De laatste seizoenen waren inderdaad wel een stuk minder.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:00 schreef Fir3fly het volgende:
Ja, dat was soms ook wel eens geinig. Na verloop van tijd begon het wel in herhaling te vallen
Neee die was stoerquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had altijd een hekel aan Drazic.
Ik houd niet van de stoere types in seriesquote:
Ik zat me net te bedenken daar zat toch een enorm lekker wijf in, toen kwam jouw post voorbijquote:
Volgens mij welquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:15 schreef Tha_Erik het volgende:
De naam Kurt staat me bij, alleen weet ik niet of het goed is.
Zijn pa was toch werkloos, hij liep altijd met zo'n houthakkers hemd aan dacht ikquote:
Wie was dat, kan me daar niets van Herinnerenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:19 schreef rudedeltadude het volgende:
Toen ik nog lang haar had, noemden mijn klasgenoten me altijd Dennis.
Omdat mijn uiterlijk en gedrag nogal overkomsten hadden met de Dennis uit HBH
Steve! Die was leuk! Daar heb ik ook heel hard om zitten huilen voor de tv.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:24 schreef teigan het volgende:
Dennis was die blonde figuur, ook zo'n skatertype, en die had een broer met het syndroom van Down...
Dit was echt mijn favoriete serie toen, ik heb zo zitten janken toen Nick doodging, en daarna Steve...
Inderdaad maar het ging om de pa van kurkquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:25 schreef Leonoor het volgende:
[..]
En Drazics vader was niet werkloos, hij had een garagebedrijf, dat Drazic nog erfde toen z'n pa doodging.
Dat eerste was zeker waar, hij had ook zo'n nepbaan in zo'n kantoorpand. Kurk die bracht hem toen heen en ging toen zitten wachten in de auto om te zien wat vaders ging doen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:25 schreef Leonoor het volgende:
[..]
-edit- Oh dat ging over de vader van Kurt. Was dat niet die alcoholist? Ik kan me herinneren dat Kurt er toen vandoor ging met dat zeikerige straatmuzikantenmens, Nikky ofzo.
En Kurt wilde zee-marine-biologie (ofzo) gaan studerenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:28 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Dat eerste was zeker waar, hij had ook zo'n nepbaan in zo'n kantoorpand. Kurk die bracht hem toen heen en ging toen zitten wachten in de auto om te zien wat vaders ging doen.
Ik vind Drazicquote:
Preciesquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:25 schreef Messenga het volgende:
Dat heb ik ook nog zolang gekeken
16.34 op Nederland 2.
Jodiequote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:08 schreef Roellio het volgende:
Ik was altijd verliefd op die chicks!
me tooquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:16 schreef -Lillith- het volgende:
Heb ik ook volledig gevolgd. Geweldige serieEn inderdaad Drazic, Zac en Ryan... Ik heb ongeveer kwijlend voor die tv gezeten. Ik wil die serie op DVD!!
die was geil jaquote:
Ja maar ik wil natuurlijk wel gewoon de echte, niet een soort video-op-dvd-overzet gebeuren!quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:27 schreef -Sum- het volgende:
in het gewone Heartbreak High 2 topic is er iemand die voor liefhebbers alle video's op dvd over gaat zetten
dan wil ik die echt wel kopenquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:27 schreef -Sum- het volgende:
in het gewone Heartbreak High 2 topic is er iemand die voor liefhebbers alle video's op dvd over gaat zetten
nou succes met de petitie tekenen danquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:48 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ja maar ik wil natuurlijk wel gewoon de echte, niet een soort video-op-dvd-overzet gebeuren!
Of all places kan je in Duitsland wel een DVD release kopen, alleen duitse audio heb je dus nog niet zo veel aan.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:26 schreef franktic het volgende:
Ik snap niet dat ze nog niet zo snugger zijn geweest dit op DVD uit te brengen. Werkelijk overal op internet kom je fans tegen die lopen te mekkeren dat het op DVD uit moet komen, waar wachten ze dan nog op!
Morgen?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:55 schreef godigita het volgende:
Als ik ooit zin heb om mijn capturecard af te stoffen en ze allemaal op mijn computer te zetten, doe ik dat wel idd
quote:Mulvey's brave recovery
By Christine Sams
May 12, 2004
The Sun-Herald
Comeback: Callan Mulvey.
Related:
Trailer: Thunderstruck
The red-carpet premiere of Thunderstruck would have been one of the biggest nights of Callan Mulvey's life, simply because it signals his big-screen debut.
But for Mulvey, 29, the event next Sunday represents a much more significant milestone: it is the first time he will step out in public since being seriously injured in a car accident.
Mulvey, who once starred in Heartbreak High, is one of the stars of the new Australian film, which is to be released on May 20. But behind the hype surrounding the release is the heart-wrenching story of his car accident and his subsequent rehabilitation.
The actor was involved in a smash near Byron Bay on New Year's Eve, after shooting for the film had finished. He faced months of treatment and has bravely battled to recover from his serious injuries.
While he is yet to speak about the accident , his co-star Damon Gameau (who starred in The Tracker ) revealed the extent of Mulvey's injuries, while speaking to Drum Media.
"It is so sad," he said. "He only just started walking again. He is blind in one of his eyes. He had a full facial reconstruction.
"The left side of his body was completely crushed. He is lucky to be alive. We're hoping he can come to a few things, but he is reluctant to come out in public just yet."
However, it is likely Mulvey will join the other lead actors in Thunderstruck - Gameau, Stephen Curry , Ryan Johnson and Sam Worthington - at the premiere at Sydney's George Street Cinemas
The actor, who was born in New Zealand but has lived on Sydney's northern beaches since he was eight, is one of the standout performers in the film about mateship, music and teenage memories.
No doubt he will have plenty of supporters at the premiere because of his extraordinary courage in fighting back from such serious injuries. Warm wishes to Mulvey and his family.
duitse audio, daar wordt zeker gewoon door het engels heen geluldquote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:51 schreef Gunner het volgende:
[..]
Of all places kan je in Duitsland wel een DVD release kopen, alleen duitse audio heb je dus nog niet zo veel aan.
Mwoah, je hebt wel de meest ongelukkige foto uit die set genomen, op de rest ziet ze er nog steeds erg mooi uit.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:23 schreef rubbereend het volgende:
Abi (Jodi) tegenwoordig
[afbeelding]
die is er ook niet mooier op geworden
lijkt me wel als het gewoon van Tv is opgenomen./quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:25 schreef Siegfried het volgende:
Wordt onze DVD trouwens met NL-subs?
vergeet die ene nerd niet, what's his namequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:36 schreef Grimm het volgende:
Season 1 was het leukst, ik vond die kurt en nikki altijd zo'n sneu stel.
En dat laatste seizoen met tania, en zac was helemaal om te janken
haha kansloze gast was dat zeg. NEe net als bij de meeste tv-series waren bij HBH de eerste series ook de beste.quote:
Nog steeds jummiequote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:46 schreef Noli. het volgende:
En Declan...
Toen
[afbeelding]
[afbeelding]
Nu
Tess?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 03:13 schreef Hamburcher het volgende:
Er zat ook nog een ranzig gothic wijf in, die die Italiaan nog eens vals van verkrachting beschuldigde.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |