Whahahaquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:05 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
*Ik mag toch wel iets zeggen*![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:05 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Daar had je best iets van mogen zeggenquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:23 schreef Max-Westerman het volgende:
Kut stewards bij Roda trouwens
Ajax spandoeken mochten een paar weken geleden niet worden opgehangen
Spandoeken van Feyenoord supporters die los op oost zaten mochten wel hun doeken ophangen
De bom barst zo ook welquote:Op zondag 29 oktober 2006 17:02 schreef Plato1980 het volgende:
Feyenoord heeft verder een waardeloos elftal, dat zowel tegen Roda als tegen Twente met geluk gewonnen heeft. Daarmee moeten ze niet eens blij zijn, want zo blijft de crisis aanhouden. Hadden ze verloren dan was de bom gebarsten.
En Danny Buijs dan?quote:O ja: Theo Lucius is een stuk tuig met het intellect van een garnaal.![]()
Ook, ook, maar die geeft ten minste niet om de haverklap stompzinnige interviews.quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:08 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
De bom barst zo ook wel
[..]
En Danny Buijs dan?![]()
Ah, ik ben benieuwd!quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ook, ook, maar die geeft ten minste niet om de haverklap stompzinnige interviews.![]()
Welke van de 3?quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:09 schreef deejaylethal het volgende:
Kan iemand mij vertellen welk lied er wordt gedraaid als Roda scoort?
Ik had het niet over vandaag, maar in z'n algemeenheid. Dat Lucius dom en onopgeleid is kan hij ook niet helpen, maar loop er dan ten minste niet zo mee te koop.quote:
Heb je erop gewed?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:28 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Meestal krijgen dat soort spelers hun kans altijd tegen Roda
Had ik dat maar gedaan. Damned wat een kutgoal, die bovendien het breekpunt in de wedstrijd was.quote:
Heb ik gedaanquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:24 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Daar had je best iets van mogen zeggen![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:02 schreef Plato1980 het volgende:
Feyenoord heeft verder een waardeloos elftal, dat zowel tegen Roda als tegen Twente met geluk gewonnen heeft. Daarmee moeten ze niet eens blij zijn, want zo blijft de crisis aanhouden. Hadden ze verloren dan was de bom gebarsten.
O ja: Theo Lucius is een stuk tuig met het intellect van een garnaal.![]()
Hahahaquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:05 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Leuk voor je!quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:47 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar wel 2x achter elkaar met de puntjes naar huis...
De Roda supporters heb ik de hele wedstrijd niet gehoord en bij Feyenoord was het gewoon prima, komen die mongolen van rodaworld opeens weer met zo'n uitspraak..quote:Einde wedstrijd en ineens kan het uitvak lawaai maken.
Onder welke steen heb jij dan gezeten?quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:06 schreef Schimpie het volgende:
Gvd wat is Rodaworld.nl toch een kut site, daar staat namelijk het volgende:
[..]
De Roda supporters heb ik de hele wedstrijd niet gehoord en bij Feyenoord was het gewoon prima, komen die mongolen van rodaworld opeens weer met zo'n uitspraak..![]()
Rodaworldquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:06 schreef Schimpie het volgende:
Gvd wat is Rodaworld.nl toch een kut site, daar staat namelijk het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |