De laatste seizoenen waren inderdaad wel een stuk minder.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:00 schreef Fir3fly het volgende:
Ja, dat was soms ook wel eens geinig. Na verloop van tijd begon het wel in herhaling te vallen
Neee die was stoerquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had altijd een hekel aan Drazic.
Ik houd niet van de stoere types in seriesquote:
Ik zat me net te bedenken daar zat toch een enorm lekker wijf in, toen kwam jouw post voorbijquote:
Volgens mij welquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:15 schreef Tha_Erik het volgende:
De naam Kurt staat me bij, alleen weet ik niet of het goed is.
Zijn pa was toch werkloos, hij liep altijd met zo'n houthakkers hemd aan dacht ikquote:
Wie was dat, kan me daar niets van Herinnerenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:19 schreef rudedeltadude het volgende:
Toen ik nog lang haar had, noemden mijn klasgenoten me altijd Dennis.
Omdat mijn uiterlijk en gedrag nogal overkomsten hadden met de Dennis uit HBH
Steve! Die was leuk! Daar heb ik ook heel hard om zitten huilen voor de tv.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:24 schreef teigan het volgende:
Dennis was die blonde figuur, ook zo'n skatertype, en die had een broer met het syndroom van Down...
Dit was echt mijn favoriete serie toen, ik heb zo zitten janken toen Nick doodging, en daarna Steve...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |