Nee dat is een wijdverbreid misverstandquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:04 schreef -skippybal- het volgende:
En niet te vergeten:
Thuis van Klazina![]()
![]()
![]()
![]()
Nouja.... voor ze dood was dan.
Klazina uit Klazinaveen is het toch? Ik nergens info van d'r vinden, ze heeft geens een eigen wiki.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee dat is een wijdverbreid misverstand
Die Klazina die jij bedoelt kwam uit Zalk!
Zalk ...it isquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:14 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Klazina uit Klazinaveen is het toch? Ik nergens info van d'r vinden, ze heeft geens een eigen wiki.
Schande!
Dat was toch niet in de herberg van de Wazige Weduwe?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:48 schreef SeaOfLove het volgende:
En jawel hoor... ik ben de Story/Privé/Weekend van Sint Klazinaparochie.
Het gerucht wil namelijk dat in ons mooi poldergebied
[afbeelding]
en [afbeelding]
hun eerste liefdes-baby hebben verwekt.
Terug naar Hilversum...![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat was toch niet in de herberg van de Wazige Weduwe?
dat was inderdaad een hendig sjieke wipquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:10 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Je gaat nu toch niet ontkennen wat wij vannacht daar hebben gedaan... jeweetwel met die hendig sjieke wip, jij was binnenlandcorrespondent en ik de buitenlandcorrespondente, ons rollenspel wat doe je....
Alleen waren wij wat slimmer om [afbeelding] te gebruiken![]()
Fuck je reputatie.... Iedereen mag het wetenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:13 schreef remlof het volgende:
[..]
dat was inderdaad een hendig sjieke wip
maar m'n reputatie, wat doe je?
ja dat was lekker, dank je!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:16 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Fuck je reputatie.... Iedereen mag het weten.
Wat moeten de mensen uit Sint Klazinaparochie wel niet denken dat ik het met een oranje pluizebeest doe.... Het is dat je vanavond gezogen hebt![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |