Oh, sorry dat ik dat niet gezien heb dan.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bovenaan in een post staat de datum enzo; daat kan je een smilie plaatsen en in dat geval stond daar een [afbeelding]
Er is altijd wel iemand die haptquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:24 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Oh, sorry dat ik dat niet gezien heb dan.
En het zal Grrrrr ook niet zijn om dan weer zo te reageren
En er is altijd wel iemand die negatief is, of niet Grrrrrquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er is altijd wel iemand die hapt.
Blijven we daar nou over bezig?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:41 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
En er is altijd wel iemand die negatief is, of niet Grrrrr
De Jong was een hele nuttige speler voordat al dat blessureleed begon ja. Al is het niet het type speler waar we op dit moment het meeste behoefte aan hebben zou ik erg blij zijn als hij al die ellende achter zich kan laten. Ik heb er echter wel een hard hoofd in. Ik ken maar weinig spelers die na zoveel blessureleed weer volledig fit worden. Waarschijnlijk blijft het een beetje sukkelen en moeten we maar kijken hoeveel wedstrijden hij nog speelt voor PSV.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:56 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Nee, ik was bloedserieus![]()
![]()
Hopen dat de Jong weer op zijn oude niveau terug komt.
Het is dat je er een smiley achter hebt gezet, anders had ik het weer een zeer negatieve post van je gevonden Grrrrr!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Blijven we daar nou over bezig?
Ik vind dat er een zeer negatief beeld van mij geschetst wordt door sommige users. Ze kunnen nooit iets positiefs over mij zeggenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:37 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Het is dat je er een smiley achter hebt gezet, anders had ik het weer een zeer negatieve post van je gevonden Grrrrr!
![]()
![]()
Kun je nagaan wat een speler als Koné moet voelen als hij al jouw posts leestquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vind dat er een zeer negatief beeld van mij geschetst wordt door sommige users. Ze kunnen nooit iets positiefs over mij zeggen![]()
Buiten het feit dat hij ongetwijfeld geen nederlands kan lezen zou hij me gelijk geven en zeggen dat hij niet genoeg scoortquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:02 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat een speler als Koné moet voelen als hij al jouw posts leest
Je bent een goede pessimistquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vind dat er een zeer negatief beeld van mij geschetst wordt door sommige users. Ze kunnen nooit iets positiefs over mij zeggen![]()
Ik ook, maar dat gun ik in principe alle spelers van PSV (en daarbuiten 99% ookquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:36 schreef Verbal_Kint het volgende:
maar ik gun m natuurlijk het allerbeste, laat daar geen twijfel over bestaan.
Dat hij niet genoeg scoort heeft hij altijd al toegegeven. Maar een aanvaller die de bal kan vasthouden en meerdere verdedigers bezighoud is ook niet verkeerd voorin, geeft andere weer meer vrijheid.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Buiten het feit dat hij ongetwijfeld geen nederlands kan lezen zou hij me gelijk geven en zeggen dat hij niet genoeg scoort.
Hij zou ook een ongelooflijke kneus zijn als hij dat niet toe zou geven.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:42 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dat hij niet genoeg scoort heeft hij altijd al toegegeven.
Klopt, maar wij zitten dus juist verlegen om een spits die doelpunten maakt. Mijn kritiek op Koné is ook altijd geweest dat hij veel te duur is voor zijn kwaliteiten en niet effectief gebruik maakt van zijn kwaliteiten. Jullie mogen echt je handjes dichtknijpen dat Hiddink in een vlaag van verstandsverbijstering 9/10 miljoen voor hem over had.quote:Maar een aanvaller die de bal kan vasthouden en meerdere verdedigers bezighoud is ook niet verkeerd voorin, geeft andere weer meer vrijheid.
Zal wat meer zijn aangezien het de duurste binnenlandse transfer is.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij zou ook een ongelooflijke kneus zijn als hij dat niet toe zou geven.
[..]
Klopt, maar wij zitten dus juist verlegen om een spits die doelpunten maakt. Mijn kritiek op Koné is ook altijd geweest dat hij veel te duur is voor zijn kwaliteiten en niet effectief gebruik maakt van zijn kwaliteiten. Jullie mogen echt je handjes dichtknijpen dat Hiddink in een vlaag van verstandsverbijstering 9/10 miljoen voor hem over had.
Achja en we krijgen bij doorverkoop ook nog een percentage van 25% voor Kone.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
Klopt, maar wij zitten dus juist verlegen om een spits die doelpunten maakt. Mijn kritiek op Koné is ook altijd geweest dat hij veel te duur is voor zijn kwaliteiten en niet effectief gebruik maakt van zijn kwaliteiten. Jullie mogen echt je handjes dichtknijpen dat Hiddink in een vlaag van verstandsverbijstering 9/10 miljoen voor hem over had.
Zoals ik al zei, Hiddink had waarschijnlijk teveel gezopen oid toen hij besloot Koné te kopen tegen die voorwaarden.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:39 schreef Robjuhhh het volgende:
[..]
Achja en we krijgen bij doorverkoop ook nog een percentage van 25% voor Kone.
7 miljoen en idd een clausulequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
Ik zit woensdag in Barcelona met school, kan ik dus helemaal niets van PSV volgenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:17 schreef AminBen het volgende:
Ik zit woensdag in het Diligentia naar Kasper van Kooten te kijken, beetje slecht gepland ja![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |