Let dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:52 schreef Snakey het volgende:
Sta ik weer niet in de OP.
Dat je het weet.... Om 00:00uur mag je nieuwe maken dan te wachten op de oude die gesloten is.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:13 schreef jogy het volgende:
Zucht, nacht..
Maak de volgende keer maar gewoon een nieuwe aan om middernacht. Gezeur de hele tijd.
Toch maar wel, omdat je zo'n schatje bentquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:24 schreef NJ het volgende:
Ja, hoi.
Hij hoeft niet in de OP ofzo (. ), maar links naar torrents of NZB bestanden zijn niet gewenst op FOK!.
hoiquote:
Je bent steeds weg als ik er benquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:00 schreef PeZu het volgende:
4760 en nu stop ik echt
fipo
en kusjes voor de dames
Ik had dus nog willen zwaaien he (was er vandaag weer langs gekomen maar nu met de bus, zo over de lange kleiweg) maar ik heb serieus geen idee waar die toren moet komenquote:
Heejquote:
huh?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:01 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je bent steeds weg als ik er ben
Ik doe nooit meer eerlijk zijn![]()
ik ben erquote:
Precies wat ik zegquote:
die toren staat er al beebquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:02 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik had dus nog willen zwaaien he (was er vandaag weer langs gekomen maar nu met de bus, zo over de lange kleiweg) maar ik heb serieus geen idee waar die toren moet komen
hee sol......quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:03 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
die toren staat er al beebhoger gaat ie niet worden
![]()
ja precies zoals ik zegquote:
Laat maarquote:
mag ik je wat vragen?quote:
lees net terugquote:
Dan open je weer vrolijk een nieuwe NB?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:04 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Whooohooo het is bijna vrijdag en dan heb ik geen ban meer![]()
![]()
Dan moet ik echt ff leren kijkenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:03 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
die toren staat er al beebhoger gaat ie niet worden
![]()
mijn smurf-ava staat er niet in?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Valt iemand iets op aan de OP ?
Dan houden we het daaropquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
lees net terug
ooh dat
is toeval denk ik
uhuh en nog een boelveel meer topics...hetzij ietwat gematigderquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:06 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dan open je weer vrolijk een nieuwe NB?
tik ff foreestweg in op route-net ofzoquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:06 schreef oshiro het volgende:
[..]
Dan moet ik echt ff leren kijkenIk zoek hem wel ff op [14.gif]
Kloptquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:06 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
mijn smurf-ava staat er niet in?![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:07 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
uhuh en nog een boelveel meer topics...hetzij ietwat gematigder![]()
die smurfin kickt wel ass, trouwensquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
KloptHad gister Muis er net weer in gezet
Hoelang ga je deze smurf houden ?
![]()
neuqen dan maar?>quote:
Zeer creatiefquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:10 schreef SeaOfLove het volgende:
Maarre beebjes....wat vinden jullie van mijn zelfgemaakte avatar?? In combi met sig en ondertitel![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:10 schreef SeaOfLove het volgende:
Maarre beebjes....wat vinden jullie van mijn zelfgemaakte avatar?? In combi met sig en ondertitel![]()
cooliejoolie hoorquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:10 schreef SeaOfLove het volgende:
Dat komt wel ietwat plotsquote:
ik had meest koele topic met pic ter illustratie in KLB eergisteren...bijna 600 views en 20 reactie's ofzowquote:
Smurfin is een heel leuk hoertjequote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:10 schreef SeaOfLove het volgende:
bouwlampenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:12 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik had meest koele topic met pic ter illustratie in KLB eergisteren...bijna 600 views en 20 reactie's ofzow![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:12 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Smurfin is een heel leuk hoertje
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:12 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik had meest koele topic met pic ter illustratie in KLB eergisteren...bijna 600 views en 20 reactie's ofzow![]()
Soms zit het mee... soms zit het tegenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:12 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
100 man smurfen en 1 vrouw smurfquote:
Duitse bukkake partyquote:
Wat vind Gargamel hiervan?quote:
Strak, und soquote:
duits?quote:
Zal wel flink wat kostenquote:
lekker smurfwijffiequote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:12 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Smurfin is een heel leuk hoertje
Wel gefeliciteerd, Sebasser.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:15 schreef Sebasser het volgende:
JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !!
Stiekum geilt moppersmurf ook op 'rquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:16 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
lekker smurfwijffieKan zij eraan doen dat iedereen haar lief vindt (behalve moppersmurf natuurlijk)
en hippe smurf...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:16 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
lekker smurfwijffieKan zij eraan doen dat iedereen haar lief vindt (behalve moppersmurf natuurlijk)
ophoerenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:17 schreef Sebasser het volgende:
JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !!
en had er echt mijn best op gedaan en ik was ook erg serieus enzoquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Das niet echt een succesvol topic
![]()
![]()
6630quote:
nee, ik ga ookquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:18 schreef PrintScreen het volgende:
Feli Baggertje
Ik ben slapen... alleen blijkbaar
Er was zown topic over duitse bukake party's 100 man 1 vrouw enzoquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
duits?
smurfen zijn frans
bukake is japans
wtf komt dat duits ineens vandaan?
tssskquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:18 schreef PrintScreen het volgende:
Feli Baggertje
Ik ben slapen... alleen blijkbaar
En ik had een bash-topic gemaakt en die kreeg ineens 4500 kijkers en 180 postsquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:17 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
en had er echt mijn best op gedaan en ik was ook erg serieus enzo![]()
ooh jaquote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:20 schreef SeaOfLove het volgende:
whooohooooo
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:21 schreef oshiro het volgende:
En ik maak alleen maar kuttopics die de neiging hebben allemaal door Chowi gesloten te worden.
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:21 schreef SeaOfLove het volgende:
mijn 6800ste post.... feliciteer mij hier![]()
spammertjequote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:21 schreef SeaOfLove het volgende:
Werd ook tijdquote:
Je wilt nu beweren dat je zo met me meegaat?quote:
jaquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:22 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je wilt nu beweren dat je zo met me meegaat?
quote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:23 schreef oshiro het volgende:
[..]ik nachtbagger niet elke nacht helaas
Maar ik zal m'n best doen
7020 zal ik stoppen?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:23 schreef oshiro het volgende:
[..]ik nachtbagger niet elke nacht helaas
Maar ik zal m'n best doen
quote:
ik wrom dat dan?quote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je kan zonder NB ook wel 100 posts per dag spammen
![]()
![]()
Ja maar daar ben ik te kwaliteitsuser voorquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je kan zonder NB ook wel 100 posts per dag spammen
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:24 schreef SeaOfLove het volgende:
maar echt geilen doe ik op smurfjes![]()
Mijn schokkende openbaring enzoquote:
quote:
Brilsmurf! Ik wist het! Jij had altijd al meer libido dan Potigequote:
ja, doe maar net alsof het niet echt is gebeurd!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:25 schreef SeaOfLove het volgende:
goed topic Sint Klazinaparochie check mijn fantasie![]()
Hoe blauwer hoe beter?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:24 schreef SeaOfLove het volgende:
maar echt geilen doe ik op smurfjes![]()
maar daarna gingen we toch nog gewoon verderquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:25 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Mijn schokkende openbaring enzo
Dus je vind mij geen kwaliteitsuser ?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:24 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ja maar daar ben ik te kwaliteitsuser voor
Truequote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar daarna gingen we toch nog gewoon verder
![]()
ik las 'opgebaarde'quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:25 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Mijn schokkende openbaring enzo
Maar dat zeg ik nietquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dus je vind mij geen kwaliteitsuser ?![]()
I am blue dadatidadadada enzoquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:28 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
- of ik er wat aan kan doen dat iedereen die ik leuk vond blauw is opeens
![]()
omgquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:28 schreef Sebasser het volgende:
JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !!
ik ging even op de bank zitten maar ik viel in slaapquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:28 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
True![]()
Maar toch... je was gisteren opeens spoorloos
Flikker nou maar een eind opquote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ging even op de bank zitten maar ik viel in slaap![]()
Die is koud en cool enzoquote:
Droog gedoe hoorquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ging even op de bank zitten maar ik viel in slaap![]()
Die heb ik nog op CDquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
I am blue dadatidadadada enzo
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:29 schreef oshiro het volgende:
[..]
Maar dat zeg ik niet
Ik kan geen kwaliteitsposts plaatsen aan de lopende bandDan moet ik nadenken en zo
Hier zelfs soms onweerquote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
I am blue dadatidadadada enzo
== equals baggerenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
het is niet heel moeilijk hoor
![]()
Je kan het ook heeel snel doen 100 posts![]()
de bank is groot genoeg hoorquote:
heul nietquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
het is niet heel moeilijk hoor
![]()
Je kan het ook heeel snel doen 100 posts![]()
Valt mee ik zit vandaag alweer over de 100 en ik heb in NB niet eens zoveel posts als normaalquote:
Ik nu in mijn hoofdquote:
onweerquote:
Zeker wel. Maar de kwailiteit is dan iets minderquote:
Maar ik had vandaag ook nog andere dingen te doen en zoquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Valt mee ik zit vandaag alweer over de 100 en ik heb in NB niet eens zoveel posts als normaal![]()
Niet om te lachenquote:
quote:
ook goedquote:
We hebben een matchquote:
Leip zo al die tongetjes wisselendquote:
daar heb ik nou nooit last vanquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zeker wel. Maar de kwailiteit is dan iets minder![]()
Snel een solli voor modje sturenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:33 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Niet om te lachen
Ik denk nu zelfs blauw
Niet hequote:
Zegt ie nuquote:
ja ik geniet daar intens vanquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:34 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
We hebben een match
Ik hou ook van onweer
isse lekker johquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:34 schreef oshiro het volgende:
[..]
Leip zo al die tongetjes wisselend![]()
Ook hoiquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:35 schreef De_Loet het volgende:
Ik drink sperma
Fok!@mail doet postenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Snel een solli voor modje sturen![]()
ja, voor het raam zzetten,quote:
Fijn he zelfbevrediging?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:35 schreef De_Loet het volgende:
Ik drink sperma
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja, voor het raam zzetten,
onweer kijken en aftrekken![]()
PeZu - donderdag 5 oktober 2006 @ 01:35quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:35 schreef De_Loet het volgende:
Ik drink sperma
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:34 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
We hebben een match
Ik hou ook van onweer
ja ik geniet daar intens van
M'n epileptie wat doe jequote:
je probeert grappig te zijn neem ik aan?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:37 schreef De_Loet het volgende:
[..]
PeZu - donderdag 5 oktober 2006 @ 01:35
quote:
[..]
Vooral als de donder vlak na de bliksem komtquote:
* oshiro komtquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:37 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
kom maar hier met je mooie bekkie![]()
een pilsje drinkenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja, voor het raam zzetten,
onweer kijken en![]()
* Surveillance-Fiets kijkt, kijkt weg, kijkt nog eensquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:37 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
kom maar hier met je mooie bekkie![]()
kut kan ik jou en O niet tegelijk nemen?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
* Surveillance-Fiets kijkt, kijkt weg, kijkt nog eens![]()
Tuurlijk kan datquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:40 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
kut kan ik jou en O niet tegelijk nemen?![]()
Ik luisterdequote:
Topic wordt beter en beterquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:40 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
als ik jullie leeftijd bij elkaar optel zijn jullie maar net ietsjes ouderquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:40 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
So?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:41 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
als ik jullie leeftijd bij elkaar optel zijn jullie maar net ietsjes ouder![]()
Fiets mag graag op een mooie fiets fietsenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:41 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
als ik jullie leeftijd bij elkaar optel zijn jullie maar net ietsjes ouder![]()
n00bquote:
quote:
En zo niet, dan tochquote:
quote:
ik ben iig smurfeliciousquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Fiets mag graag op een mooie fiets fietsen![]()
Ik nietquote:
Dat bedoelen wequote:
pezu smste dus net dat i-net een btje stuk wasquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:44 schreef PrintScreen het volgende:
PeZu?
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:46 schreef PrintScreen het volgende:
Ben slapen... PeZu schijnt weg te zijn dus ik ga een eenzame nacht tegemoet![]()
Nog een weekjequote:
quote:
Hmz, das minderquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:48 schreef SeaOfLove het volgende:
kreeg net weer sms dat zijn i-net echt kapot is
wijffie....wrom voeg je hem niet toe op msn...hij is absoluut te vertrouwen!!!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:50 schreef PrintScreen het volgende:
Wenst PeZu een goede nacht![]()
Ook de anderen natuurlijk
Zal ik een maandje of 3 stoppen?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ghehe
44 per dag joooh dan kom ik er wel
![]()
Maandje of 3 hmmmquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:51 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zal ik een maandje of 3 stoppen?
Ik heb dat al eerder gedaan
Zit hier nu dus met tranen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:51 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
wijffie....wrom voeg je hem niet toe op msn...hij is absoluut te vertrouwen!!!
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:54 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zit hier nu dus met tranen.
Als je eens zou weten wat voor zieke lui ik op msn heb gehad zou je er ook niet meer voor kiezen
Ik weet het, de goede lijden onder de kwaden.
Whz iddquote:
Het is het me niet meer waard om nachten wakker te zijn voor mensen die blijken te liegen en mij op mijn zwakke punten weten te pakken... ik besef nu dat ik al ruim 1 jaar msn niet meer gebruik terwijl ik het daarvoor echt leuk vond.quote:
Dank jequote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:03 schreef PrintScreen het volgende:
Okay... nauwelijks bedekte tieten![]()
Nu is het echt tijd om uit te loggen
Ik zit niet te wachten op wat volgen gaatquote:
je hebt meer van die serie hequote:
Die blik van dat mens ookquote:
Jij ook trusten voor zo oshiroquote:
Das meer de make-upquote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die blik van dat mens ook![]()
Ik ben van plan om zeer binnenkort me bed op te gaan zoekenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:05 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik zit niet te wachten op wat volgen gaat
Die ogen die mond en die kop scheef nietquote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ben van plan om zeer binnenkort me bed op te gaan zoekenDus ik post geen dames meer die het koud hebben
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ben van plan om zeer binnenkort me bed op te gaan zoekenDus ik post geen dames meer die het koud hebben
![]()
![]()
Zou je zeggenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die ogen die mond en die kop scheef niet![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:06 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Jij ook trusten voor zo Fiets
Nee dat topic van litso in ONZ moet je daar maar even kijkenquote:
Sorry dat ik zo laat reageer, had je post even over het hoofd gezienquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:54 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zit hier nu dus met tranen.
Als je eens zou weten wat voor zieke lui ik op msn heb gehad zou je er ook niet meer voor kiezen
Ik weet het, de goede lijden onder de kwaden.
kom maar gewoon lekker bij mij liggenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kijk daar wachte ik dus opquote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:11 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
kom maar gewoon lekker bij mij liggen![]()
SOL heeft nog een zijkantquote:
Seauheau truuueequote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
SOL heeft nog een zijkant![]()
uhuhquote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
SOL heeft nog een zijkant![]()
Ja hij is wel bevoordeeld, hij heeft een wiel extraquote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
uhuhwel bovenop je driewieler eeeej
![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
uhuhwel bovenop je driewieler eeeej
![]()
en hij doet het sowieso al met mij, extra wiel of nietquote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:14 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ja hij is wel bevoordeeld, hij heeft een wiel extra
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:15 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
en hij doet het sowieso al met mij, extra wiel of niet![]()
ff doorposten sletquote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:15 schreef oshiro het volgende:
Zo kom ik natuurlijk nooit aan die 1300 posts
+1 agreesquote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:15 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
en hij doet het sowieso al met mij, extra wiel of niet![]()
Als je 1300 posts hebt dan heb je ongeveer wel rond de 200 in NB en dan komt je plaatje ergens in de OP als het kan enzoquote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:17 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jah zie zijn sig...die staat er al een tijdje![]()
hoeveelstequote:
Weet ikquote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:17 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jah zie zijn sig...die staat er al een tijdje![]()
Lieve SOL... dankzij die zieke lui doe ik niet meer aan msn.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:08 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Sorry dat ik zo laat reageer, had je post even over het hoofd gezien. Ik zou er best verder op in willen gaan maar niet in NB dus
.
Maar PeZu kan je echt zo erg vertrouwen, hij is liever dan lief....we hebben samen heelveel gepraat en nog nooit heb ik er iets op FOK! over teruggevonden.
Denk er even over na, hij heeft nu toch geen i-net![]()
Pfff ik ben de tel kwijt geraaktquote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:18 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
hoeveelsteis dit wat je van me krijgt?
Ik ookquote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:21 schreef oshiro het volgende:
Het gaat niet echt hardik denk dat ik zo maar eens ga slapen
Kee, ik ga er niet verder op in dan. Mocht je ooit wel weer het vertrouwen vinden dan kan je PeZu of mij altijd aanspreken!!!!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:18 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Lieve SOL... dankzij die zieke lui doe ik niet meer aan msn.
Ik ben er van overtuigd dat PeZu een schat is... maar zoals ik al eerder zei, de goede moeten lijden door de kwaden![]()
neuken?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Nou het moment is daar Ik ga naar bed![]()
Dan zie ik je zo in bedquote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:26 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
kummie-lil-jummie en nog wat meer![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:28 schreef oshiro het volgende:
O ik dacht al, wat is het dood, zag ik pagina 6 niet
quote:
Ik ben wel een beetje van de lompe acties vandaag, ik geef het toequote:
ik moest lachen...maar kom je er nu bij liggen of nietquote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:28 schreef oshiro het volgende:
O ik dacht al, wat is het dood, zag ik pagina 6 niet
Omdat je zo aandringtquote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik moest lachen...maar kom je er nu bij liggen of niet![]()
sloavink met sproitjusquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:07 schreef El_Rolando het volgende:
Iemand trek in slavink?
SOLquote:
Hoi kutnewbiequote:
quote:
En bier.quote:
*troostquote:
doe eens niet zo gek johquote:
PeZuquote:
quote:
Das waar ookquote:
quote:
ja johquote:
Buurman en buurman zijn zooo tof hequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Weetje wat ik heb ! een DVD van buurman en buurman a je to
![]()
Mispoquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
LAPO
Hopen dat ie er weer snel bovenop komtquote:
jaquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:19 schreef oshiro het volgende:
[..]
Hopen dat ie er weer snel bovenop komt
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:18 schreef oshiro het volgende:
[..]
Buurman en buurman zijn zooo tof heAltijd willen ze iets kleins doen, dat gaat dan fout, dan verkloten ze de hele zooi, en dan verzinnen ze een pauperoplossing en dan dat a je to zo
Goed zoquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja
denk het wel
hij heeft de modem kippesoep gegeven en dat werkt altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |