Mijn zus heeft de digitale camera gejatquote:
Heb ik nietquote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:43 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik herinner me toch webcam foto's?.
Ja, jaquote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:55 schreef PeRi het volgende:
Oh dan waren het gewone foto's. Ik dacht webcam..
Hahaahahquote:
Halloquote:
Haiquote:
Gezellig zoquote:
Welke van mijn woorden c.q. smileys geven aan dat ik het niet aardig bedoel?!quote:
"Nou... jottem"quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Welke van mijn woorden c.q. smileys geven aan dat ik het niet aardig bedoel?!![]()
Appelquote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Een panne(n?)koek met appel, suiker en kaneel smaakt goed..
Pannenkoek. Volgens het groene boekje dan.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Een panne(n?)koek met appel, suiker en kaneel smaakt goed..
Ik moet er even aan wennen. De stortvloed aan topics is me een beetje te veelquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:25 schreef alwaysthebest het volgende:
Heartbreak High
Wat een heerlijk nieuw forum..
Dat vind ik nou ook.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik moet er even aan wennen. De stortvloed aan topics is me een beetje te veel.
Geen idee! Maar het viel mij ook al op!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:43 schreef Tha_Erik het volgende:
XcUZ! Waarom denk je de laatste tijd zo veel hetzelfde als ik?
Het is wel druk inderdaad.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik moet er even aan wennen. De stortvloed aan topics is me een beetje te veel.
Ik ben geboren in 1980, been there, done that, got the t-shirtquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:50 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Je mist zoveel nostalgie nu..
Bupa?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Stille boel hier. Ik mis toch echt wel bepaalde mensen soms.
Onder andere. Maar MB ook. En stilletjes Paltos ook. En Dizer, want die komt hier ook niet mee vaak. Ik mis de goede oude tijd. Behalve dan toen ik nog rebels, opstandig, irritant en zeer instabiel was, dat mis ik dan weer nietquote:
Jij bent er toch nog?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:15 schreef PeRi het volgende:
En mij.
Ieder moment dat ik er niet ben, is een gemis. Voor jullie.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij bent er toch nog?
Niet vaak genoeg, hoor,![]()
Mijquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:14 schreef alwaysthebest het volgende:
Bupa, MB, Paltos....
quote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:15 schreef PeRi het volgende:
En mij.
Maar dan Eriks post in meervoud.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij bent er toch nog?
Niet vaak genoeg, hoor,![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:18 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ieder moment dat ik er niet ben, is een gemis. Voor jullie.
Jaquote:
Boeiend.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Morgen naar Almere! Heen en terug door A'dam, gezelligheid.
Grapje, ik ben gewoon stiekem verliefd op jequote:
Wie niet...?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Grapje, ik ben gewoon stiekem verliefd op je.
Somehow geloof ik je 1e opmerking eerder dan de bovenstaandequote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Grapje, ik ben gewoon stiekem verliefd op je.
Jij?quote:
GMTAquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Somehow geloof ik je 1e opmerking eerder dan de bovenstaande.
euhhh....ik bedoel.... NIET WAARquote:
Hoe ging je sollicitatie trouwens?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, vertel jij eens wat boeiends dan![]()
![]()
.
Ik had ook nog kunnen vertellen waarom ik naar Almere ga, maar dat heb ik jullie al bespaard!
Ik zei toch niet waarquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, vertel jij eens wat boeiends dan![]()
![]()
.
Ik had ook nog kunnen vertellen waarom ik naar Almere ga, maar dat heb ik jullie al bespaard!
?quote:
Ja, lastig te zeggen zonder vergelijkingsmateriaal, maar ik denk wel re-de-lijk... Ze begon al over salaris, en hoeveel sollicitaties ik al meer had lopen enzo.quote:
Dat vind ik ook, ik ben namelijk niet zo attent.quote:
Ik hoor morgen meerquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:46 schreef alwaysthebest het volgende:
Vind je het niet spannend om te wachten tot je terug mag komen/aangenomen bent?
Kon zelf niet wachten tot ze me terug belden..
Ah!quote:
Welterustenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga naar m'n bed mensen... morgen ernstig vroeg eruit.
Jaquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:53 schreef Svensational het volgende:
Sorry XcUZ_Me, ik zal je niet meer pesten!
Spannendquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, lastig te zeggen zonder vergelijkingsmateriaal, maar ik denk wel re-de-lijk... Ze begon al over salaris, en hoeveel sollicitaties ik al meer had lopen enzo.
En ze was erg verbaasd toen ik zei dat dit m'n allereerste sollicitatie ooit was en toen zei ze: "Nou, je doet het goed hoor."
Dus ja, wel redelijk denk ik.
Leuk dat je er naar vraagt.
quote:
Hoe geil dat we tegelijkertijd in een sollicitatieprocedure zitten!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, lastig te zeggen zonder vergelijkingsmateriaal, maar ik denk wel re-de-lijk... Ze begon al over salaris, en hoeveel sollicitaties ik al meer had lopen enzo.
En ze was erg verbaasd toen ik zei dat dit m'n allereerste sollicitatie ooit was en toen zei ze: "Nou, je doet het goed hoor."
Dus ja, wel redelijk denk ik.
Leuk dat je er naar vraagt.
Ja, ik heb toch al een baan, dus in dat geval hoop ik dat ookquote:
Vanavond zal ik wel weer een post plaatsen!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Stille boel hier. Ik mis toch echt wel bepaalde mensen soms.
Allichtquote:
Spuit 11quote:
Ja, ik heb wel wat beters te doen dan in dit saaie topic terug te lezenquote:
Omdat het niet interessant is.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:53 schreef BVO het volgende:
En waarom zou ik dan nú niet meer mogen zeggen dat ik het tof vind?
De ironie!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:03 schreef BVO het volgende:
Gellukkig hecht ik aan jouw waardeoordeel bijzonder weinig waarde.
Gelukkig met dubbel L?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:03 schreef BVO het volgende:
Gellukkig hecht ik aan jouw waardeoordeel bijzonder weinig waarde.
Het is te lang geleden... ShowChat heeft een sarcasmedouche van je nodigquote:
Ja, dat hele "kijk mij eens stoer een typefout van jou gevonden hebben" is hier toch ook te ver doorgeslagenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het is te lang geleden... ShowChat heeft een sarcasmedouche van je nodig![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, dat hele "kijk mij eens stoer een typefout van jou gevonden hebben" is hier toch ook te ver doorgeslagen. Alleen Bupa mag dat, en alleen bij domme spellingsfouten, geen typefouten
.
Als je me niet mag dan kan je dat ook gewoon zeggen, heur, en dan hoef je niet de hele "alleen-bupa-mag-je-aanspreken-op-spel/typefouten"-showtje op te voerenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, dat hele "kijk mij eens stoer een typefout van jou gevonden hebben" is hier toch ook te ver doorgeslagen. Alleen Bupa mag dat, en alleen bij domme spellingsfouten, geen typefouten
.
Hoe vaak heb je dit bericht doorgelezen voor je hem postte?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:50 schreef BVO het volgende:
[..]
.
Ik had gehoopt dat enkel in die kast je tenen lang waren, maar ze zijn nu nog veel langerquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je me niet mag dan kan je dat ook gewoon zeggen, heur, en dan hoef je niet de hele "alleen-bupa-mag-je-aanspreken-op-spel/typefouten"-showtje op te voeren.
Direct gepostquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je dit bericht doorgelezen voor je hem postte?
Vandaag.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat enkel in die kast je tenen lang waren, maar ze zijn nu nog veel langer.
Die goeie ouwe tijdquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, ik heb wel wat beters te doen dan in dit saaie topic terug te lezen.
Ga je nog naar R'dam morgen?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:22 schreef babette21 het volgende:
nee maar
het is tóch nog weekend geworden
weet ik nog niet, ik ben eigenlijk nogal aan het eind van m'n latijn....quote:
Ik wens jou en je aanstaande nachtrust veel geluk toequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
weet ik nog niet, ik ben eigenlijk nogal aan het eind van m'n latijn....
beetje afhankelijk van m'n aanstaande nachtrust dus
fijnquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wens jou en je aanstaande nachtrust veel geluk toe.
Ik las: 'Ik wens jou en je aanstaande nachtrust en veel geluk toe.'quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wens jou en je aanstaande nachtrust veel geluk toe.
Tof he!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:32 schreef babette21 het volgende:
ik zie nu pas voor het eerst dat die ava van DM steeds verandert![]()
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
En niemand ziet dat ik gewoon voor mijn allereerste 2 sollicitatiegesprekken ben uitgenodigd voor het 2e gesprek.
you go girlquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
En niemand ziet dat ik gewoon voor mijn allereerste 2 sollicitatiegesprekken ben uitgenodigd voor het 2e gesprek.
Attentionwhore!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat was mij ook niet opgevallenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:32 schreef babette21 het volgende:
ik zie nu pas voor het eerst dat die ava van DM steeds verandert![]()
wel tof, maar hij stond ook al in 't vorige topic, dus eigenlijk vind ik 't een beetje 'n foute egotripquote:
Daar waren er maar twee die er op reageerden, vandaarquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
wel tof, maar hij stond ook al in 't vorige topic, dus eigenlijk vind ik 't een beetje 'n foute egotrip![]()
daar zou 'n reden voor kunnen zijn natuurlijkquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:44 schreef Svensational het volgende:
Daar waren er maar twee die er op reageerden, vandaar.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:42 schreef iteejer het volgende:
Wegens onderhoud aan de database-server gaat FOK straks even plat. Dit zal niet meer dan enkele minuten duren.Vervolgens gaan we weer de lucht in, en na een initiele periode (ook weer enkele minuten) van traagheid, zal de site hopelijk sneller zijn dan voorheen.
Zo niet, zal FOK! daarna wéér even een aantal minuten offline zijn.
En daarna weer up. Excuses voor de overlast.
Zo bedoelde ik het nietquote:
ai sorry, dit roep ik al de hele dag tegen alles en iedereenquote:
Doe het zelfquote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
ai sorry, dit roep ik al de hele dag tegen alles en iedereen
ik bedoelde het niet zo hoor, zit kennelijk in m'n systeem nu
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wil wel therapeutisch koffie met je drinken hoor.
Kijk eens een paar posts boven je.quote:
Met iets lekkers erbij, voor de leukquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb de kroeg vanavond gecanceld, maar een bakkie troost klinkt stiekem best fijn
om jouw succesvolle sollicitaties te vierenquote:
scherpquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:14 schreef alwaysthebest het volgende:
Die kon ik toch niet lezen toen FOK! even down was?.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
om jouw succesvolle sollicitaties te vieren![]()
Preciesquote:... en nieuwe kleren waar ik geen geld voor heb, maar waar ik deze week hard genoeg voor gewerkt heb om toch te mogen kopen![]()
Dat ga ik ook doen en daar is het ook écht weer voorquote:maar ik wel weer eerst heeeeel erg uitslapen
preciesquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat ga ik ook doen en daar is het ook écht weer voor.
nee joh, ergens in de middag pasquote:
Den Haag ookquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Rotterdam is anders wel van de permanente stortregen.
Ja, want vanochtend moest ik ontzettend haastenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee joh, ergens in de middag pas
ik ga wel eventreinverbindingen
checken, want de auto lijkt me niet handig
Dat scheelt weer zoveel uur van je levenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
Den Haag ook
dus meteen nul rookpauze's vandaan, want ik weiger in die regen te staan
collega van mij moet ook uit R'dam komen en deed er 2 uur overquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, want vanochtend moest ik ontzettend haastenomdat er geen treinen
reden tussen R'dam en Den Haag
. Toen moest ik dus omreizen via Utrecht.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja maar dat zijn de laatste uurtjes, daar is toch geen reet aan
Nee, Almere he. Maar ja dan moet je via Amsterdam... en van R'dam naar Amsterdam kom je langs... jawel... Den Haag!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
collega van mij moet ook uit R'dam komen en deed er 2 uur over
maar eh, was je sollicitatie in Den Haag dan??
waar?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maarre, a.s. dinsdag wel 2e gesprek in Den Haag!
dan kunnen we lunchen!1 alsof ik daar tijd voor hebquote:En daar kom ik dan misschien ook te werken.
Dat is wel wat jaquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
dan kunnen we lunchen!1 alsof ik daar tijd voor heb![]()
anyway.... ik denk dat ik morgen de trein om 13.39 neem, dan ben ik om 13.58 op r'dam centraal... is dat wat?
voor de zekerheid wel even nummers mailen, voor het geval van verslapen/vertragen/verdwalen/whateverquote:
ik ben dat lekkere wijf met die enorme.......... wallen!quote:Waar spreken we af en hoe herken ik jou.
Ik stuur je wel ff een PMquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
voor de zekerheid wel even nummers mailen, voor het geval van verslapen/vertragen/verdwalen/whatever
Ja, nu heb je de halve populatie van R'dam beschreven ongeveerquote:ik ben dat lekkere wijf met die enorme.......... wallen!![]()
ai ik ben nog ouderwets, ik heb 'n mail gestuurdquote:
check je mail nou maarquote:Ja, nu heb je de halve populatie van R'dam beschreven ongeveer.
Je lijkt op Dizerquote:
Ja heb 'm gekregen en beantwoord en ik kreeg ook een errorquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:03 schreef babette21 het volgende:
ik heb je trouwens gepmd (), maar ik kreeg 'n error dus nu weet ik niet of ie 't doet
![]()
2e ronde gesprekken he!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
ExCUus! Tof dat je opeens allemaal gesprekken hebt.
Dan ook twee keer tofquote:
Ik dacht dat jij gestopt wasquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
Den Haag ook
dus meteen nul rookpauze's vandaan, want ik weiger in die regen te staan
Meer-dan-12-uurs-kick!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:25 schreef Airelle het volgende:
:-).
Wat is het toch eenheerlijk nummerquote:Paris Canaille
Paris marlou
Aux yeux de fille
Ton air filou
Tes vieilles guenilles
Et tes gueulantes
Accordéon
Ça fait pas d'rentes
Mais c'est si bon
Tes gigolos
Te déshabillent
Sous le métro
De la Bastille
Pour se saouler
A tes jupons
Ça fait gueuler
Mais c'est si bon
Brins des Lilas
Fleurs de Pantin
Ça fait des tas
De p'tits tapins
Qui font merveille
En tout'saison
Ça fait d'l'oseille
Et s'est si bon
Dédé-la-croix
Bébert d'Anvers
Ça fait des mois
Qu'ils sont au vert
Alors ces dames
S'font un' raison
A s'font bigames
Et c'est si bon
Paris bandit
Aux mains qui glissent
T'as pas d'amis
Dans la police
Dans ton corsage
De néon
Tu n'es pas sage
Mais c'est si bon
Hold-up savants
Pour la chronique
Tractions avant
Pour la tactique
Un p'tit coup sec
Dans l'diapason
Rang' tes kopecks
Sinon Ces bon
A la la une
A la la deux
Fil'-moi trois thunes
Y te verrai mieux
La tout' dernière
Des éditions
Tes en galère
Mais c'est si bon
A la la der
A la la rien
T'es un gangster
A la mie d'pain
Faut être adroit
Pour fair'carton
La prochain' fois
Tu s'ras p'têt'bon
ik ben ernstig geminderd, zeg maar naar gelegenheidsroken...quote:
hm toch nog 4x wakker geworden en er om 8.30 maar uitgegaan....quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:22 schreef Tha_Erik het volgende:! Ik hoop dat je slaapt! En lief droomt! En niet wakker wordt! En uiteindelijk wél wakker wordt!
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:39 schreef babette21 het volgende:
how'bout you?
2 pakjes in 3 dagen ongeveerquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
how many?
rookte jij in Oz ookWinfield
???
Horizon??quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:47 schreef Svensational het volgende:
2 pakjes in 3 dagen ongeveer. En nee, daar had ik van die goedkope shit, weet de naam niet meer...
Prachtig!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat is het toch eenheerlijk nummer.
Horizon iddquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
Horizon??
die had ik daar eerst gekocht; omdat het daar zo duur is vroeg ik om de goedkoopste en kreeg ik dus Horizon.
nou, je kon zuigen wat je wilde, maar 't was volkomen zinloos
toen werd 't Winfield, helemaal goed echt
ze deden me denken aan Aldi-sigarettenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:58 schreef Svensational het volgende:
Horizon iddIn verschillende sterktes
16, 12, 10, 8, 6, 4, 2.
. En pakjes van
50
.
Die heb ik nooit gehadquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
ze deden me denken aan Aldi-sigaretten
Daarben ik nog nooit geweestquote:
Dan kom je langsquote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:30 schreef Tha_Erik het volgende:
eenheerlijk
Houd nou eens opquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Daarben
Waar mee?quote:
Ik kan er ook niks aandoen dat mijn spatie het niet altijd doet!quote:
Ok, deze was expresquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aandoen dat mijn spatie het niet altijd doet!
Ik haat het ook!.
Zeg je nuquote:
houden zo! ik kreeg er eens één aangeboden van zo'n bijstand-tante die alles bij de Aldi haalt, dus ook d'r sigaretten...quote:
Marlboro en Heineken waren daar idd niet te betalenquote:Maar pakjes Marlboro waren daar gewoon iets van ¤6.50, das toch gewoon een rib uit m'n lijf.
ik voel je pijn, naast de spatie weigeren bij mij ook de E en de T stelselmatigquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan er ook niks aandoen dat mijn spatie het niet altijd doet!
Ik haat het ook!.
Dan kan je alleen bab en ha_rik typen. The horror!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik voel je pijn, naast de spatie weigeren bij mij ook de E en de T stelselmatig![]()
mijn laptop is volgens mij één groot stofnest van binnen
mja en dan ga ik dus harder op die toetsen zitten rammen, en staat er vervolgen Babeeettee ofzo...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan kan je alleen bab en ha_rik typen. The horror!
Zoals dit?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja en dan ga ik dus harder op die toetsen zitten rammen, en staat er vervolgen Babeeettee ofzo...
de backspace draait ook overuren hier
quote:
I wish I couldquote:
In Hongkong hadden ze pas goedkope sloffenquote:[..]
Marlboro en Heineken waren daar idd niet te betalen
ik had het voordeel dat ik tot drie keer een goedkope slof Marlboro kon kopen (waar ik toch wel 'n paar weken op kon teren): op schiphol, van Oz naar NZ, en weer van NZ terug naar Oz. Daarbij was ik de helft van de reis voorzien. Winfield is vergelijkbaar met de prijzen hier, dus dat was wel oké.
oh en Heineken vind ik trouwens al niet boeiend, was niks met VB's ende zo
prettig ook om niet te kunnen lezen hoe dodelijk het is enzoquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:29 schreef Svensational het volgende:
In Hongkong hadden ze pas goedkope sloffen! 6 voor ¤50
![]()
ik VB, Teweys (ofzo), Foster en 4X.... Maar de eerste twee het meest, want die waren niet zo regiogebonden.quote:Oh, en ik dronk 4X en Carlston! En soms VB.
Juistquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:32 schreef babette21 het volgende:
prettig ook om niet te kunnen lezen hoe dodelijk het is enzo
Ach, ik heb maar in 1 regio gezeten, dus....quote:[..]
ik VB, Teweys (ofzo), Foster en 4X.... Maar de eerste twee het meest, want die waren niet zo regiogebonden.
Erik-wannabeequote:terugben
I knowquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:35 schreef Svensational het volgende:
Ach, ik heb maar in 1 regio gezeten, dus....![]()
terugben is een werkwoord hoor, komt van terugzijnquote:Erik-wannabee.
HOIquote:
Dat ga ik!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan kom je langsMeppel en Hoogeveen
, mits je met de trein gaat natuurlijk...
Dat klopt!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:23 schreef Dizer het volgende:
Trouwens, dat is een standaard trekje van Zhenar.. met zijn vingers bij zijn mond
OMG, dan zijn we vét dicht bij elkaar straksquote:
niet zo dicht als XM en ik...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:05 schreef Svensational het volgende:
OMG, dan zijn we vét dicht bij elkaar straks!
quote:
Ik zal mezelf betasten als ik langs je sjeesquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
OMG, dan zijn we vét dicht bij elkaar straks!
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik zal mezelf betasten als ik langs je sjees![]()
Zo, jij bent snelquote:
Het is weekendquote:
Oke.quote:
Ik vrees dat ik de aandachtshoer zal moeten gaan spelen, wil iemand reageren.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:45 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen! Volgens mij ben ik goed bezig mijn slaaptekort weg te slapen!
Wat goed DMquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik de aandachtshoer zal moeten gaan spelen, wil iemand reageren.
Ik reageerde toch alquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik de aandachtshoer zal moeten gaan spelen, wil iemand reageren.
quote:
Ik zou voor de zekerheid dit hele weekeind in bed gaan liggen en niet meer computeren!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja he. Dan moet ik nu alleen zorgen dat ik geen nieuw slaaptekort ga opbouwen
Op de bank hangen met een DVD en voor 12 uur in bed liggen lijkt me een betere optie!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik zou voor de zekerheid dit hele weekeind in bed gaan liggen en niet meer computeren!
Mag ookquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op de bank hangen met een DVD en voor 12 uur in bed liggen lijkt me een betere optie!
Als je zegt hoe laat je de trein neemt, kan ik me ook betastenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik zal mezelf betasten als ik langs je sjees![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:59 schreef PeRi het volgende:
[..]
Sinds 5 jaar geen leven, en 2,5 jaar seks.
quote:
quote:
Hehe hoe lang zijn jij en Duvel eigenlijk al samen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, je post viel me op omdat mijn situatie vergelijkbaar is ongeveer.
Alleen heb ik geen neuspijn.
Donderdag 2 jaar en 9 maandenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:55 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hehe hoe lang zijn jij en Duvel eigenlijk al samen?
Wat heb je er mee gedaan dan?quote:Stomme neus. De pijn zal nog wel blijven hangen voorlopig. Duurt 1 - 6 maanden om te genezen..
Waarom?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:58 schreef PeRi het volgende:
Heb ik toch verteld?! Of niet?. Geopereerd aan mn neuskanaal, -schotje en -schelpen.
spijkerbroek, zwart vest, groene jas en 'n manke poot want m'n teen zweert.....quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Btw: spijkerbroek, bruin shirtje, groen vestje, blauwe trenchcoat en mn haar in een knotje.
Moet te herkennen zijnquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
spijkerbroek, zwart vest, groene jas en 'n manke poot want m'n teen zweert.....
ga nu weg, tot straks
Dus na 3 maanden seks ben je er mee opgehoudenquote:
Ja hoorquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dus na 3 maanden seks ben je er mee opgehouden?
Ja, dat dusquote:
Oh niet verteld dusquote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:22 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik wilde een zoentje op je neus geven om de pijn over te laten gaan, maar dat lijkt me niet zo'n goed idee..
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Jemig, Peer. Sterkte met de pijn en ik hoop dat je nu weer gewoon nonstop kan ademen.
Jezusquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:05 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oh niet verteld dus.
In het kort; 5 soorten hooikoorts en nog wat allergiën, gevoelige neusschelpen - zwellen teveel op en geen ruimte om te ademen. Door je mond ademen is niet goed, bacteriën en ander viezigheid in de lucht wordt zo niet gezuiverd - kan aandoeningen op longen veroorzaken op lange termijn, en ik had al steeds meer last van kortademigheid. Werd steeds erger en nu mocht ik na 4 jaar eindelijk naar de KNO, en zodoende heeft die 1,5 week geleden mn schotje rechtgezet,kanaal groter gemaakt en neusschelpen stuk eraf gehaald zodat ik meer ruimte heb om te ademen als het 'opzwelt' door de allergies.
Voorlopig nog niet iig, alleen maar pijn en zelfde symptonen als hiervoor. Maar dat komt wel goed denk ik. Moet nog allemaal genezen van binnen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:23 schreef rena het volgende:
[..]
JezusWat kut! Hopelijk gaat het vanaf nu inderdaad beter
![]()
Jaquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:26 schreef PeRi het volgende:
Gingen X en Bet shoppen vandaag?. Ik heb gister nieuwe kniekousen gescoord
.
Hoiquote:
Jullie hebben het over mij gehad?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:22 schreef babette21 het volgende:
oh en wij moesten tot onze verbijstering concluderen niet te weten hoe atb in real life heet!
schande he
Dat is wat Fokkers doen op meetings. Roddelen. Dûh.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:24 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Jullie hebben het over mij gehad?.
.
.
Het kon ook niet anders met zo'n identieke tweeling als jullie.quote:
uiteraardquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:24 schreef alwaysthebest het volgende:
Jullie hebben het over mij gehad?.
.
.
uiteraard niet...quote:En jouw naam weet ik ook niet..
volgens mij zijn wee jou vergetenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:26 schreef PeRi het volgende:
Dat is wat Fokkers doen op meetings. Roddelen. Dûh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |