gewaden gaan rondlopen of anderszins de indruk wekken dat hun voornaamste professionele richtsnoer niet de wet maar hun particuliere Geschrift is. Ambtenaren moeten hun levensovertuiging daarom gewoon thuislaten; ze vertegenwoordigen op het werk niet zichzelf of hun religie, maar de overheid. Als deze meneer dat niet kan of wil opbrengen zal hij een andere manier moeten bedenken om in zijn onderhoud te voorzien.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 05:53:12 #150
111528 Viajero
Who dares wins
pi_42532353
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 08:25 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Die groep is hier al decennia en we zijn inmiddels een paar generaties verder. Hoe groot moeten je onderbuikgevoelens wel niet zijn om zo paranoide om te gaan met die mensen? Welke regels probeert die groep dan volgens jou te veranderen? Daarbij is het principe van een democratie juist dat je regels kunt veranderen. Mag ik hieruit concluderen dat je democratie niet ziet zitten?
Democratie betekent dat regels veranderen als een meerderheid dat wil, en dat je je totdat die regels veranderd zijn netjes aan die regels houdt.

Nu ga jij aankomen met gelul over dat Nederlanders zich ook niet altijd aan de regels houden en bla bla bla..

Begrijp je nou echt niet dat Moslims met dat soort onzin redeneringen alleen maar de haat tegen Moslims flink aanwakkeren? Kunnen jullie nou nooit eens normaal doen?

Trouwens grappig dat een Moslim voor democratie pleit in een land waar Moslims geen meerderheid zijn. Laat je imam het maar niet horen.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 05:56:52 #151
111528 Viajero
Who dares wins
pi_42532358
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 08:38 schreef niet_links het volgende:

[..]

Net zoals die gast wil dat wij ons moeten aanpassen aan hem. Dat zijn het soort regels dat me tegenstaat. Wat ben jij een ontzettende gek zeg. Ik heb een Thaise vriendin mn broer een antiliaanse en dan zeggen dat ik iets tegen buitenlanders heb. Nee ik heb wat tegen moslims die hier hun geloof er door proberen te drukken. Als we nu zouden stemmen en 51 % wil dat de moslims het land verlaten zou je dan gaan ? Dat is ook democratie.
Op een of andere manier is zo'n referendum in onze democratie ook weer niet toegestaan, maar ik denk dat daar inmiddels wel een meerderheid voor te vinden is ja.

De meeste van mijn vrienden en kenissen zijn ook buitenlanders, maar ik heb ook een hekel aan Moslims.
pi_42532528
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 05:56 schreef Viajero het volgende:

[..]maar ik heb ook een hekel aan Moslims.
Alleen aan moslims, of ook aan joden en zigeuners?
pi_42533827
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 07:22 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Alleen aan moslims, of ook aan joden en zigeuners?
Ik heb ook een hekel aan moslims! Wat nu?
pi_42533912
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 09:21 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ik heb ook een hekel aan moslims!
quote:
Wat nu?
Weet ik veel. Steek een moslim neer ofzo. Wat jij wilt.
pi_42535496
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 09:26 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

[..]

Weet ik veel. Steek een moslim neer ofzo. Wat jij wilt.
Gelukkig is ' een hekel aan iemand hebben ' , nog geen reden om hem te vermoorden (anders was de helft van de bevolking al vermoord )
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 11:32:13 #156
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_42536790
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 10:44 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

Gelukkig is ' een hekel aan iemand hebben ' , nog geen reden om hem te vermoorden (anders was de helft van de bevolking al vermoord )
We zitten nog niet op de helft van de bevolking hoor, we zitten slechts op 1miljoen Moslims, misschien over 20 jaar.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 11:57:16 #157
3542 Gia
User under construction
pi_42537501
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 11:32 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

We zitten nog niet op de helft van de bevolking hoor, we zitten slechts op 1miljoen Moslims, misschien over 20 jaar.

²
Zal wel meevallen. Ik zie steeds meer afvalligen om me heen. In naam nog moslim, maar gaan niet eens meer naar de moskee.

Hoe kom je trouwens onder het moslim-zijn uit? Alleen door een ander geloof aan te nemen, of ook door 3 x te zeggen dat Allah niet bestaat en dus Mohammed geen profeet was?
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 11:58:32 #158
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_42537545
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 11:57 schreef Gia het volgende:

[..]

Zal wel meevallen. Ik zie steeds meer afvalligen om me heen. In naam nog moslim, maar gaan niet eens meer naar de moskee.

Hoe kom je trouwens onder het moslim-zijn uit? Alleen door een ander geloof aan te nemen, of ook door 3 x te zeggen dat Allah niet bestaat en dus Mohammed geen profeet was?
Door te zeggen dat je niet meer gelooft, is voldoende, en het valt wel mee hoor die afvalligen.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 12:17:21 #159
3542 Gia
User under construction
pi_42538126
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 11:58 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Door te zeggen dat je niet meer gelooft, is voldoende, en het valt wel mee hoor die afvalligen.

²
Misschien in die moslim-enclaves hier in den lande, maar in wijken waar hier en daar een moslim woont, zie je toch verwatering van hun geloof.
pi_42539019
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 11:32 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Waar heb ik het over Moslims ?
Ik mag mijn (intussen ex-) buurman ook niet en hij is een ' rasechte' nederlander ...(ik heb hem trouwens niet vermoord )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')