Nee die afrikaantjes die daar naakt rondlopen zijn zeker allemaal boven de 18quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:57 schreef Nieuwschierig het volgende:
Mwa die meiden Bregman zijn allemaal minderjarig, daar krijg je echt niet meer dan anderhalve tiet van te zien.
Die belgen zijn duidelijk gecast omdat ze 100% debiel zijn. En dat andere gezin omdat ze 5 lekkere dochters hebben.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:56 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Er is toch maar 1 gezin met 5 dochters?
Of vind je mevrouw belg ook mooi![]()
Die met die 5 dochters dat lijkt trouwens net dat gezin uit die film waar 5 blonde meiden wonen ,
Waar vervolgens de jongste wordt vermoord waardoor de rest niet meer naar buiten mocht.
Virgin nog wat kan dat?
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:58 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nee die afrikaantjes die daar naakt rondlopen zijn zeker allemaal boven de 18![]()
We zullen zien hequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:58 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nee die afrikaantjes die daar naakt rondlopen zijn zeker allemaal boven de 18![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:57 schreef Renesite het volgende:
Die belgen zijn zoooo enorm AANDOENLIJK
Oudste is 18quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:57 schreef Nieuwschierig het volgende:
Mwa die meiden Bregman zijn allemaal minderjarig, daar krijg je echt niet meer dan anderhalve tiet van te zien.
Echt verschrikkelijk dat lange haar, het zijn ook net meisjes.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:01 schreef Cure het volgende:
[..]
Oudstee is 18![]()
met een ongelovelijk stereotype vriend
Ik zit me nu al suf te lachen, die belgenheerlijk
En dan die afrikaantjes vragen of dat zusjes zijn die gasten met dat lange haar![]()
Twee families zitten iig goed in de slappe was, met zwembaden in hun tuin.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:59 schreef Toxic_nl het volgende:
[..]
Die belgen zijn duidelijk gecast omdat ze 100% debiel zijn. En dat andere gezin omdat ze 5 lekkere dochters hebben.
En de rest?![]()
Ja die bloed gevallen daar gaan die rijke Amsterdam limb''s toch heen?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:04 schreef Broekpaling het volgende:
Ze zijn overigens wel lekker depresief die rimboe pipo's, ze snijden elkaar in de armen voor mooie littekens!![]()
Ook, zo'n mooie, je snikkel vastbinden via een dun touwtje!![]()
Zo mooi, 'Ze gaan terug in de tijd'quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:10 schreef Toxic_nl het volgende:
Haha, die ene heeft zelfs een AK-47! Wapenvergunning anyone?![]()
quote:
Haha lekker traumatisch voor die kinderen inderdaad zoon kerel met een gigantisch geweer.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:16 schreef Broekpaling het volgende:
Dat word die knakker boos dat ze niet luisteren en knal ie ze allemaal af, top tv!![]()
Ja echt geniaal die negers zien ook gelijk dat die belg debiel isquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:24 schreef jadelovespat het volgende:
" Ik heb nog nooit een man gezien met borsten, laat je penis eens zien"
Hahahaha !
Ik zag het al jaquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:37 schreef static het volgende:
For the record: er zijn twee topics gemerged.
Leedvermaak ten voeten uit.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:40 schreef Canisfire het volgende:
Ik ga me trouwens meer ergeren aan die aanstellerige Amsterlimbo's dan die gekke belgen geloof ik.
Waar leek het opquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:40 schreef XrAiDeN het volgende:
Lagen die vier ventjes zich daar nu te rukken of????![]()
Je bedoelt de Limburgse Amsterdammers? Ja hè... Gelijk al zo'n heisa over wie waar gaat slapenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:47 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Wat zitten die Amsterdammers (?) toch verschrikkelijk te miepen!Je weet van te voren toch wel waar je aan mee doet? Ik neem aan dat ze de vorige serie hebben gezien, en voorgelicht zijn.
me2quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:56 schreef Zephyrus het volgende:
[..]
Je bedoelt de Limburgse Amsterdammers? Ja hè... Gelijk al zo'n heisa over wie waar gaat slapen. Kreeg meteen een déjà-vu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |