Dat was de Belgische versie.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:31 schreef marbe het volgende:
Zag gisteren al een voorstukje bij de wereld draait door. Zag er weer hylarisch uit. Een van die belgische mannen die een peniskoker om moest....
http://www.canvas.be/canv(...)uceparry/index.shtmlquote:De Danssenachstam
Vrijdag 6 oktober 2006
De reis eindigt bij de Danssenach, waar de besnijdenis van meisjes nog heel normaal is.
De Danssenach wonen op de afgelegen en onherbergzame oevers van het Turkanameer.
Vroeger leefden de Danssenach van hun vee. Maar door de aanhoudende droogte konden zij hun vee nauwelijks in leven houden. Hongersnood en dood waren het gevolg.
Vele stamleden zijn nu overgeschakeld naar het vissen. Bruce moet bij de Danssenach de grootste uitdaging uit zijn avontuurlijke leven aangaan: een nachtelijke krokodillenjacht, slechts gewapend met een houten harpoen.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:52 schreef Erik_84 het volgende:
Ben benieuwd naar de familie Bregman, of ze zich aanpassen aan de lokale kledingseisen
De familie Laseure kwam in een aardig "vrij" dorp terecht wat ik in de voorstukjes zag..
dat jaquote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
ah ja, de gezellige groepsmasturbatie
En dat belgische commentaar ook
"Er zit er ene zijne melk te kloppen!"quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:53 schreef Erik_84 het volgende:
"amaai zeg, we zijn toch zeker in een zottenkamp"
Ik moet zeggen dat ze wel creatiever zijn in het bedenken van synoniemenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
"Er zit er ene zijne melk te kloppen!"
Echtquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:50 schreef alwaysthebest het volgende:
Wat een familie die Belgische..
Heb nu al een schijthekel aan die figurenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:49 schreef Canisfire het volgende:
Die belgen gaan het zwaar krijgen.
Nog al plat inderdaad dat in die bus ook ..quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Heb nu al een schijthekel aan die figuren![]()
Er is toch maar 1 gezin met 5 dochters?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:52 schreef Toxic_nl het volgende:
Haha, die belgen, wat een mongolen.![]()
Valt ook wel beetje erg op dat ze allemaal gezinnen met lekkere dochters hebben gecast.![]()
Alles voor de kijkcijfers.![]()
Nee die afrikaantjes die daar naakt rondlopen zijn zeker allemaal boven de 18quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:57 schreef Nieuwschierig het volgende:
Mwa die meiden Bregman zijn allemaal minderjarig, daar krijg je echt niet meer dan anderhalve tiet van te zien.
Die belgen zijn duidelijk gecast omdat ze 100% debiel zijn. En dat andere gezin omdat ze 5 lekkere dochters hebben.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:56 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Er is toch maar 1 gezin met 5 dochters?
Of vind je mevrouw belg ook mooi![]()
Die met die 5 dochters dat lijkt trouwens net dat gezin uit die film waar 5 blonde meiden wonen ,
Waar vervolgens de jongste wordt vermoord waardoor de rest niet meer naar buiten mocht.
Virgin nog wat kan dat?
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:58 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nee die afrikaantjes die daar naakt rondlopen zijn zeker allemaal boven de 18![]()
We zullen zien hequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:58 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nee die afrikaantjes die daar naakt rondlopen zijn zeker allemaal boven de 18![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:57 schreef Renesite het volgende:
Die belgen zijn zoooo enorm AANDOENLIJK
Oudste is 18quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:57 schreef Nieuwschierig het volgende:
Mwa die meiden Bregman zijn allemaal minderjarig, daar krijg je echt niet meer dan anderhalve tiet van te zien.
Echt verschrikkelijk dat lange haar, het zijn ook net meisjes.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:01 schreef Cure het volgende:
[..]
Oudstee is 18![]()
met een ongelovelijk stereotype vriend
Ik zit me nu al suf te lachen, die belgenheerlijk
En dan die afrikaantjes vragen of dat zusjes zijn die gasten met dat lange haar![]()
Twee families zitten iig goed in de slappe was, met zwembaden in hun tuin.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:59 schreef Toxic_nl het volgende:
[..]
Die belgen zijn duidelijk gecast omdat ze 100% debiel zijn. En dat andere gezin omdat ze 5 lekkere dochters hebben.
En de rest?![]()
Ja die bloed gevallen daar gaan die rijke Amsterdam limb''s toch heen?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:04 schreef Broekpaling het volgende:
Ze zijn overigens wel lekker depresief die rimboe pipo's, ze snijden elkaar in de armen voor mooie littekens!![]()
Ook, zo'n mooie, je snikkel vastbinden via een dun touwtje!![]()
Zo mooi, 'Ze gaan terug in de tijd'quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:10 schreef Toxic_nl het volgende:
Haha, die ene heeft zelfs een AK-47! Wapenvergunning anyone?![]()
quote:
Haha lekker traumatisch voor die kinderen inderdaad zoon kerel met een gigantisch geweer.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:16 schreef Broekpaling het volgende:
Dat word die knakker boos dat ze niet luisteren en knal ie ze allemaal af, top tv!![]()
Ja echt geniaal die negers zien ook gelijk dat die belg debiel isquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:24 schreef jadelovespat het volgende:
" Ik heb nog nooit een man gezien met borsten, laat je penis eens zien"
Hahahaha !
Ik zag het al jaquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:37 schreef static het volgende:
For the record: er zijn twee topics gemerged.
Leedvermaak ten voeten uit.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:40 schreef Canisfire het volgende:
Ik ga me trouwens meer ergeren aan die aanstellerige Amsterlimbo's dan die gekke belgen geloof ik.
Waar leek het opquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:40 schreef XrAiDeN het volgende:
Lagen die vier ventjes zich daar nu te rukken of????![]()
Je bedoelt de Limburgse Amsterdammers? Ja hè... Gelijk al zo'n heisa over wie waar gaat slapenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:47 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Wat zitten die Amsterdammers (?) toch verschrikkelijk te miepen!Je weet van te voren toch wel waar je aan mee doet? Ik neem aan dat ze de vorige serie hebben gezien, en voorgelicht zijn.
me2quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:56 schreef Zephyrus het volgende:
[..]
Je bedoelt de Limburgse Amsterdammers? Ja hè... Gelijk al zo'n heisa over wie waar gaat slapen. Kreeg meteen een déjà-vu.
Ja dat vraag ik me dus ook altijd af!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:20 schreef Broekpaling het volgende:
Volgens mij hebben ze de camera mannen met een vrachtwagenlading voedsel en een mobiel-vrachtwagen-bed-en-douche-combinatie een week van te voren gestuurd, kan me niet voorstellen dat ze die families kaalplukken van interesse en die cameraman en geluidsman met z`n mooie microfoon op een lange stok met rust laten![]()
Yeah die moet echt terug naar Belgie komen wat een geweldig mensquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:26 schreef SilverBullet het volgende:
Die ene oude vrouw ook: met die jonge kerel wil ik wel in één hangmat liggen.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:24 schreef jadelovespat het volgende:
" Ik heb nog nooit een man gezien met borsten, laat je penis eens zien"
Hahahaha !
Ik snap al helemaal niet waarom dat gezin met die twee kleine kinderen meedoet.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:42 schreef Salsagirl het volgende:
Ik vind het geweldig om naar te kijken ,maar dat men zich er voor op geeft snap ik niet..
Moet er echt niet aan denken aan zoiets mee te doen..![]()
Misschien zijn de camera / geluids mannen wel donker.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:20 schreef Broekpaling het volgende:
Volgens mij hebben ze de camera mannen met een vrachtwagenlading voedsel en een mobiel-vrachtwagen-bed-en-douche-combinatie een week van te voren gestuurd, kan me niet voorstellen dat ze die families kaalplukken van interesse en die cameraman en geluidsman met z`n mooie microfoon op een lange stok met rust laten![]()
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 06:52 schreef HondaScoopyRijdster21 het volgende:
[..]
Misschien zijn de camera / geluids mannen wel donker.
Ik vind dat je dat niet helemaal met elkaar kunt vergelijken. De allochtonen hier komen veelal uit gebieden waar ze wel wat verder zijn in hun ontwikkeling dan die stammen uit de rimboe. Die mensen in de rimboe leven nog net zoals ze hier in de prehistory leefden.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:36 schreef Maraca het volgende:
Maar nu zie je ook hoe hypocriet mensen kunnen zijn..
Als er ze allochtonen in Nederland zien is het: PRAAT NEDERLANDS! Doe dit.. pas je aan enz enz.. en als ze naar een ander land gaan met een andere cultuur willen ze zich ook niet aanpassen![]()
Vond dat ene kereltje nog behoorlijk mild reageren toen die 2 aan z'n piem0l wilden gaan zitten.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:08 schreef Youssef het volgende:
Wat een domme, lelijke onbeschofte beesten hebben ze weer naar de rimboe weten te sturen
Ik vind dat de Suri-stam juist erg zijn best doet om het de familie naar de zin te maken. Die ecuadorianen lijken me veel erger om bij te verblijven.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:17 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik snap die familie de Jonge wel, die zijn gewoon bij een te extreme stam (de suri's) geplaatst door de programmamakers, en dat hadden ze kunnen verwachten
Die 2 jochies weten zich ook geen raad met die vreemde rituelen, ik zou ook vertrekken in zo'n situatie
De fout ligt dus bij de programmamakers, ze hadden de familie de Jonge niet bij zo'n afwijkende stam moeten plaatsen...
Inderdaadquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:01 schreef Renesite het volgende:
Tering, die familie met die 2 kereltjes, tering, wat een sissys![]()
Bij een van die andere wel dan?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:31 schreef Tasje het volgende:
Omg, die stam waar die Belgische familie zit!Daar zou ik echt niet graag bij willen zitten hoor
![]()
Ik schaamde me gewoon, helemaal toen er een kip voor ze werd geslacht. Die Suri's doen zo hun best om ze te pleasen!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:01 schreef Renesite het volgende:
Tering, die familie met die 2 kereltjes, tering, wat een sissys![]()
En dan liggen ze in die hut en begint die ouwe opeens: BwhAhHaHAa!Wat zijn we toch verwend!!11eins!;;DD!!11.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:49 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Ik schaamde me gewoon, helemaal toen er een kip voor ze werd geslacht. Die Suri's doen zo hun best om ze te pleasen!
Toppunt:Die lui krijgen gewoon een eigen hut, en nog hebben ze wat te zeiken! "Ja en nu krijgen we weer dat vieze eten en kunnen we ze weer niet bedanken omdat we het niet lusten.
![]()
![]()
"
Bwehehehe wat zijn wij eigenlijk toch VERWENDE KRENGEN whehehe jah.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En dan liggen ze in die hut en begint die ouwe opeens: BwhAhHaHAa!Wat zijn we toch verwend!!11eins!;;DD!!11.![]()
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:00 schreef Remzz het volgende:
Trouwens nog nooit Belgen gehoort die zelf ook inheems pratenIk kan er echt niets van verstaan.
Volgens mij is er wel een tolk daar aanwezig.quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:30 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb gewoon 1 simpel vraagje
Verstaan ze elkaar echt niet? Geen tolk aanwezig die dit vertaald tussendoor?
Dat vraag ik me ook af.quote:En... zijn de ondertitels betrouwbaar?
Nee, voor het gistingsproces.quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:45 schreef tong80 het volgende:
Geweldig weer. Oma spuugt even in het eten voor de aroma.
Wat het ook is het is smerig.quote:
quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:10 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik heb het gisteren niet gezien. Vorige week werd er door sommigen een grote parade van blote (blanke) borsten voorspeld.
Is dat uitgekomen?
Tuurlijk, stom van me.quote:
DVD: Groeten uit de rimboe / Groeten terugquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:47 schreef Isegrim het volgende:
Is de vorige serie eigenlijk op DVD te krijgen o.i.d.?
Beetje jammer dus dat van Groeten uit de rimboe alleen de eerste en laatste aflevering erop staan.quote:De release op dvd is vrij slordig in elkaar gezet. Niet alleen bevat de dvd van Groeten uit de Rimboe alleen maar de eerste en de laatste aflevering van de serie, ook zijn beide afleveringen zonder bewerking op dvd gezet.
Gelukkig bevatten de tweede en derde disk alle acht afleveringen van Groeten Terug, maar ook hier zijn de beelden zonder bewerking overgenomen van tv.
Beetje waardeloos ja.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:53 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
DVD: Groeten uit de rimboe / Groeten terug
[..]
Beetje jammer dus dat van Groeten uit de rimboe alleen de eerste en laatste aflevering erop staan.
Heb ik ook. Ik kijk ook alleen naar de ''Rimboe'' editie en niet GT. Ik hoop ook dat ze deze keer alleen de Rimboe doen en GT nalaten.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:47 schreef Isegrim het volgende:
De 'Groeten terug'-variant vind ik een beetje dubieus. Ik vind eigenlijk dat je die mensen daar niet weg moet halen. Kan niet goed uitleggen waarom, maar ik heb er een onprettig gevoel bij.
Ja heerlijk. Die Friezen in Amsterdamquote:Op zondag 29 oktober 2006 18:30 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ja Groeten Terug was erg grappig.![]()
Bij die stam in Papoea-Nieuw-Guinea zitten lijkt me niet eens zo erg.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Bij een van die andere wel dan?![]()
Heb ik ook gedaan net, ff opnemen voor mijn vriend die tot 22.00u aan het werk is en pas tegen 22.30u thuis is. Hij wil er ook niks van missenquote:
Die man daar dan in China ofzo, al die naalden in zijn lichaam en dat brand in dat huis. En dan verwachten dat ie springt.quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:15 schreef SilverBullet het volgende:
Wow! Gaat lekker daar bij die gasten in Ethiopië.![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:31 schreef SilverBullet het volgende:
Vader die geen zoon kan krijgen.
Gratis Aids er bijquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:33 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Nou jongen vecht voor je leven, dan heb je vanavond een Afrikaans neukertje.
Blijkbaar meegenomen als kadootje, maar wat moeten ze er mee. Niemand vind het lekker.quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:57 schreef kissa het volgende:
Hoe komen ze aan een poffertjespan?
Lambik!quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:26 schreef Canisfire het volgende:
Dochter belg die lambiek een knal in zijn kloten geeft![]()
Hoe verzinnen ze het.quote:Op zondag 5 november 2006 00:08 schreef golfer het volgende:
En inderdaad neem je standaard als je voor een paar weken naar Afrika gaat een poffertjespan mee.![]()
idd ga dan boerenkool maken ofzoquote:Op zondag 5 november 2006 00:08 schreef golfer het volgende:
Video bekeken.
Ik blijf lachen om die Belgen en die Nederlanders in Ethiopië.
De enigen die nog enigzins proberen zich in te leven zijn de 'Vader die geen zoon kan maken' en zijn familie.
Placenta...moeten we die opeten?
En inderdaad neem je standaard als je voor een paar weken naar Afrika gaat een poffertjespan mee.![]()
Nog nooit X factor of de audities van Idols gezien? Of em, Big Brother, De Gouden Kooi, Temptation Island etcetera etcetera gezien??quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:53 schreef Agag het volgende:
Raar dat die mensen zo gebruikt mogen worden, vroeger werden dergelijke lieden tegen zichzelf in bescherming genomen.
Met brainsauce?quote:Op zondag 5 november 2006 01:47 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk nu.Krijg zin in een broodje aap.
Dat was vorige week al te zienquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:14 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Die Belgische moeder!!![]()
En wat gaat er hierna nu weer komen?? Wat was dat in het voorstukje???? Een gezamelijke masturbatie scene van naast elkaar liggende mannen??Het leek daarop althans
Of heb ik zo'n dirty mind??
Inderdaad.quote:
Wie weet kan dat dit jaar wel. Vorig jaar was dat niet mogelijk omdat er geen paspoorten geregeld konden worden voor de stam waar die belgen toen zijn geweest.quote:Op zondag 5 november 2006 00:50 schreef Canisfire het volgende:
Ik vind het jammer dat wij net als vorig jaar de belgen niet terug zullen zien in groeten terug.
Zijn toch de leukste.
quote:
Jaaa diee!quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:06 schreef tong80 het volgende:
Was in de eerste uitzending.
Lagen 4 mannen zich af ter sjorren op de hangmat.
Moeders :
'We zijn in een zottenhuis beland.'
In de 2de of 3e was dat pas hoor.quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:06 schreef tong80 het volgende:
Was in de eerste uitzending.
Lagen 4 mannen zich af ter sjorren op de hangmat.
Moeders :
'We zijn in een zottenhuis beland.'
preciesquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:02 schreef Iblardi het volgende:
De Massings revisited... Waarom hebben die mensen zich opgegeven?
Haha, dacht ik ook alquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een ondankbare honden zeg. Waarom doen ze eigenlijk aan het programma mee, als ze alleen maar kunnen zeiken![]()
Die verwende krengen zeiken echt om alles.quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:02 schreef Iblardi het volgende:
De Massings revisited... Waarom hebben die mensen zich opgegeven?
Je bedoelt met name die Belgische wijven en dat stomme blonde Amsterdamse wicht?quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een ondankbare honden zeg. Waarom doen ze eigenlijk aan het programma mee, als ze alleen maar kunnen zeiken![]()
Er zal vast wel een hoop lef en moed voor nodig zijn geweest, maar de manier waarop die Nederlanders bij de Suri's zich gedragen is gewoon triest.quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:22 schreef plush het volgende:
Ik vind eigenlijk niet dat je die mensen moet afkraken, er is heel wat lef en moed nodig om aan zo'n programma mee te doen![]()
Veel plezier.quote:Op zondag 12 november 2006 00:04 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Soms wil ik gewoon naar Afrika vliegen en uitleggen dat niet alle Nederlanders zo zijn.![]()
Ik draaf een beetje door, he?quote:
Blijft me tegenvallen dat je niet even een paar weken bij zo'n stam bent gaan wonen. Lijkt mij echt iets voor jou.quote:Op zondag 12 november 2006 00:21 schreef static het volgende:
Ben zelf zeven maanden in Afrika geweest dit jaar, maar dat was de bewoonde wereld.
Wat doen die belgen dan zo verkeerd dat je er zich voortdurend moet aan ergeren ?quote:Die claudia is zo respectloos met haar zogenaamde grapjes, brrrr ik erger me kapot aan haar, net als aan die belgen eigenlijk.
Min of meer heb ik dat gedaan, P.quote:Op zondag 12 november 2006 00:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Blijft me tegenvallen dat je niet even een paar weken bij zo'n stam bent gaan wonen. Lijkt mij echt iets voor jou.
Wanneer kunnen we de video-opnames daarvan bewonderen, T. ?quote:
Hehe ik heb precies hetzelfde gevoel. Plaatsvervange schaamte is het juiste woord. En ook onbegrip dat zij zich hebben opgegeven voor dit programma.quote:Op zondag 12 november 2006 00:04 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Er zal vast wel een hoop lef en moed voor nodig zijn geweest, maar de manier waarop die Nederlanders bij de Suri's zich gedragen is gewoon triest.Ik krijg er gewoon plaatsvervangende schaamte van.
Ze zijn zo respectloos tegenover die cultuur, tegenover die mensen en hun gastvrijheid. Soms wil ik gewoon naar Afrika vliegen en uitleggen dat niet alle Nederlanders zo zijn.![]()
Inderdaad, ik vind die Belgen eigenlijk de leukste, wat me erg verrast. Had ik in het begin niet gedacht.quote:Op zondag 12 november 2006 00:57 schreef plush het volgende:
[..]
Wat doen die belgen dan zo verkeerd dat je er zich voortdurend moet aan ergeren ?
Het is een NATUURVOLK. Dat moet leven van de natuur. Door hen is er waarschijnlijk nog natuur daar.quote:Op zondag 12 november 2006 11:34 schreef Eveli het volgende:
Bah wat een dieronvriendelijke aflevering.Gelukkig zijn er nog maar weinig mensen die zo leven.
Waarom haal je er nu ineens politiek bij?quote:Op zondag 12 november 2006 12:45 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Het is een NATUURVOLK. Dat moet leven van de natuur. Door hen is er waarschijnlijk nog natuur daar.
Ik ben zeer gecharmeerd van de PvdD, en haat dierenleed ook, maar dit heeft niets daarmee te maken.
De mensen zijn onderdeel van de natuur daar. Hoe zij leven is het tegenovergestelde van ons met onze afgrijselijke bio-industrie. Waar de PvdD zeer terecht tegen ageert. Dat is pas dierenleed. Maar deze situatie is compleet anders.
Okee ik had je verkeerd begrepen. Maar het is het equivalent van voor ons een biefstukje kopen. Alleen is het bij ons helemaal onzichtbaar gemaakt (de koe die geslacht wordt).quote:Op zondag 12 november 2006 12:53 schreef Eveli het volgende:
Waarom haal je er nu ineens politiek bij?Ik bedoelde alleen maar te zeggen dat er deze aflevering wel veel dierenleed zat. En voor de mensen zelf is het ook beter als ze anders leven dan die stammen.
En ja, het dierenleed is ook elders erg.
Ik krijg anders niet het idee dat die mensen ongelukkig zijn hoor. Wie zijn wij om te bepalen hoe mensen moeten leven. Zo'n koloniale mentaliteit vind ik dat.quote:Op zondag 12 november 2006 12:53 schreef Eveli het volgende:
En voor de mensen zelf is het ook beter als ze anders leven dan die stammen.
Sturen ze toch andere himba's en Metawei's ?quote:Op maandag 13 november 2006 13:35 schreef Symer het volgende:
Weet iemand of het klopt dat de Himba en de Mentawai nu Duitsers op bezoek hebben gehad?
Zo ja, komen zij nu ook naar Duitsland? Ze hebben de westerse cultuur toch al een beetje gezien lijkt me.
Dat dacht ik dus ookquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:14 schreef Agag het volgende:
Wat zijn die Belgen toch overstaanbare randdebielen.
Spannend!quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:12 schreef Canisfire het volgende:
Ze wekken nu ook de indruk of ze niet meer terug komt
Ongelovelijk dat de taal die zei spreken gewoon Nederlands genoemd mag worden. Ik versta(en dan vooral die moeder) er gewoon echt geeen woord van.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:14 schreef Agag het volgende:
Wat zijn die Belgen toch onverstaanbare randdebielen. Ongeëvenaard gewoon. Ze blijven mij verbazen.
Vlaams tochquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:40 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ongelovelijk dat de taal die zei spreken gewoon Nederlands genoemd mag worden. Ik versta(en dan vooral die moeder) er gewoon echt geeen woord van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |