Ja, ik heb toch al een baan, dus in dat geval hoop ik dat ookquote:
Vanavond zal ik wel weer een post plaatsen!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Stille boel hier. Ik mis toch echt wel bepaalde mensen soms.
Allichtquote:
Spuit 11quote:
Ja, ik heb wel wat beters te doen dan in dit saaie topic terug te lezenquote:
Omdat het niet interessant is.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:53 schreef BVO het volgende:
En waarom zou ik dan nú niet meer mogen zeggen dat ik het tof vind?
De ironie!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:03 schreef BVO het volgende:
Gellukkig hecht ik aan jouw waardeoordeel bijzonder weinig waarde.
Gelukkig met dubbel L?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:03 schreef BVO het volgende:
Gellukkig hecht ik aan jouw waardeoordeel bijzonder weinig waarde.
Het is te lang geleden... ShowChat heeft een sarcasmedouche van je nodigquote:
Ja, dat hele "kijk mij eens stoer een typefout van jou gevonden hebben" is hier toch ook te ver doorgeslagenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het is te lang geleden... ShowChat heeft een sarcasmedouche van je nodig![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, dat hele "kijk mij eens stoer een typefout van jou gevonden hebben" is hier toch ook te ver doorgeslagen. Alleen Bupa mag dat, en alleen bij domme spellingsfouten, geen typefouten
.
Als je me niet mag dan kan je dat ook gewoon zeggen, heur, en dan hoef je niet de hele "alleen-bupa-mag-je-aanspreken-op-spel/typefouten"-showtje op te voerenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, dat hele "kijk mij eens stoer een typefout van jou gevonden hebben" is hier toch ook te ver doorgeslagen. Alleen Bupa mag dat, en alleen bij domme spellingsfouten, geen typefouten
.
Hoe vaak heb je dit bericht doorgelezen voor je hem postte?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:50 schreef BVO het volgende:
[..]
.
Ik had gehoopt dat enkel in die kast je tenen lang waren, maar ze zijn nu nog veel langerquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je me niet mag dan kan je dat ook gewoon zeggen, heur, en dan hoef je niet de hele "alleen-bupa-mag-je-aanspreken-op-spel/typefouten"-showtje op te voeren.
Direct gepostquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je dit bericht doorgelezen voor je hem postte?
Vandaag.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat enkel in die kast je tenen lang waren, maar ze zijn nu nog veel langer.
Die goeie ouwe tijdquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, ik heb wel wat beters te doen dan in dit saaie topic terug te lezen.
Ga je nog naar R'dam morgen?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:22 schreef babette21 het volgende:
nee maar
het is tóch nog weekend geworden
weet ik nog niet, ik ben eigenlijk nogal aan het eind van m'n latijn....quote:
Ik wens jou en je aanstaande nachtrust veel geluk toequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
weet ik nog niet, ik ben eigenlijk nogal aan het eind van m'n latijn....
beetje afhankelijk van m'n aanstaande nachtrust dus
fijnquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wens jou en je aanstaande nachtrust veel geluk toe.
Ik las: 'Ik wens jou en je aanstaande nachtrust en veel geluk toe.'quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wens jou en je aanstaande nachtrust veel geluk toe.
Tof he!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:32 schreef babette21 het volgende:
ik zie nu pas voor het eerst dat die ava van DM steeds verandert![]()
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
En niemand ziet dat ik gewoon voor mijn allereerste 2 sollicitatiegesprekken ben uitgenodigd voor het 2e gesprek.
you go girlquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
En niemand ziet dat ik gewoon voor mijn allereerste 2 sollicitatiegesprekken ben uitgenodigd voor het 2e gesprek.
Attentionwhore!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat was mij ook niet opgevallenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:32 schreef babette21 het volgende:
ik zie nu pas voor het eerst dat die ava van DM steeds verandert![]()
wel tof, maar hij stond ook al in 't vorige topic, dus eigenlijk vind ik 't een beetje 'n foute egotripquote:
Daar waren er maar twee die er op reageerden, vandaarquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
wel tof, maar hij stond ook al in 't vorige topic, dus eigenlijk vind ik 't een beetje 'n foute egotrip![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |