Gele kaart tegen Willem II en dus vandaagquote:
Ze hebben het aantal keren dat je een gele kaart mag krijgen toch verhoogd ofzoiets?quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:12 schreef LeonH het volgende:
[..]
Gele kaart tegen Willem II en dus vandaag
Naar 4 zelfs geloof ik!quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:48 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Ze hebben het aantal keren dat je een gele kaart mag krijgen toch verhoogd ofzoiets?
Is het niet iets van 4-3-3-2-2-2-2-2-2-2....?quote:
Hoe het precies zit weet ik niet, maar je wordt in ieder geval niet na de tweede gele kaart al geschorst.quote:Op maandag 16 oktober 2006 08:38 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Is het niet iets van 4-3-3-2-2-2-2-2-2-2....?
ow ok wist ik nietquote:Op maandag 16 oktober 2006 09:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hoe het precies zit weet ik niet, maar je wordt in ieder geval niet na de tweede gele kaart al geschorst.
vond bossen nog meevallen in vergelijking hoe die normaal fluit maar als onze verdediging niet zo het slapen was bij die vrije trap dan had alex ook geen ruimte gehad voor die wazige actie, echt onbegrijpelijk hoe daar 'verdedigt' werdquote:Op zondag 15 oktober 2006 22:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En die tweede gele kaart voor Saeijs was maar een lichte overtreding. Ik zal niet zeggen dat het geen geel was, maar dan had Lamey ook z'n tweede gele kaart moeten krijgen. Daarbij komt dat die vrije trap niet helemaalop de goede plaats genomen werd, maar dat is mierenneuken.
Maar goed Bossen is sowieso een ramp als scheidsrechter, wordt tijd dat ze die man van de -lijst afgooien.
Zie randverschijnselen topic.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:04 schreef Max-Westerman het volgende:
Lucky roda
Wat was er trouwens in het begin op west rechts boven
Zag opeens paar mensen rennen en van de trap vallen
En stewards kwamen ook in actie
Wordt tijd dat ze dan weer verliezenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:02 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Hm.. NEC uit.. die gasten hebben de laatste 3 wedstrijden gewonnen.
Zeker sneu, vond ADO ook wel redelijk spelen toen ze bij ons op bezoek waren, ook raar dat die zo laag staan eigenlijk.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:07 schreef LeonH het volgende:
Wel behoorlijk sneu voor Vloet om steeds zo te moeten verliezen, was echt een goede ploeg en vooral die Bouaouzan.
weet ik, maar woon in aidshoven door de weekquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:24 schreef Schimpie het volgende:
Je kunt ook vandaag live gaan kijken op een groot scherm in de kickoff.
Normaalgesproken moet Roda inderdaad winnen, we hebben een beter team dan Feyenoord. Maar het is wel zo dat een kat in het nauw rare sprongen kan maken, dat is het enige waar ik een beetje voor vrees. Dat kan echter naar twee kanten werken: of te wel Feyenoord is heel gemotiveerd en speelt een goede wedstrijd, of te wel Feyenoord staat stijf van de zenuwen en wordt volledig onder de voet gelopen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:36 schreef Roedah het volgende:
Helaas...denk dat n gelijkspel een verdiende uitslag was, wedstrijd was niet zo geweldig om aan te kijken. Op naar zondag, Feyenooit op bezoek![]()
Ze hebben gewonnen maar dat was t voorlopig toch ook, ga er van uit dat zondag een stuk beter gevoetbald wordt, net als tegen Ajax meteen druk zetten en veel druk op de tegenstander, dan spelen we Feyenoord helemaal dol
![]()
![]()
Ik heb dr al zin in
Scheelt weer 60 IQ-puntenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:01 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Hofs doet niet mee, dat is zeker mooi meegenomen.
Ik denk eerlijk gezegd het laatste, gaat moeilijk worden voor ons.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Normaalgesproken moet Roda inderdaad winnen, we hebben een beter team dan Feyenoord. Maar het is wel zo dat een kat in het nauw rare sprongen kan maken, dat is het enige waar ik een beetje voor vrees. Dat kan echter naar twee kanten werken: of te wel Feyenoord is heel gemotiveerd en speelt een goede wedstrijd, of te wel Feyenoord staat stijf van de zenuwen en wordt volledig onder de voet gelopen.
Dat denk ik ook, maar dat kan dus ook motiverend werken voor een ploeg. Maar zonder Hofs staat er inderdaad wel een heel mager team, dat Feyenoord absoluut onwaardig is.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:43 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd het laatste, gaat moeilijk worden voor ons.![]()
Of charisteas moet het op zijn heupen krijgen en er 3 inknallenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:14 schreef DarkShine het volgende:
Hazelip is er ook niet bij, die scoort normaal altijd tegen ons dus ook goed dat die ontbreekt bij Feyenoord!
Die heeft niet altijd gescoord als die in Kerkrade was, Hazelip wel.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:46 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Of charisteas moet het op zijn heupen krijgen en er 3 inknallen![]()
charisteas heb tot vandaag nog geen bal goed geraakt.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:26 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Die heeft niet altijd gescoord als die in Kerkrade was, Hazelip wel.
Meestal krijgen dat soort spelers hun kans altijd tegen Rodaquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:25 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
charisteas heb tot vandaag nog geen bal goed geraakt.
Ik hoop het. Ik verwacht er alleen niet veel van.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:28 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Meestal krijgen dat soort spelers hun kans altijd tegen Roda
iddquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:28 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Dat was Pierre voor NACquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:49 schreef planethugo het volgende:
[..]
iddcharisteas scoorde volgens mij ook 2x tegen roda toen ie voor ajax nog niks gescoord had
Mee eens. Heb dat nooit begrepen. Zeeuwen uitgezonderd.quote:Op zondag 29 oktober 2006 09:59 schreef Plato1980 het volgende:
Ik heb er zin in. Ik hoop wel dat er niet te veel Limburgse Feyenoorders in Rodavakken zitten, want aan die lui heb ik een bloedhekel. Hoewel ik MVV haat vind ik het heel normaal dat een Maastrichtenaar voor MVV is, maar een Limburger die voor Feyenoord (of Ajax, of welke niet-Limburgse club dan ook is) is...![]()
wat hij zegtquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:38 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Zou wel humor zijn, Charisteas die gaat scoren
quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:31 schreef Max-Westerman het volgende:
Lucius kan zich goed beheersen
Een Rodasupporter zei tegen hem vuile flikker
Lucius zei: *Ja wat moet je een paar klappen?*
*Ik mag toch wel iets zeggen*quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:47 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
En wat zei die Rodasupporter toen?
Whahahaquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:05 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
*Ik mag toch wel iets zeggen*![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:05 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Daar had je best iets van mogen zeggenquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:23 schreef Max-Westerman het volgende:
Kut stewards bij Roda trouwens
Ajax spandoeken mochten een paar weken geleden niet worden opgehangen
Spandoeken van Feyenoord supporters die los op oost zaten mochten wel hun doeken ophangen
De bom barst zo ook welquote:Op zondag 29 oktober 2006 17:02 schreef Plato1980 het volgende:
Feyenoord heeft verder een waardeloos elftal, dat zowel tegen Roda als tegen Twente met geluk gewonnen heeft. Daarmee moeten ze niet eens blij zijn, want zo blijft de crisis aanhouden. Hadden ze verloren dan was de bom gebarsten.
En Danny Buijs dan?quote:O ja: Theo Lucius is een stuk tuig met het intellect van een garnaal.![]()
Ook, ook, maar die geeft ten minste niet om de haverklap stompzinnige interviews.quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:08 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
De bom barst zo ook wel
[..]
En Danny Buijs dan?![]()
Ah, ik ben benieuwd!quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ook, ook, maar die geeft ten minste niet om de haverklap stompzinnige interviews.![]()
Welke van de 3?quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:09 schreef deejaylethal het volgende:
Kan iemand mij vertellen welk lied er wordt gedraaid als Roda scoort?
Ik had het niet over vandaag, maar in z'n algemeenheid. Dat Lucius dom en onopgeleid is kan hij ook niet helpen, maar loop er dan ten minste niet zo mee te koop.quote:
Heb je erop gewed?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:28 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Had ik dat maar gedaan. Damned wat een kutgoal, die bovendien het breekpunt in de wedstrijd was.quote:
Heb ik gedaanquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:24 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Daar had je best iets van mogen zeggen![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:02 schreef Plato1980 het volgende:
Feyenoord heeft verder een waardeloos elftal, dat zowel tegen Roda als tegen Twente met geluk gewonnen heeft. Daarmee moeten ze niet eens blij zijn, want zo blijft de crisis aanhouden. Hadden ze verloren dan was de bom gebarsten.
O ja: Theo Lucius is een stuk tuig met het intellect van een garnaal.![]()
Hahahaquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:05 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Leuk voor je!quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:47 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar wel 2x achter elkaar met de puntjes naar huis...
De Roda supporters heb ik de hele wedstrijd niet gehoord en bij Feyenoord was het gewoon prima, komen die mongolen van rodaworld opeens weer met zo'n uitspraak..quote:Einde wedstrijd en ineens kan het uitvak lawaai maken.
Onder welke steen heb jij dan gezeten?quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:06 schreef Schimpie het volgende:
Gvd wat is Rodaworld.nl toch een kut site, daar staat namelijk het volgende:
[..]
De Roda supporters heb ik de hele wedstrijd niet gehoord en bij Feyenoord was het gewoon prima, komen die mongolen van rodaworld opeens weer met zo'n uitspraak..![]()
Rodaworldquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:06 schreef Schimpie het volgende:
Gvd wat is Rodaworld.nl toch een kut site, daar staat namelijk het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |