Scheelt weer 60 IQ-puntenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:01 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Hofs doet niet mee, dat is zeker mooi meegenomen.
Ik denk eerlijk gezegd het laatste, gaat moeilijk worden voor ons.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Normaalgesproken moet Roda inderdaad winnen, we hebben een beter team dan Feyenoord. Maar het is wel zo dat een kat in het nauw rare sprongen kan maken, dat is het enige waar ik een beetje voor vrees. Dat kan echter naar twee kanten werken: of te wel Feyenoord is heel gemotiveerd en speelt een goede wedstrijd, of te wel Feyenoord staat stijf van de zenuwen en wordt volledig onder de voet gelopen.
Dat denk ik ook, maar dat kan dus ook motiverend werken voor een ploeg. Maar zonder Hofs staat er inderdaad wel een heel mager team, dat Feyenoord absoluut onwaardig is.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:43 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd het laatste, gaat moeilijk worden voor ons.![]()
Of charisteas moet het op zijn heupen krijgen en er 3 inknallenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:14 schreef DarkShine het volgende:
Hazelip is er ook niet bij, die scoort normaal altijd tegen ons dus ook goed dat die ontbreekt bij Feyenoord!
Die heeft niet altijd gescoord als die in Kerkrade was, Hazelip wel.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:46 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Of charisteas moet het op zijn heupen krijgen en er 3 inknallen![]()
charisteas heb tot vandaag nog geen bal goed geraakt.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:26 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Die heeft niet altijd gescoord als die in Kerkrade was, Hazelip wel.
Meestal krijgen dat soort spelers hun kans altijd tegen Rodaquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:25 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
charisteas heb tot vandaag nog geen bal goed geraakt.
Ik hoop het. Ik verwacht er alleen niet veel van.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:28 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Meestal krijgen dat soort spelers hun kans altijd tegen Roda
iddquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:28 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Meestal krijgen dat soort spelers hun kans altijd tegen Roda
Dat was Pierre voor NACquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:49 schreef planethugo het volgende:
[..]
iddcharisteas scoorde volgens mij ook 2x tegen roda toen ie voor ajax nog niks gescoord had
Mee eens. Heb dat nooit begrepen. Zeeuwen uitgezonderd.quote:Op zondag 29 oktober 2006 09:59 schreef Plato1980 het volgende:
Ik heb er zin in. Ik hoop wel dat er niet te veel Limburgse Feyenoorders in Rodavakken zitten, want aan die lui heb ik een bloedhekel. Hoewel ik MVV haat vind ik het heel normaal dat een Maastrichtenaar voor MVV is, maar een Limburger die voor Feyenoord (of Ajax, of welke niet-Limburgse club dan ook is) is...![]()
wat hij zegtquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:38 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Zou wel humor zijn, Charisteas die gaat scoren
quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:31 schreef Max-Westerman het volgende:
Lucius kan zich goed beheersen
Een Rodasupporter zei tegen hem vuile flikker
Lucius zei: *Ja wat moet je een paar klappen?*
*Ik mag toch wel iets zeggen*quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:47 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
En wat zei die Rodasupporter toen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |