Ja, precies. Dit is wat ik m.a.w. bedoel en zelf ook merk.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:10 schreef Faithz het volgende:
![]()
Dingen waar ik normaal een beetje tegen op zie, zie ik dan als een BERG tegenop. Meestal heb ik een dagje als dieptepunt en gaat het daarna beter. Zolang je maar weet en onthoud dat het leven best goed is en niet blijft hangen in dat gevoel![]()
Effe zitten googlelen op vitamine B complex... hoe werkt dat dan bij jou in relatie tot een dipje?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:15 schreef Molline het volgende:
Idd, sporten en af en toe onder de zonnebank (= ook licht) helpt bij mij ook wel.
Evt. kun je ook extra vitamine B complex slikken.
Hahahaquote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:32 schreef theepot het volgende:
Gewoon in je nest blijven tot april 2007.
De enigstestestststeestestestststeee remedie !
/edit: typo
Ik doe aan preventieve zelfhulpverlening. EN vandaag is het nogal herfst in mij.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:34 schreef Bep het volgende:
Hebben we dan al donkere dagen gehad? Het is nog volop zomer![]()
Lees dit even.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:29 schreef Fawn het volgende:
[..]
Effe zitten googlelen op vitamine B complex... hoe werkt dat dan bij jou in relatie tot een dipje?
Ik lees dat het meer met de opslag en en verbranding van vetten, eiwitten en suikers te maken heeft?
Maar als het helpt, helpt het en daar gaat het om lijkt me.
Ja, inderdaad. Ik heb op zich best zin in herfst en winter. Het heeft ook iets moois en gezelligs, vroeg donker, kaarsjes, storm, rode wijn, cafe, regen, lekker (depriquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:23 schreef Molline het volgende:
Dat is het rare.
Ik kan er echt van genieten dat het weer herfst wordt, een lekkere herstwandeling in het bos, heerlijk!
En in de winter mag het sneeuwen wat het wil, ik vind het allemaal prachtig.
Het komt bij mij denk ik voornamelijk door een gebrek aan (zon)licht dat ik depri wordt.
Inderdaad, en je hebt naarmate het winter wordt vaker last van vertragingen wegens idiote treinen die zich voor mensen gooien.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:40 schreef Salsalove het volgende:
Ja ik wil het niet erger maken maar na de herfst komt er nog een veel donkerdere nattere en koudere winter aan, daarom probeer het positieve te blijven zien, of ga lekker op vakantie dat zal zeker helpen![]()
Lekker knus bij het haardvuur .... en de donkere dagen voor kerst ...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:46 schreef het.ismij het volgende:
me bed uit komen sochtends is toch wel het moeilijkste in donkere tijden, maar als dan eenmaal de gure avond valt, ga k los. Daar ben ik weer gek op!
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:54 schreef Molline het volgende:
[..]
bij Molline is dat haardvuur trouwens van dvd (slik)![]()
Regelmatig linzen en kalkoen eten. Wordt je gegarandeerd vrolijk van. En is nog gezond ook.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:27 schreef Molline het volgende:
[..]
Lees dit even.
Er staat o.a.:
[b]
Ik heb zelf wel eens een vitamine-B complex forte van Davitamon gebruikt, ik bemerkte dan na een tijdje wel een positieve stemmingswisseling. Ik het artikel staat dat je beter een hoog gedoseerd complex kunt nemen, daar heb ik nog geen ervaring mee, maar dat lijkt me nog beter. Denk zelfs dat ik die vanmiddag ga ophalen, aangezien ik al een paar weken in een dip zit. Dat is overigens elk jaar rond deze tijd bij mij het geval. Als ik een paar keer onder de zonnebank geweest ben, gaat het vaak weer een tijdje goed. Ook jezelf goed blijven verzorgen, gezond eten en voldoende rust helpt. En sporten!!
Ben je gek joh! Komt door de herfst. Meteen aan de ad en naar de psychiater.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:00 schreef FreakerS het volgende:
Behoorlijk last van een dip. Maar dat komt denk ik door die 5 nachten doorsnuiven.
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:54 schreef het.ismij het volgende:
freak, amateur,.. daar wordt je niet depressief van,..
je moet er meer bij zuipen.
De koudste winter..COOL, waar heb je dat vandaan?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:53 schreef Thy... het volgende:
Alleen uit bed komen terwijl het nog donker is heb ik moeite mee. Verder vind ik de herfst en winter een prachtig jaargetijde. Helemaal met de voorspelling dat het de koudste winter in 10 jaar moet worden. Beter dan die zachte winters van de afgelopen jaren waar je niks mee kan.
1178% lijkt me wat veel, denk niet dat dat klopt. Ik had gelezen dat je het teveel aan B-vitamines gewoon uitplast en dat het dus niet schadelijk is. Van de B-vitamines die niet op natuurlijke weg het lichaam verlaten, zit er volgens mij ook minder in. Ik zal het nog even nakijken, maar het lijkt me dat Kruidvat geen vitamines verkoopt die slecht zijn voor je lichaam.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:38 schreef Fawn het volgende:
Ik zat nog te twijfelen tussen die van Kruitvat en Davitamon. In die van Kruitvat zaten ongezond veel vitaminen vond ik... Soms wel iets van 1178% van de ADH, of ik heb verkeerd gekeken, gister was mijn dag niet zo... vandaag ook niet.
Dus ik heb die van Davitamon maar genomen.
Op www.voedingscentrum.nl staat namelijk dat je sommige B-en niet uitplast als je er te veel van binnen krijgt en dat is niet zo goed. Aangezien ik redelijk goed eet (behalve als ik uit dipperigheid geen zin heb...) lijkt me >1000% van ADH wat veel...
Sowieso bevat een evenwichtige voeding genoeg vitamines schijnt en ik denk niet dat ik tekorten heb. Maarja, als werkt het als een placebo, als het werkt, werkt het, alleen maar door het te denken.
Zulke voorspellingen zijn uitermate onbetrouwbaar. Het kan net zo goed de mildste winter van de afgelopen 10 jaar worden.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:03 schreef Fawn het volgende:
[..]
De koudste winter..COOL, waar heb je dat vandaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |