Pfff... zelfs toen ik in Nieuw Zeeland zat, andere kant van de wereld... kon ik nog PSV volgenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:31 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Ik zit woensdag in Barcelona met school, kan ik dus helemaal niets van PSV volgen![]()
Nouja, ik heb mijn moeder gevraagd om me via sms-jes op de hoogte te houden
Oja.. .dat is op dezelfde dag.. das jammerquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:58 schreef AminBen het volgende:
Daar zullen ze wel Barca-Chelsea uitzenden op dat moment![]()
![]()
Of zullen ze voor Galatasaray-PSV gaan![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:00 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oja.. .dat is op dezelfde dag.. das jammer
Maar goed dan maar tussen de spanjaarden catalanen staan!! Is ook niet gezellig
omgquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:02 schreef dndiek het volgende:
Morgen weer een sfeeractie met Jet Balloons
PSV volgen ja, heb me blauw gesmst! T-Mobile is me nog dankbaarquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Pfff... zelfs toen ik in Nieuw Zeeland zat, andere kant van de wereld... kon ik nog PSV volgen
Barcelona.. dat moet lukken!
Je moet proberen in 1 van de kroegen te zijn.. echt super gezellig daar tijdens voetbal!
Sientje ook wel hoorquote:Op zondag 15 oktober 2006 03:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
PSV volgen ja, heb me blauw gesmst! T-Mobile is me nog dankbaar
Rios was echt een gave tennisserquote:Op zondag 15 oktober 2006 05:58 schreef dndiek het volgende:
Marcelo Rios speelde vandaag in een PSV-shirt tegen Krajicek
Ik heb ook al zo'n naar voorgevoel. En ik was gisteren nog zo opgelucht dat Ajax met 1-2 achter stond... Als we dit verliezen lopen we alweer 5 punten achterstand op...quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:57 schreef Zapper het volgende:
Wordt er nog niet geluld over PSV - Roda hier?
Ik vrees voor een typische PSV-nederlaag.
Ik ben er met school he, dan mogen we echt niet naar de koreg hoorquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:00 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oja.. .dat is op dezelfde dag.. das jammer
Maar goed dan maar tussen de spanjaarden staan!! Is ook gezellig
Voorgevoelens zeggen niksquote:Op zondag 15 oktober 2006 11:32 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Ik heb ook al zo'n naar voorgevoel. En ik was gisteren nog zo opgelucht dat Ajax met 1-2 achter stond... Als we dit verliezen lopen we alweer 5 punten achterstand op...
quote:Op zondag 15 oktober 2006 03:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
PSV volgen ja, heb me blauw gesmst! T-Mobile is me nog dankbaar
Zegt een Helmonder. Dat vind ik dan wel weer grappig.quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:50 schreef Camplo het volgende:
Mooi [b[kutboeren[/b] op 0-1. En Roda wint vaker in Eindhoven.
Woonachtig te Helmond en dat is de enige band die ik met Helmond heb.quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zegt een Helmonder. Dat vind ik dan wel weer grappig.
Je doet me denken aan die geestelijk gehandicapte, dikke kale jongen uit Eindhoven die altijd naar Ajax ging (was een keer een uitzending van op Nederland 3 of zo, die later vaak is herhaald). Met zwaar Brabants accent liep ie Eindhoven en Brabant af te zeiken en zei hij dat ie een geboren Ajacied was en dat Amsterdam 'zijn' stad was. Dat is alleen maar lachwekkend te noemenquote:Op zondag 15 oktober 2006 15:04 schreef Camplo het volgende:
[..]
Woonachtig te Helmond en dat is de enige band die ik met Helmond heb.
FUCK p$v 4 life!
Dat p$v alleen fans heeft uit eigen regio kan ik niks aan doen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je doet me denken aan die geestelijk gehandicapte, dikke kale jongen uit Eindhoven die altijd naar Ajax ging (was een keer een uitzending van op Nederland 3 of zo, die later vaak is herhaald). Met zwaar Brabants accent liep ie Eindhoven en Brabant af te zeiken en zei hij dat ie een geboren Ajacied was en dat Amsterdam 'zijn' stad was. Dat is alleen maar lachwekkend te noemen.
Hoezo uit eigen regioquote:Op zondag 15 oktober 2006 15:30 schreef Camplo het volgende:
[..]
Dat p$v alleen fans heeft uit eigen regio kan ik niks aan doen.
Dat had hij al gedaanquote:
Je toetsenbord is kapot.quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:30 schreef Camplo het volgende:
[..]
Dat p$v alleen fans heeft uit eigen regio kan ik niks aan doen.
Ja, hartstikke leuk voor die 2.quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:22 schreef dndiek het volgende:
Beerens en Aissati pikken ook nog een doelpunt mee
Hij zal niet veel gekost hebben, maar wat ziet Koeman toch in zulke spelers...quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:35 schreef ganzenherder het volgende:
volgens vi hebben we er een nieuwe speler bij, Raymond Beerens![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |