Volgens mij is er wel een tolk daar aanwezig.quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:30 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb gewoon 1 simpel vraagje
Verstaan ze elkaar echt niet? Geen tolk aanwezig die dit vertaald tussendoor?
Dat vraag ik me ook af.quote:En... zijn de ondertitels betrouwbaar?
Nee, voor het gistingsproces.quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:45 schreef tong80 het volgende:
Geweldig weer. Oma spuugt even in het eten voor de aroma.
Wat het ook is het is smerig.quote:
quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:10 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik heb het gisteren niet gezien. Vorige week werd er door sommigen een grote parade van blote (blanke) borsten voorspeld.
Is dat uitgekomen?
Tuurlijk, stom van me.quote:
DVD: Groeten uit de rimboe / Groeten terugquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:47 schreef Isegrim het volgende:
Is de vorige serie eigenlijk op DVD te krijgen o.i.d.?
Beetje jammer dus dat van Groeten uit de rimboe alleen de eerste en laatste aflevering erop staan.quote:De release op dvd is vrij slordig in elkaar gezet. Niet alleen bevat de dvd van Groeten uit de Rimboe alleen maar de eerste en de laatste aflevering van de serie, ook zijn beide afleveringen zonder bewerking op dvd gezet.
Gelukkig bevatten de tweede en derde disk alle acht afleveringen van Groeten Terug, maar ook hier zijn de beelden zonder bewerking overgenomen van tv.
Beetje waardeloos ja.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:53 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
DVD: Groeten uit de rimboe / Groeten terug
[..]
Beetje jammer dus dat van Groeten uit de rimboe alleen de eerste en laatste aflevering erop staan.
Heb ik ook. Ik kijk ook alleen naar de ''Rimboe'' editie en niet GT. Ik hoop ook dat ze deze keer alleen de Rimboe doen en GT nalaten.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:47 schreef Isegrim het volgende:
De 'Groeten terug'-variant vind ik een beetje dubieus. Ik vind eigenlijk dat je die mensen daar niet weg moet halen. Kan niet goed uitleggen waarom, maar ik heb er een onprettig gevoel bij.
Ja heerlijk. Die Friezen in Amsterdamquote:Op zondag 29 oktober 2006 18:30 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ja Groeten Terug was erg grappig.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |