Lambik!quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:26 schreef Canisfire het volgende:
Dochter belg die lambiek een knal in zijn kloten geeft![]()
Hoe verzinnen ze het.quote:Op zondag 5 november 2006 00:08 schreef golfer het volgende:
En inderdaad neem je standaard als je voor een paar weken naar Afrika gaat een poffertjespan mee.![]()
idd ga dan boerenkool maken ofzoquote:Op zondag 5 november 2006 00:08 schreef golfer het volgende:
Video bekeken.
Ik blijf lachen om die Belgen en die Nederlanders in Ethiopië.
De enigen die nog enigzins proberen zich in te leven zijn de 'Vader die geen zoon kan maken' en zijn familie.
Placenta...moeten we die opeten?
En inderdaad neem je standaard als je voor een paar weken naar Afrika gaat een poffertjespan mee.![]()
Nog nooit X factor of de audities van Idols gezien? Of em, Big Brother, De Gouden Kooi, Temptation Island etcetera etcetera gezien??quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:53 schreef Agag het volgende:
Raar dat die mensen zo gebruikt mogen worden, vroeger werden dergelijke lieden tegen zichzelf in bescherming genomen.
Met brainsauce?quote:Op zondag 5 november 2006 01:47 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk nu.Krijg zin in een broodje aap.
Dat was vorige week al te zienquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:14 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Die Belgische moeder!!![]()
En wat gaat er hierna nu weer komen?? Wat was dat in het voorstukje???? Een gezamelijke masturbatie scene van naast elkaar liggende mannen??Het leek daarop althans
Of heb ik zo'n dirty mind??
Inderdaad.quote:
Wie weet kan dat dit jaar wel. Vorig jaar was dat niet mogelijk omdat er geen paspoorten geregeld konden worden voor de stam waar die belgen toen zijn geweest.quote:Op zondag 5 november 2006 00:50 schreef Canisfire het volgende:
Ik vind het jammer dat wij net als vorig jaar de belgen niet terug zullen zien in groeten terug.
Zijn toch de leukste.
quote:
Jaaa diee!quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:06 schreef tong80 het volgende:
Was in de eerste uitzending.
Lagen 4 mannen zich af ter sjorren op de hangmat.
Moeders :
'We zijn in een zottenhuis beland.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |