Dat bericht eronderquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:28 schreef cultheld het volgende:
http://psv.netwerk.to/nie(...)20willen%20halen.php zou het?
4 miljoen, moeten we eigenlijk wel doen hequote:11/10/2006 - 'Gomes in verband gebracht met Inter'
(Gepost door RvN)
De goede prestaties van PSV doelman Gomes blijven uiteraard ook in Zuid-Europa niet onopgemerkt. Volgens Corriere dello Sport, altijd goed voor geruchten, heeft Inter een lijst van vier namen opgesteld voor de keeperspositie voor volgend jaar. Die vier zouden Ricardo (Sporting), Coupet (Olympique Lyon), Shovkovsky (Dynamo Kiev) en Gomes (PSV) zijn. Zicht op zijn kostprijs lijken de Italianen niet te hebben. Volgens de krant kan Gomes in de zomer weg voor zo'n 4 miljoen euro.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:16 schreef dndiek het volgende:
Simons scoort voor België
En een spits die er 20-30 per seizoen in knalt.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:59 schreef PyTh het volgende:
Er moet in de winterstop gewoon een capabele linksback aangetrokken worden en dan zijn we op en top.
quote:Bij PSV kwamen recent vele steunbetuigingen binnen bestemd voor John de Jong, die op de weg terug is van lang blessureleed. John was zeer blij met dit gebaar en wil via een korte brief alle supporters openlijk bedanken voor de steun.
Beste supporters,
Via deze weg wil ik jullie van harte bedanken voor de steunbetuigingen die ik in ontvangst heb mogen nemen. Het doet me onwijs goed en motiveert me alleen maar meer om mijn uiterste best te blijven doen om weer helemaal fit terug te keren. Ik was erg verrast toen mensen van de club me een dik pak papier gaven met brieven en opbeurende woorden van de supporters. Ik heb ze allemaal gelezen, uiteraard. Jullie hebben me al een hele tijd niet meer op het veld in actie gezien, maar uit zo’n signaal blijkt dat ik nog niet ben vergeten. Geloof me, dat doet goed.
Wat mijn status betreft, momenteel ben ik weer aan het opbouwen. Ik zit in een fase van een combinatie tussen trainen op het veld en trainen in het krachthonk. Het is moeilijk om aan te geven wanneer ik helemaal terug ben, ik werk hard en doe er samen met de medische staf alles aan. Mijn gevoel zegt dat ik zo eind november langzaam in de groepstraining kan instromen. Ik heb er ook alle vertrouwen in dat het helemaal goed komt. Als je dan zulke mentale steun in de rug krijgt, zet je net een stapje harder.
Bedankt,
John de Jong
hij verwacht in november weer mee te gaan trainen en dan een wedstrijd of 6 bij jong PSV voor het ritme alvorens hij in zou kunnen vallen in het eerste elftal!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:02 schreef JustJunior het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat hij echt aansluiting vindt en in de selectie zou kunnen terugkeren. Misschien is het beter om hem een half jaartje aan een subtopper uit te lenen, en dan kijken of zijn contract verlengd moet worden.
Volgens mij loopt zijn contract deze zomer af.
Ehm???quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:17 schreef Leso_Varen het volgende:
4 miljoen, moeten we eigenlijk wel doen he![]()
![]()
Vond het behoorlijk serieus overkomen, met sommige users hier weet je het maar nooit....quote:
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:24 schreef PyTh het volgende:
[..]
Vond het behoorlijk serieus overkomen, met sommige users hier weet je het maar nooit....
4 miljoen voor Gomes. Fair prijsje toch?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:24 schreef PyTh het volgende:
[..]
Vond het behoorlijk serieus overkomen, met sommige users hier weet je het maar nooit....
Hij zal eerst lang genoeg heel moeten blijven om kansen te krijgen. Als je net zoals hem zo lang en vaak gesukkeld hebt kan je er wel een half jaartje voor uit trekken voordat je weer enigzins op je oude niveau zit.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:22 schreef mcyodogg het volgende:
Hij moet sowieso nog kansen krijgen. Lijkt me wel verdomd moeilijk, na zo'n lange periode eruit te zijn geweest.
Ik vind het een aalmoes eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
4 miljoen voor Gomes. Fair prijsje toch?
kijk even naar de PIquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:50 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ik vind het een aalmoes eerlijk gezegd.
Nee, maar mijn knipogende smiley welquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:59 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
heeft Archimedes hier iets mee te maken![]()
bovenaan in een post staat de datum enzo; daat kan je een smilie plaatsen en in dat geval stond daar eenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:59 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
heeft Archimedes hier iets mee te maken![]()
Hoop doet levenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Eerlijk gezegd zou het me verbazen als De Jong nog een rol van betekenis gaat spelen voor PSV. Hij is gewoon te gevoelig voor lichamelijk ongemak ben ik bang.
Oh, sorry dat ik dat niet gezien heb dan.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bovenaan in een post staat de datum enzo; daat kan je een smilie plaatsen en in dat geval stond daar een [afbeelding]
Er is altijd wel iemand die haptquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:24 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Oh, sorry dat ik dat niet gezien heb dan.
En het zal Grrrrr ook niet zijn om dan weer zo te reageren
En er is altijd wel iemand die negatief is, of niet Grrrrrquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er is altijd wel iemand die hapt.
Blijven we daar nou over bezig?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:41 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
En er is altijd wel iemand die negatief is, of niet Grrrrr
De Jong was een hele nuttige speler voordat al dat blessureleed begon ja. Al is het niet het type speler waar we op dit moment het meeste behoefte aan hebben zou ik erg blij zijn als hij al die ellende achter zich kan laten. Ik heb er echter wel een hard hoofd in. Ik ken maar weinig spelers die na zoveel blessureleed weer volledig fit worden. Waarschijnlijk blijft het een beetje sukkelen en moeten we maar kijken hoeveel wedstrijden hij nog speelt voor PSV.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:56 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Nee, ik was bloedserieus![]()
![]()
Hopen dat de Jong weer op zijn oude niveau terug komt.
Het is dat je er een smiley achter hebt gezet, anders had ik het weer een zeer negatieve post van je gevonden Grrrrr!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Blijven we daar nou over bezig?
Ik vind dat er een zeer negatief beeld van mij geschetst wordt door sommige users. Ze kunnen nooit iets positiefs over mij zeggenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:37 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Het is dat je er een smiley achter hebt gezet, anders had ik het weer een zeer negatieve post van je gevonden Grrrrr!
![]()
![]()
Kun je nagaan wat een speler als Koné moet voelen als hij al jouw posts leestquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vind dat er een zeer negatief beeld van mij geschetst wordt door sommige users. Ze kunnen nooit iets positiefs over mij zeggen![]()
Buiten het feit dat hij ongetwijfeld geen nederlands kan lezen zou hij me gelijk geven en zeggen dat hij niet genoeg scoortquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:02 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat een speler als Koné moet voelen als hij al jouw posts leest
Je bent een goede pessimistquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vind dat er een zeer negatief beeld van mij geschetst wordt door sommige users. Ze kunnen nooit iets positiefs over mij zeggen![]()
Ik ook, maar dat gun ik in principe alle spelers van PSV (en daarbuiten 99% ookquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:36 schreef Verbal_Kint het volgende:
maar ik gun m natuurlijk het allerbeste, laat daar geen twijfel over bestaan.
Dat hij niet genoeg scoort heeft hij altijd al toegegeven. Maar een aanvaller die de bal kan vasthouden en meerdere verdedigers bezighoud is ook niet verkeerd voorin, geeft andere weer meer vrijheid.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Buiten het feit dat hij ongetwijfeld geen nederlands kan lezen zou hij me gelijk geven en zeggen dat hij niet genoeg scoort.
Hij zou ook een ongelooflijke kneus zijn als hij dat niet toe zou geven.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:42 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dat hij niet genoeg scoort heeft hij altijd al toegegeven.
Klopt, maar wij zitten dus juist verlegen om een spits die doelpunten maakt. Mijn kritiek op Koné is ook altijd geweest dat hij veel te duur is voor zijn kwaliteiten en niet effectief gebruik maakt van zijn kwaliteiten. Jullie mogen echt je handjes dichtknijpen dat Hiddink in een vlaag van verstandsverbijstering 9/10 miljoen voor hem over had.quote:Maar een aanvaller die de bal kan vasthouden en meerdere verdedigers bezighoud is ook niet verkeerd voorin, geeft andere weer meer vrijheid.
Zal wat meer zijn aangezien het de duurste binnenlandse transfer is.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij zou ook een ongelooflijke kneus zijn als hij dat niet toe zou geven.
[..]
Klopt, maar wij zitten dus juist verlegen om een spits die doelpunten maakt. Mijn kritiek op Koné is ook altijd geweest dat hij veel te duur is voor zijn kwaliteiten en niet effectief gebruik maakt van zijn kwaliteiten. Jullie mogen echt je handjes dichtknijpen dat Hiddink in een vlaag van verstandsverbijstering 9/10 miljoen voor hem over had.
Achja en we krijgen bij doorverkoop ook nog een percentage van 25% voor Kone.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
Klopt, maar wij zitten dus juist verlegen om een spits die doelpunten maakt. Mijn kritiek op Koné is ook altijd geweest dat hij veel te duur is voor zijn kwaliteiten en niet effectief gebruik maakt van zijn kwaliteiten. Jullie mogen echt je handjes dichtknijpen dat Hiddink in een vlaag van verstandsverbijstering 9/10 miljoen voor hem over had.
Zoals ik al zei, Hiddink had waarschijnlijk teveel gezopen oid toen hij besloot Koné te kopen tegen die voorwaarden.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:39 schreef Robjuhhh het volgende:
[..]
Achja en we krijgen bij doorverkoop ook nog een percentage van 25% voor Kone.
7 miljoen en idd een clausulequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
Ik zit woensdag in Barcelona met school, kan ik dus helemaal niets van PSV volgenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:17 schreef AminBen het volgende:
Ik zit woensdag in het Diligentia naar Kasper van Kooten te kijken, beetje slecht gepland ja![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |