Zo'n 800 bij een doorsnee competitiewedstrijd denk ik.quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:42 schreef planethugo het volgende:
hoeveel toeschouwers heeft aswh (ongeveer) normaal met thuiswedstrijden?
Vrij veel voor een amateurclubquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:31 schreef Panic_A het volgende:
[..]
Zo'n 800 bij een doorsnee competitiewedstrijd denk ik.
Dat is dan wel netjes, mja kom zelf ook zelden bij amateurvoetbal kijken, of het moet al bij EHC zijn maar die spelen ook al weer 1e klasse, dus kan zelf niet zo goed oordelen hoe het bij andere amateurclubs in het zuiden isquote:Op dinsdag 7 november 2006 15:24 schreef Panic_A het volgende:
Gewoon gemiddeld in de hoofdklasse (zaterdag).
naar welke belgische ploeg kan sonko dan?quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:07 schreef DaYwALKuR het volgende:
Jong Roda - Jong VVV (3 -1)
2x Sonko 1x Leemans. Nu Sonko weg kan naar die belgische ploeg, maakt die wel 2 mooie doelpuntenLeemans was ook sterk aan het spelen.
Racing Waregem uit de 2e klasse (klasse van KVquote:Op dinsdag 7 november 2006 15:41 schreef planethugo het volgende:
[..]
naar welke belgische ploeg kan sonko dan?
Grote fouten inderdaadquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:35 schreef methodmich het volgende:
Dat interview van onze perschef op www.rodajcfans.nl
Om maar te zwijgen over zijn oorspronkelijke voorbeschouwing op onze website....![]()
Dit stond er echt, tot ik het aangepast heb: http://www.aswh.nl/Forum/viewtopic.php?p=19570#19570
Ik zou voor 600 gaan ongeveer. Afhankelijk van wat er op bezoek komt. Maar er zijn vaak flinke gaten.quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:31 schreef Panic_A het volgende:
[..]
Zo'n 800 bij een doorsnee competitiewedstrijd denk ik.
Raymond Harteveld.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:35 schreef methodmich het volgende:
Dat interview van onze perschef op www.rodajcfans.nl
Om maar te zwijgen over zijn oorspronkelijke voorbeschouwing op onze website....![]()
Dit stond er echt, tot ik het aangepast heb: http://www.aswh.nl/Forum/viewtopic.php?p=19570#19570
Dan had ASWH moeten meewerkenquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:40 schreef Panic_A het volgende:
Dat intervieuw op rodafans.nl.![]()
Er klopt helemaal niks van.
Dat zou voor die club niet eens zo slecht zijn. Zelfde geldt voor een club als Eindhoven die al dertig jaar nergens om speelt. Door de kans op degradatie gaat het daar ten minste weer ergens om en komt er weer leven in zo'n club.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:42 schreef planethugo het volgende:
ik hoop iig wél dat die topklasse er snel komt, al is het maar om fortuna zien af te dalen tot de 3de klasse ofzo
Als die er 5 jaar geleden was geweest, had Roda er nu een stuk beter (financieel gezien) voorgestaan.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:42 schreef planethugo het volgende:
ik hoop iig wél dat die topklasse er snel komt, al is het maar om fortuna zien af te dalen tot de 3de klasse ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |