Schijnt al naar Feyenoord te gaan. Ben benieuwd!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:19 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ragnar Klavan. Maar of ie er klaar voor is, is weer wat anders.
Nipt is als je in de laatste minuut nog 1-1 maakt, of in de laatste minuut een penalty stopt. Maar is nipt dat ook als je in de laatste minuut een gelijkmaker om je oren krijgt?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:51 schreef mcyodogg het volgende:
Ik had een degelijk gelijkspel ingevuld. Maar goed waar ligt de lijn tussen degelijk en nipt? En 'durf ik niet te voorspellen'
Matige verdediging?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 05:33 schreef VoreG het volgende:
Met een matige verdediging in een kolkend Turkije een gelijkspell eruit slepen zou een mooie prestatie zijn
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 05:33 schreef VoreG het volgende:
Met een matige verdediging Linksback in een kolkend Turkije een gelijkspell eruit slepen zou een mooie prestatie zijn
De linksback positie is inderdaad de meest zorgwekkende positie in de PSV verdediging.quote:
Hebben alleen Ooijer nu niet uit de opstelling die jij daar neerzet.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:51 schreef JustJunior het volgende:
Moet je voorstellen, als Ooijer en Vennegoor waren gebleven, en alles fit was:
Gomes
Kromkamp - Ooijer - Alex - Salcido
Mendez - Simons - Cocu
Farfán - Kluivert - Koné
*kwijl* Maarja
ik kan er niet om treuren, Ooijerquote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:59 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hebben alleen Ooijer nu niet uit de opstelling die jij daar neerzet.
Er moet in de winterstop gewoon een capabele linksback aangetrokken worden en dan zijn we op en top.
En met alle respect voor Ooijer maar je ziet bij Blackburn dat hij toch behoorlijk door de mand valt.
Ook bij Oranje vond ik hem niet sterk spelen afgelopen Zaterdag.
Salcido is toch goed genoegquote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:59 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hebben alleen Ooijer nu niet uit de opstelling die jij daar neerzet.
Er moet in de winterstop gewoon een capabele linksback aangetrokken worden en dan zijn we op en top.
Nee, ik doelde op die jonge Ausatralier de ze hadden overgenomen van Internazionale. Coe ofzo.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:04 schreef aldostuta het volgende:
Doelde Radegast niet op de Inter-interesse voor held Gomez?
Is het dan niet logischer dat Boffin eerder een kans krijgt?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:19 schreef rubbereend het volgende:
ik zou zeggen probeer Tim Krul te halen, laat hem rijpen in jong PSV en geef hem de kans als Gomez weg gaat
Inderdaad, na 2.5 jaar mag dat wel eens duidelijk zijn.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:26 schreef Radegast het volgende:
Gomes jongens, niet Gomez.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:26 schreef Radegast het volgende:
Gomes jongens, niet Gomez.
Hehe ik moet dus altijd denken aan graaf tel (sesamstraat )quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:30 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Inderdaad, na 2.5 jaar mag dat wel eens duidelijk zijn.
Elke keer als ik Gomez zie staan denk ik aan hem:
[afbeelding]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |