quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:54 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zit hier nu dus met tranen.
Als je eens zou weten wat voor zieke lui ik op msn heb gehad zou je er ook niet meer voor kiezen
Ik weet het, de goede lijden onder de kwaden.
Whz iddquote:
Het is het me niet meer waard om nachten wakker te zijn voor mensen die blijken te liegen en mij op mijn zwakke punten weten te pakken... ik besef nu dat ik al ruim 1 jaar msn niet meer gebruik terwijl ik het daarvoor echt leuk vond.quote:
Dank jequote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:03 schreef PrintScreen het volgende:
Okay... nauwelijks bedekte tieten![]()
Nu is het echt tijd om uit te loggen
Ik zit niet te wachten op wat volgen gaatquote:
je hebt meer van die serie hequote:
Die blik van dat mens ookquote:
Jij ook trusten voor zo oshiroquote:
Das meer de make-upquote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die blik van dat mens ook![]()
Ik ben van plan om zeer binnenkort me bed op te gaan zoekenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:05 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik zit niet te wachten op wat volgen gaat
Die ogen die mond en die kop scheef nietquote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ben van plan om zeer binnenkort me bed op te gaan zoekenDus ik post geen dames meer die het koud hebben
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ben van plan om zeer binnenkort me bed op te gaan zoekenDus ik post geen dames meer die het koud hebben
![]()
![]()
Zou je zeggenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die ogen die mond en die kop scheef niet![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:06 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Jij ook trusten voor zo Fiets
Nee dat topic van litso in ONZ moet je daar maar even kijkenquote:
Sorry dat ik zo laat reageer, had je post even over het hoofd gezienquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:54 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zit hier nu dus met tranen.
Als je eens zou weten wat voor zieke lui ik op msn heb gehad zou je er ook niet meer voor kiezen
Ik weet het, de goede lijden onder de kwaden.
kom maar gewoon lekker bij mij liggenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kijk daar wachte ik dus opquote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:11 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
kom maar gewoon lekker bij mij liggen![]()
SOL heeft nog een zijkantquote:
Seauheau truuueequote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
SOL heeft nog een zijkant![]()
uhuhquote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
SOL heeft nog een zijkant![]()
Ja hij is wel bevoordeeld, hij heeft een wiel extraquote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
uhuhwel bovenop je driewieler eeeej
![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
uhuhwel bovenop je driewieler eeeej
![]()
en hij doet het sowieso al met mij, extra wiel of nietquote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:14 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ja hij is wel bevoordeeld, hij heeft een wiel extra
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:15 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
en hij doet het sowieso al met mij, extra wiel of niet![]()
ff doorposten sletquote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:15 schreef oshiro het volgende:
Zo kom ik natuurlijk nooit aan die 1300 posts
+1 agreesquote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:15 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
en hij doet het sowieso al met mij, extra wiel of niet![]()
Als je 1300 posts hebt dan heb je ongeveer wel rond de 200 in NB en dan komt je plaatje ergens in de OP als het kan enzoquote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:17 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jah zie zijn sig...die staat er al een tijdje![]()
hoeveelstequote:
Weet ikquote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:17 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jah zie zijn sig...die staat er al een tijdje![]()
Lieve SOL... dankzij die zieke lui doe ik niet meer aan msn.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:08 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Sorry dat ik zo laat reageer, had je post even over het hoofd gezien. Ik zou er best verder op in willen gaan maar niet in NB dus
.
Maar PeZu kan je echt zo erg vertrouwen, hij is liever dan lief....we hebben samen heelveel gepraat en nog nooit heb ik er iets op FOK! over teruggevonden.
Denk er even over na, hij heeft nu toch geen i-net![]()
Pfff ik ben de tel kwijt geraaktquote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:18 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
hoeveelsteis dit wat je van me krijgt?
Ik ookquote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:21 schreef oshiro het volgende:
Het gaat niet echt hardik denk dat ik zo maar eens ga slapen
Kee, ik ga er niet verder op in dan. Mocht je ooit wel weer het vertrouwen vinden dan kan je PeZu of mij altijd aanspreken!!!!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:18 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Lieve SOL... dankzij die zieke lui doe ik niet meer aan msn.
Ik ben er van overtuigd dat PeZu een schat is... maar zoals ik al eerder zei, de goede moeten lijden door de kwaden![]()
neuken?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Nou het moment is daar Ik ga naar bed![]()
Dan zie ik je zo in bedquote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:26 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
kummie-lil-jummie en nog wat meer![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:28 schreef oshiro het volgende:
O ik dacht al, wat is het dood, zag ik pagina 6 niet
quote:
Ik ben wel een beetje van de lompe acties vandaag, ik geef het toequote:
ik moest lachen...maar kom je er nu bij liggen of nietquote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:28 schreef oshiro het volgende:
O ik dacht al, wat is het dood, zag ik pagina 6 niet
Omdat je zo aandringtquote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik moest lachen...maar kom je er nu bij liggen of niet![]()
sloavink met sproitjusquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:07 schreef El_Rolando het volgende:
Iemand trek in slavink?
SOLquote:
Hoi kutnewbiequote:
quote:
En bier.quote:
*troostquote:
doe eens niet zo gek johquote:
PeZuquote:
quote:
Das waar ookquote:
quote:
ja johquote:
Buurman en buurman zijn zooo tof hequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Weetje wat ik heb ! een DVD van buurman en buurman a je to
![]()
Mispoquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
LAPO
Hopen dat ie er weer snel bovenop komtquote:
jaquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:19 schreef oshiro het volgende:
[..]
Hopen dat ie er weer snel bovenop komt
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:18 schreef oshiro het volgende:
[..]
Buurman en buurman zijn zooo tof heAltijd willen ze iets kleins doen, dat gaat dan fout, dan verkloten ze de hele zooi, en dan verzinnen ze een pauperoplossing en dan dat a je to zo
Goed zoquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja
denk het wel
hij heeft de modem kippesoep gegeven en dat werkt altijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |