quote:
Brilsmurf! Ik wist het! Jij had altijd al meer libido dan Potigequote:
ja, doe maar net alsof het niet echt is gebeurd!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:25 schreef SeaOfLove het volgende:
goed topic Sint Klazinaparochie check mijn fantasie![]()
Hoe blauwer hoe beter?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:24 schreef SeaOfLove het volgende:
maar echt geilen doe ik op smurfjes![]()
maar daarna gingen we toch nog gewoon verderquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:25 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Mijn schokkende openbaring enzo
Dus je vind mij geen kwaliteitsuser ?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:24 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ja maar daar ben ik te kwaliteitsuser voor
Truequote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar daarna gingen we toch nog gewoon verder
![]()
ik las 'opgebaarde'quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:25 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Mijn schokkende openbaring enzo
Maar dat zeg ik nietquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dus je vind mij geen kwaliteitsuser ?![]()
I am blue dadatidadadada enzoquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:28 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
- of ik er wat aan kan doen dat iedereen die ik leuk vond blauw is opeens
![]()
omgquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:28 schreef Sebasser het volgende:
JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !! JARIG ! 1 !!
ik ging even op de bank zitten maar ik viel in slaapquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:28 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
True![]()
Maar toch... je was gisteren opeens spoorloos
Flikker nou maar een eind opquote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ging even op de bank zitten maar ik viel in slaap![]()
Die is koud en cool enzoquote:
Droog gedoe hoorquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ging even op de bank zitten maar ik viel in slaap![]()
Die heb ik nog op CDquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
I am blue dadatidadadada enzo
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:29 schreef oshiro het volgende:
[..]
Maar dat zeg ik niet
Ik kan geen kwaliteitsposts plaatsen aan de lopende bandDan moet ik nadenken en zo
Hier zelfs soms onweerquote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
I am blue dadatidadadada enzo
== equals baggerenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
het is niet heel moeilijk hoor
![]()
Je kan het ook heeel snel doen 100 posts![]()
de bank is groot genoeg hoorquote:
heul nietquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
het is niet heel moeilijk hoor
![]()
Je kan het ook heeel snel doen 100 posts![]()
Valt mee ik zit vandaag alweer over de 100 en ik heb in NB niet eens zoveel posts als normaalquote:
Ik nu in mijn hoofdquote:
onweerquote:
Zeker wel. Maar de kwailiteit is dan iets minderquote:
Maar ik had vandaag ook nog andere dingen te doen en zoquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Valt mee ik zit vandaag alweer over de 100 en ik heb in NB niet eens zoveel posts als normaal![]()
Niet om te lachenquote:
quote:
ook goedquote:
We hebben een matchquote:
Leip zo al die tongetjes wisselendquote:
daar heb ik nou nooit last vanquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zeker wel. Maar de kwailiteit is dan iets minder![]()
Snel een solli voor modje sturenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:33 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Niet om te lachen
Ik denk nu zelfs blauw
Niet hequote:
Zegt ie nuquote:
ja ik geniet daar intens vanquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:34 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
We hebben een match
Ik hou ook van onweer
isse lekker johquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:34 schreef oshiro het volgende:
[..]
Leip zo al die tongetjes wisselend![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |