Pfff... zelfs toen ik in Nieuw Zeeland zat, andere kant van de wereld... kon ik nog PSV volgenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:31 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Ik zit woensdag in Barcelona met school, kan ik dus helemaal niets van PSV volgen![]()
Nouja, ik heb mijn moeder gevraagd om me via sms-jes op de hoogte te houden
Oja.. .dat is op dezelfde dag.. das jammerquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:58 schreef AminBen het volgende:
Daar zullen ze wel Barca-Chelsea uitzenden op dat moment![]()
![]()
Of zullen ze voor Galatasaray-PSV gaan![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:00 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oja.. .dat is op dezelfde dag.. das jammer
Maar goed dan maar tussen de spanjaarden catalanen staan!! Is ook niet gezellig
omgquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:02 schreef dndiek het volgende:
Morgen weer een sfeeractie met Jet Balloons
PSV volgen ja, heb me blauw gesmst! T-Mobile is me nog dankbaarquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Pfff... zelfs toen ik in Nieuw Zeeland zat, andere kant van de wereld... kon ik nog PSV volgen
Barcelona.. dat moet lukken!
Je moet proberen in 1 van de kroegen te zijn.. echt super gezellig daar tijdens voetbal!
Sientje ook wel hoorquote:Op zondag 15 oktober 2006 03:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
PSV volgen ja, heb me blauw gesmst! T-Mobile is me nog dankbaar
Rios was echt een gave tennisserquote:Op zondag 15 oktober 2006 05:58 schreef dndiek het volgende:
Marcelo Rios speelde vandaag in een PSV-shirt tegen Krajicek
Ik heb ook al zo'n naar voorgevoel. En ik was gisteren nog zo opgelucht dat Ajax met 1-2 achter stond... Als we dit verliezen lopen we alweer 5 punten achterstand op...quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:57 schreef Zapper het volgende:
Wordt er nog niet geluld over PSV - Roda hier?
Ik vrees voor een typische PSV-nederlaag.
Ik ben er met school he, dan mogen we echt niet naar de koreg hoorquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:00 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oja.. .dat is op dezelfde dag.. das jammer
Maar goed dan maar tussen de spanjaarden staan!! Is ook gezellig
Voorgevoelens zeggen niksquote:Op zondag 15 oktober 2006 11:32 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Ik heb ook al zo'n naar voorgevoel. En ik was gisteren nog zo opgelucht dat Ajax met 1-2 achter stond... Als we dit verliezen lopen we alweer 5 punten achterstand op...
quote:Op zondag 15 oktober 2006 03:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
PSV volgen ja, heb me blauw gesmst! T-Mobile is me nog dankbaar
Zegt een Helmonder. Dat vind ik dan wel weer grappig.quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:50 schreef Camplo het volgende:
Mooi [b[kutboeren[/b] op 0-1. En Roda wint vaker in Eindhoven.
Woonachtig te Helmond en dat is de enige band die ik met Helmond heb.quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zegt een Helmonder. Dat vind ik dan wel weer grappig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |