Mijn zus heeft de digitale camera gejatquote:
Heb ik nietquote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:43 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik herinner me toch webcam foto's?.
Ja, jaquote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:55 schreef PeRi het volgende:
Oh dan waren het gewone foto's. Ik dacht webcam..
Hahaahahquote:
Halloquote:
Haiquote:
Gezellig zoquote:
Welke van mijn woorden c.q. smileys geven aan dat ik het niet aardig bedoel?!quote:
"Nou... jottem"quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Welke van mijn woorden c.q. smileys geven aan dat ik het niet aardig bedoel?!![]()
Appelquote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Een panne(n?)koek met appel, suiker en kaneel smaakt goed..
Pannenkoek. Volgens het groene boekje dan.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Een panne(n?)koek met appel, suiker en kaneel smaakt goed..
Ik moet er even aan wennen. De stortvloed aan topics is me een beetje te veelquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:25 schreef alwaysthebest het volgende:
Heartbreak High
Wat een heerlijk nieuw forum..
Dat vind ik nou ook.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik moet er even aan wennen. De stortvloed aan topics is me een beetje te veel.
Geen idee! Maar het viel mij ook al op!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:43 schreef Tha_Erik het volgende:
XcUZ! Waarom denk je de laatste tijd zo veel hetzelfde als ik?
Het is wel druk inderdaad.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik moet er even aan wennen. De stortvloed aan topics is me een beetje te veel.
Ik ben geboren in 1980, been there, done that, got the t-shirtquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:50 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Je mist zoveel nostalgie nu..
Bupa?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Stille boel hier. Ik mis toch echt wel bepaalde mensen soms.
Onder andere. Maar MB ook. En stilletjes Paltos ook. En Dizer, want die komt hier ook niet mee vaak. Ik mis de goede oude tijd. Behalve dan toen ik nog rebels, opstandig, irritant en zeer instabiel was, dat mis ik dan weer nietquote:
Jij bent er toch nog?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:15 schreef PeRi het volgende:
En mij.
Ieder moment dat ik er niet ben, is een gemis. Voor jullie.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij bent er toch nog?
Niet vaak genoeg, hoor,![]()
Mijquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:14 schreef alwaysthebest het volgende:
Bupa, MB, Paltos....
quote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:15 schreef PeRi het volgende:
En mij.
Maar dan Eriks post in meervoud.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij bent er toch nog?
Niet vaak genoeg, hoor,![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:18 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ieder moment dat ik er niet ben, is een gemis. Voor jullie.
Jaquote:
Boeiend.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Morgen naar Almere! Heen en terug door A'dam, gezelligheid.
Grapje, ik ben gewoon stiekem verliefd op jequote:
Wie niet...?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Grapje, ik ben gewoon stiekem verliefd op je.
Somehow geloof ik je 1e opmerking eerder dan de bovenstaandequote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Grapje, ik ben gewoon stiekem verliefd op je.
Jij?quote:
GMTAquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Somehow geloof ik je 1e opmerking eerder dan de bovenstaande.
euhhh....ik bedoel.... NIET WAARquote:
Hoe ging je sollicitatie trouwens?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, vertel jij eens wat boeiends dan![]()
![]()
.
Ik had ook nog kunnen vertellen waarom ik naar Almere ga, maar dat heb ik jullie al bespaard!
Ik zei toch niet waarquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, vertel jij eens wat boeiends dan![]()
![]()
.
Ik had ook nog kunnen vertellen waarom ik naar Almere ga, maar dat heb ik jullie al bespaard!
?quote:
Ja, lastig te zeggen zonder vergelijkingsmateriaal, maar ik denk wel re-de-lijk... Ze begon al over salaris, en hoeveel sollicitaties ik al meer had lopen enzo.quote:
Dat vind ik ook, ik ben namelijk niet zo attent.quote:
Ik hoor morgen meerquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:46 schreef alwaysthebest het volgende:
Vind je het niet spannend om te wachten tot je terug mag komen/aangenomen bent?
Kon zelf niet wachten tot ze me terug belden..
Ah!quote:
Welterustenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga naar m'n bed mensen... morgen ernstig vroeg eruit.
Jaquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:53 schreef Svensational het volgende:
Sorry XcUZ_Me, ik zal je niet meer pesten!
Spannendquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, lastig te zeggen zonder vergelijkingsmateriaal, maar ik denk wel re-de-lijk... Ze begon al over salaris, en hoeveel sollicitaties ik al meer had lopen enzo.
En ze was erg verbaasd toen ik zei dat dit m'n allereerste sollicitatie ooit was en toen zei ze: "Nou, je doet het goed hoor."
Dus ja, wel redelijk denk ik.
Leuk dat je er naar vraagt.
quote:
Hoe geil dat we tegelijkertijd in een sollicitatieprocedure zitten!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, lastig te zeggen zonder vergelijkingsmateriaal, maar ik denk wel re-de-lijk... Ze begon al over salaris, en hoeveel sollicitaties ik al meer had lopen enzo.
En ze was erg verbaasd toen ik zei dat dit m'n allereerste sollicitatie ooit was en toen zei ze: "Nou, je doet het goed hoor."
Dus ja, wel redelijk denk ik.
Leuk dat je er naar vraagt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |