Met een pintje erbij is alles te doenquote:Op woensdag 1 november 2006 14:10 schreef clauwheee het volgende:
Ja bedoel ik, het weer bij ons, combi bij jullie. Maar toch vooral die afstand. Sneu maar waar. Want wat is nou ver in dit landje, maar ok.
Iemand moet de eerste zijn, maar ik zie het niet gebeuren (niet zaterdag iig). Moeilijk zal het iig worden, denk dat beide teams aan elkaar gewaagd zijn. Als het maar niet zo'n vertoning als vorig seizoen word!quote:Ik verwacht trouwens dat jullie ons het heel lastig gaan maken zaterdag. Flik het niet hoor, die reeks doorbreken
Waren idd nog op tijd met inschrijven, volges mij nog 4 plaatsen vrij ofzoquote:Op woensdag 1 november 2006 18:27 schreef DarkShine het volgende:
WSU bus zal dus uitverkocht zijn zaterdag.
@ Biertjuh, snee ik jullie de weg af op de rotonde bij het busstation?
Iddquote:Op woensdag 1 november 2006 18:52 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Waren idd nog op tijd met inschrijven, volges mij nog 4 plaatsen vrij ofzo![]()
Toen ik al op de rotonde zat stonden jullie nog stilquote:Het was dat ik zelf niet reed anders was je er niet voor gekomen![]()
Dat is de reden waarom ik niet ga. Ik heb het echt gehad met die combi's. Bovendien heb ik geen zin om een uur of vijf in de bus naar Groningen te zitten als ik het per auto in een uur of drie kan doen.quote:
quote:Op donderdag 2 november 2006 13:06 schreef RD4 het volgende:
Hoger beroep tegen de KNVB is gewonnen, 107+56 stadionverboden van de baan!
Nu nog de strafzaak om de schade vergoed te krijgen!
NO SURRENDER!![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 13:06 schreef RD4 het volgende:
Hoger beroep tegen de KNVB is gewonnen, 107+56 stadionverboden van de baan!
Nu nog de strafzaak om de schade vergoed te krijgen!
NO SURRENDER!![]()
![]()
Zeer netjes voor de verre uitwedstrijd, waar normaal echt niet zoveel supp meegaanquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:19 schreef DarkShine het volgende:
Schijnbaar 4 bussen zaterdag.Supporters vereniging WSU FP'98 Roda Rebels
15uur, de match is niet meer op zondag hoorquote:
Waarom komen er mensen uit Arnemuiden?quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:21 schreef methodmich het volgende:
Nou, er komen woensdag als het goed is 4 bussen uit Hendrik-Ido-Ambacht en 2 uit Arnemuiden. Ben er zelf niet bij helaas. Nog mensen van hier die naar de bekerpot gaan of laten de fanatieke Roda-fans zo'n potje schieten?
10-0 wordt het niet want Roda scoort moeilijk.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:00 schreef methodmich het volgende:
Die uit Arnemuiden komen voor onze keeper. Als ASWH net zo speelt als vandaag wordt het 10-0.... Denk trouwens dat Human en Dias sowieso niet zullen spelen.
Ik denk eerder aan 4 à 5-0.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:10 schreef methodmich het volgende:
Ik ben tevreden met 7-0 denk ik. Afhankelijk van de startende elf.
Dat zou ik ook niet onaardig vinden. Of gewoon 6-1 ofzo, een goaltje. Al vraag ik me af hoe dat moet als Dias en Human niet zouden spelen....quote:
Anders moet hij bewust een paar grote blunders maken, dan lukt dat ook wel.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:24 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat zou ik ook niet onaardig vinden. Of gewoon 6-1 ofzo, een goaltje. Al vraag ik me af hoe dat moet als Dias en Human niet zouden spelen....
Wel leuk voor Joan van Belzen, onze keeper, als hij met een paar leuke reddingen in de samenvatting kan komen.
Zolang hij dat vanavond maar achterwege laat.quote:
Als ze dat vasthouden ben ik dik tevreden.quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:27 schreef LeonH het volgende:
fok... 1-1
Als je in de tweede helft op voorsprong komt mag je godverdomme niet meer verliezen. Zo verliezen we bovendien de aansluiting bij de subtop.quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:50 schreef LeonH het volgende:
helemaal fok 2-1
Idd, wat een kuts"sfeer" daar in de "hel".... wie heeft dat ooit verzonnen? Of wordt er normaal wel meer gezongen als vandaag?quote:Op zondag 5 november 2006 03:01 schreef DarkShine het volgende:
Clauw, welke groene hel bedoel je? Vond het namelijk niet echt een hel...
Agustien moet snel terug naar Alkmaar, en Bodor terug naar Hongarije! Wat zijn dat toch 2 waardeloze spelers, roep het al langer maar vandaag werd weer duidelijk waarom!!!
Zeker als de bal rond isquote:Op zondag 5 november 2006 01:46 schreef clauwheee het volgende:
Kloten voor jullie! Maar in de Groene Hel is het pas afgelopen als de scheids voor het allerlaatst heeft gefloten.
Ik vind Bodor dit seizoen zeker niet slecht spelen. Over gisteren kan ik niet oordelen, maar vorige week tegen Feyenoord vond ik hem de beste man op het veld.quote:Op zondag 5 november 2006 03:01 schreef DarkShine het volgende:
Agustien moet snel terug naar Alkmaar, en Bodor terug naar Hongarije! Wat zijn dat toch 2 waardeloze spelers, roep het al langer maar vandaag werd weer duidelijk waarom!!!
Stevens dacht iets gevonden te hebben en hem achterin te zetten gister, nou hoe dat afgelopen is zagen we wel in de 92e minuut...quote:Op zondag 5 november 2006 11:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vind Bodor dit seizoen zeker niet slecht spelen. Over gisteren kan ik niet oordelen, maar vorige week tegen Feyenoord vond ik hem de beste man op het veld.
Ik heb er niks van gezien, was dat doelpunt zijn fout?quote:Op zondag 5 november 2006 11:35 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Stevens dacht iets gevonden te hebben en hem achterin te zetten gister, nou hoe dat afgelopen is zagen we wel in de 92e minuut...![]()
92e minuut lange bal van Groningen, Bodor moet de bal over de zijlijn koppen, maar kopt de bal naar achteren, Suarez in de voeten, kapt ie Bodor ook nog es uit alsof ie er niet staat, 2-1quote:Op zondag 5 november 2006 11:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb er niks van gezien, was dat doelpunt zijn fout?
Hmmm, dus weer verloren door een persoonlijke fout. Dat mag natuurlijk niet en zeker niet als je zelf amper scoort. Het feit dat de rechtsback meer gescoord heeft dan al onze spitsen samen zegt natuurlijk genoeg.quote:Op zondag 5 november 2006 11:39 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
92e minuut lange bal van Groningen, Bodor moet de bal over de zijlijn koppen, maar kopt de bal naar achteren, Suarez in de voeten, kapt ie Bodor ook nog es uit alsof ie er niet staat, 2-1![]()
Precies! Volgens mij hebben we zelf ook amper kansen gecreeerd, dus dan kan je al bijna niet winnen, maar gelukkig hebben we idd een goaltjesdief op de rechtsback staanquote:Op zondag 5 november 2006 11:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hmmm, dus weer verloren door een persoonlijke fout. Dat mag natuurlijk niet en zeker niet als je zelf amper scoort. Het feit dat de rechtsback meer gescoord heeft dan al onze spitsen samen zegt natuurlijk genoeg.![]()
De Fauw dan maar in de spits en Gerrie als rechtsback opstellen?quote:Op zondag 5 november 2006 11:43 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Precies! Volgens mij hebben we zelf ook amper kansen gecreeerd, dus dan kan je al bijna niet winnen, maar gelukkig hebben we idd een goaltjesdief op de rechtsback staan![]()
zoietsquote:Op zondag 5 november 2006 11:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De Fauw dan maar in de spits en Gerrie als rechtsback opstellen?![]()
Hij kapte Kah uit, Bodor was hij meteen al voorbij. Overigens vond ik Kah en Saeijs er de hele wedstrijd samenvatting niet goed uitzien.quote:Op zondag 5 november 2006 11:39 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
92e minuut lange bal van Groningen, Bodor moet de bal over de zijlijn koppen, maar kopt de bal naar achteren, Suarez in de voeten, kapt ie Bodor ook nog es uit alsof ie er niet staat, 2-1![]()
Het spitsenduo De Fauw-Rudge.quote:Op zondag 5 november 2006 11:45 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
zoietsen Rudge ipv Augustien
die scoort ook meestal als ie opstaat
![]()
Ahzo, ja dat heb ik dan misschien verkeerd gezien dat ie ook nog kah uitkapte, stond er nogal een eind vandaanquote:Op zondag 5 november 2006 11:46 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Hij kapte Kah uit, Bodor was hij meteen al voorbij. Overigens vond ik Kah en Saeijs er de hele wedstrijd samenvatting niet goed uitzien.
De gelijkmaker was ook een persoonlijke fout.quote:Op zondag 5 november 2006 11:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hmmm, dus weer verloren door een persoonlijke fout. Dat mag natuurlijk niet en zeker niet als je zelf amper scoort. Het feit dat de rechtsback meer gescoord heeft dan al onze spitsen samen zegt natuurlijk genoeg.![]()
Rudge is in ieder geval gemotiveerder dan Agustien. Die Agustien loopt nog voorop naar het uitvak toe na de wedstrijd ookquote:
Nou nee. Roda deed wel goed mee, maar creëerde verder niet zoveel. Hun goal kwam uit de lucht vallen waar wij al op 1-0 hadden moeten staan. Na hun goal hadden ze wel even het overwicht en wankelden wij even voor m'n gevoel, maar overall was dit een terechte uitslag.quote:Op zondag 5 november 2006 16:18 schreef methodmich het volgende:
Wel zonde hoor, zat meer in leek op tv.
Dat vond ik in voorgaande jaren ook, maar ik vind hem dit jaar echt niet slecht spelen. Goed, misschien heeft hij het gisteren niet goed gedaan, dat kan ik niet beoordelen.quote:Op zondag 5 november 2006 17:40 schreef planethugo het volgende:
Bodor die mag al een paar jaar weg wat mij betreft, 7 van de 10x als er balverlies geleden wordt komt het door hem
Die andere 3x is het Agustienquote:Op zondag 5 november 2006 17:40 schreef planethugo het volgende:
Bodor die mag al een paar jaar weg wat mij betreft, 7 van de 10x als er balverlies geleden wordt komt het door hem
quote:Op maandag 6 november 2006 13:40 schreef venomsnake het volgende:
Ik heb het doelpunt van Suarez maar ff op youtube gezet, blijft leuk om naar te kijken.![]()
Doelpunt van Suarez
Hoeveel volk nemen jullie mee?quote:Op maandag 6 november 2006 13:44 schreef Panic_A het volgende:
Het zal wel een nulletje of 5 worden voor Roda. Hopelijk kunnen wij nog een keertje scoren.
Als het maar een beetje volzit, wij maken het wel gezellig.
D'r zijn clubs die minder meenemen. PSV heeft al vaker minder dan 300 man meegenomen. AZ komt niet in de buurt...quote:Op maandag 6 november 2006 14:14 schreef Panic_A het volgende:
Zo'n 300 man/vrouw.
Niet slecht als je bedenkt hoe vroeg we moeten vertrekken en hoe laat we weer terug zijn. Het blijft een doordeweekse dag natuurlijk.
Veel mensen spijbelen ook of melden zich ziek.
Als we jullie spits mogen lenen, halen we dit wel jaquote:Op maandag 6 november 2006 13:44 schreef Panic_A het volgende:
Het zal wel een nulletje of 5 worden voor Roda. Hopelijk kunnen wij nog een keertje scoren.
Als het maar een beetje volzit, wij maken het wel gezellig.
Onze spits wordt hopelijk gewoon gespaard.quote:Op maandag 6 november 2006 15:08 schreef LeonH het volgende:
[..]
Als we jullie spits mogen lenen, halen we dit wel ja. Ons probleem zit 'm in het afmaken dus de wonderen zijn de wereld nog niet uit!
Je had ook bij ons op West een biertje mogen komen drinken...quote:Op maandag 6 november 2006 19:56 schreef methodmich het volgende:
[..]
Onze spits wordt hopelijk gewoon gespaard.
Danny, heb je die bussen uit Arnemuiden meegeteld bij die 300??
Ik had op de perstribune gemogen.![]()
Op Zuid bedoel je.quote:Op dinsdag 7 november 2006 02:33 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Je had ook bij ons op West een biertje mogen komen drinken...
Dit was het aantal wat de supportersclub verkocht heeft, ik neem aan dat hun er ook bij zitten.quote:Op maandag 6 november 2006 19:56 schreef methodmich het volgende:
[..]
Danny, heb je die bussen uit Arnemuiden meegeteld bij die 300??
Zo'n 800 bij een doorsnee competitiewedstrijd denk ik.quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:42 schreef planethugo het volgende:
hoeveel toeschouwers heeft aswh (ongeveer) normaal met thuiswedstrijden?
Vrij veel voor een amateurclubquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:31 schreef Panic_A het volgende:
[..]
Zo'n 800 bij een doorsnee competitiewedstrijd denk ik.
Dat is dan wel netjes, mja kom zelf ook zelden bij amateurvoetbal kijken, of het moet al bij EHC zijn maar die spelen ook al weer 1e klasse, dus kan zelf niet zo goed oordelen hoe het bij andere amateurclubs in het zuiden isquote:Op dinsdag 7 november 2006 15:24 schreef Panic_A het volgende:
Gewoon gemiddeld in de hoofdklasse (zaterdag).
naar welke belgische ploeg kan sonko dan?quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:07 schreef DaYwALKuR het volgende:
Jong Roda - Jong VVV (3 -1)
2x Sonko 1x Leemans. Nu Sonko weg kan naar die belgische ploeg, maakt die wel 2 mooie doelpuntenLeemans was ook sterk aan het spelen.
Racing Waregem uit de 2e klasse (klasse van KVquote:Op dinsdag 7 november 2006 15:41 schreef planethugo het volgende:
[..]
naar welke belgische ploeg kan sonko dan?
Grote fouten inderdaadquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:35 schreef methodmich het volgende:
Dat interview van onze perschef op www.rodajcfans.nl
Om maar te zwijgen over zijn oorspronkelijke voorbeschouwing op onze website....![]()
Dit stond er echt, tot ik het aangepast heb: http://www.aswh.nl/Forum/viewtopic.php?p=19570#19570
Ik zou voor 600 gaan ongeveer. Afhankelijk van wat er op bezoek komt. Maar er zijn vaak flinke gaten.quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:31 schreef Panic_A het volgende:
[..]
Zo'n 800 bij een doorsnee competitiewedstrijd denk ik.
Raymond Harteveld.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:35 schreef methodmich het volgende:
Dat interview van onze perschef op www.rodajcfans.nl
Om maar te zwijgen over zijn oorspronkelijke voorbeschouwing op onze website....![]()
Dit stond er echt, tot ik het aangepast heb: http://www.aswh.nl/Forum/viewtopic.php?p=19570#19570
Dan had ASWH moeten meewerkenquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:40 schreef Panic_A het volgende:
Dat intervieuw op rodafans.nl.![]()
Er klopt helemaal niks van.
Dat zou voor die club niet eens zo slecht zijn. Zelfde geldt voor een club als Eindhoven die al dertig jaar nergens om speelt. Door de kans op degradatie gaat het daar ten minste weer ergens om en komt er weer leven in zo'n club.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:42 schreef planethugo het volgende:
ik hoop iig wél dat die topklasse er snel komt, al is het maar om fortuna zien af te dalen tot de 3de klasse ofzo
Als die er 5 jaar geleden was geweest, had Roda er nu een stuk beter (financieel gezien) voorgestaan.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:42 schreef planethugo het volgende:
ik hoop iig wél dat die topklasse er snel komt, al is het maar om fortuna zien af te dalen tot de 3de klasse ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |