Sinds 5 jaar geen leven, en 2,5 jaar seks.quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:56 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Is dat; sinds 5 jaar geen leven, en sinds 5 jaar seks
of
sinds 5 jaar geen "leven en sex"
Indien optie 1, deel je geheimen!!1
Brave hendrikquote:Op maandag 2 oktober 2006 03:08 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Check
Check
Onschuld
Geen foto's
Check
Ik ben nog nooit gebanned
Wel broertjes en zusjes
Hendig sjieke check
ik heb zeker iets gemist maar wie is tubgirl?quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:37 schreef Jimbo het volgende:
Ebola en tyfus in mn groote teen
oja ook geloof ik door fok niet meer in de holocausten weet ik dat tubgirl echt bestaan heeft
Tja... Zeker een paar figuren die daar rondvliegen!quote:
*checkt profiel.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:04 schreef Rorata het volgende:
[..]
ik heb zeker iets gemist maar wie is tubgirl?
En hier ookquote:
Wij gaan samen oud worden.. ik zeg het jequote:Op zondag 8 oktober 2006 00:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Shit, zijn jullie nou nog steeds samen? Zo komt SEMTEX nooit vrij natuurlijk.![]()
Dat sommige meisjes nooit, maar dan ook nooit, foto's mogen maken van hun toef. Dat was mijn hardste FOK!-les.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:05 schreef sararaats het volgende:
weet ik veel
ben er even tussenuit geweest
om maar 1 ding te noemen: m'n topic in STA
Die les zit diep in mijn psyche geworteld.quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:30 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
Dat sommige meisjes nooit, maar dan ook nooit, foto's mogen maken van hun toef. Dat was mijn hardste FOK!-les.
zeg waar is de link van dat topicquote:Op zondag 8 oktober 2006 11:30 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
Dat sommige meisjes nooit, maar dan ook nooit, foto's mogen maken van hun toef. Dat was mijn hardste FOK!-les.
Soms word ik 's nachts huilend wakker en zie ik overal haar.quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:33 schreef jogy het volgende:
[..]
Die les zit diep in mijn psyche geworteld.
quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:37 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
Soms word ik 's nachts huilend wakker en zie ik overal haarbloed..
Kom je me keihard troosten, Joog?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |