De laatste seizoenen waren inderdaad wel een stuk minder.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:00 schreef Fir3fly het volgende:
Ja, dat was soms ook wel eens geinig. Na verloop van tijd begon het wel in herhaling te vallen
Neee die was stoerquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had altijd een hekel aan Drazic.
Ik houd niet van de stoere types in seriesquote:
Ik zat me net te bedenken daar zat toch een enorm lekker wijf in, toen kwam jouw post voorbijquote:
Volgens mij welquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:15 schreef Tha_Erik het volgende:
De naam Kurt staat me bij, alleen weet ik niet of het goed is.
Zijn pa was toch werkloos, hij liep altijd met zo'n houthakkers hemd aan dacht ikquote:
Wie was dat, kan me daar niets van Herinnerenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:19 schreef rudedeltadude het volgende:
Toen ik nog lang haar had, noemden mijn klasgenoten me altijd Dennis.
Omdat mijn uiterlijk en gedrag nogal overkomsten hadden met de Dennis uit HBH
Steve! Die was leuk! Daar heb ik ook heel hard om zitten huilen voor de tv.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:24 schreef teigan het volgende:
Dennis was die blonde figuur, ook zo'n skatertype, en die had een broer met het syndroom van Down...
Dit was echt mijn favoriete serie toen, ik heb zo zitten janken toen Nick doodging, en daarna Steve...
Inderdaad maar het ging om de pa van kurkquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:25 schreef Leonoor het volgende:
[..]
En Drazics vader was niet werkloos, hij had een garagebedrijf, dat Drazic nog erfde toen z'n pa doodging.
Dat eerste was zeker waar, hij had ook zo'n nepbaan in zo'n kantoorpand. Kurk die bracht hem toen heen en ging toen zitten wachten in de auto om te zien wat vaders ging doen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:25 schreef Leonoor het volgende:
[..]
-edit- Oh dat ging over de vader van Kurt. Was dat niet die alcoholist? Ik kan me herinneren dat Kurt er toen vandoor ging met dat zeikerige straatmuzikantenmens, Nikky ofzo.
En Kurt wilde zee-marine-biologie (ofzo) gaan studerenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:28 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Dat eerste was zeker waar, hij had ook zo'n nepbaan in zo'n kantoorpand. Kurk die bracht hem toen heen en ging toen zitten wachten in de auto om te zien wat vaders ging doen.
Ik vind Drazicquote:
Preciesquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:25 schreef Messenga het volgende:
Dat heb ik ook nog zolang gekeken
16.34 op Nederland 2.
Jodiequote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:08 schreef Roellio het volgende:
Ik was altijd verliefd op die chicks!
me tooquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:16 schreef -Lillith- het volgende:
Heb ik ook volledig gevolgd. Geweldige serieEn inderdaad Drazic, Zac en Ryan... Ik heb ongeveer kwijlend voor die tv gezeten. Ik wil die serie op DVD!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |