Kee, ik ga er niet verder op in dan. Mocht je ooit wel weer het vertrouwen vinden dan kan je PeZu of mij altijd aanspreken!!!!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:18 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Lieve SOL... dankzij die zieke lui doe ik niet meer aan msn.
Ik ben er van overtuigd dat PeZu een schat is... maar zoals ik al eerder zei, de goede moeten lijden door de kwaden![]()
neuken?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Nou het moment is daar Ik ga naar bed![]()
Dan zie ik je zo in bedquote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:26 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
kummie-lil-jummie en nog wat meer![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:28 schreef oshiro het volgende:
O ik dacht al, wat is het dood, zag ik pagina 6 niet
quote:
Ik ben wel een beetje van de lompe acties vandaag, ik geef het toequote:
ik moest lachen...maar kom je er nu bij liggen of nietquote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:28 schreef oshiro het volgende:
O ik dacht al, wat is het dood, zag ik pagina 6 niet
Omdat je zo aandringtquote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik moest lachen...maar kom je er nu bij liggen of niet![]()
sloavink met sproitjusquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:07 schreef El_Rolando het volgende:
Iemand trek in slavink?
SOLquote:
Hoi kutnewbiequote:
quote:
En bier.quote:
*troostquote:
doe eens niet zo gek johquote:
PeZuquote:
quote:
Das waar ookquote:
quote:
ja johquote:
Buurman en buurman zijn zooo tof hequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Weetje wat ik heb ! een DVD van buurman en buurman a je to
![]()
Mispoquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
LAPO
Hopen dat ie er weer snel bovenop komtquote:
jaquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:19 schreef oshiro het volgende:
[..]
Hopen dat ie er weer snel bovenop komt
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:18 schreef oshiro het volgende:
[..]
Buurman en buurman zijn zooo tof heAltijd willen ze iets kleins doen, dat gaat dan fout, dan verkloten ze de hele zooi, en dan verzinnen ze een pauperoplossing en dan dat a je to zo
Goed zoquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja
denk het wel
hij heeft de modem kippesoep gegeven en dat werkt altijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |