Ow... hihi... mijn navel wordt een streepjequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:14 schreef Vicky het volgende:
ben benieuwd naar jouw buikkie Neuk!
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:36 schreef Moonah het volgende:
Vervolg op Het grote buikenfototopic #28
In het vorige topic staan een aantal zeer respectabele zgn. ná-foto's.![]()
De laatste zwangere buiken heb ik hier naar toe gekopieerd.
PM, 40 weken precies. For good old times.
Nikky, ruim 23 weken
Bass-Miss, 38 weken.
Verloofde van Webcrowler, ruim 28 weken.
Update-je van mij, ruim 37 en ruim 38 weken.
Ik wist niet dat mijn buik nóg meer kon groeien. Mijn hemel, als ik de 40 weken haal, hangt hij tussen mijn knieën.![]()
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:40 schreef Belana het volgende:
Moonahdat moet zwaar zijn met dat ranke lijfje van jou!
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:46 schreef CrazyMoon het volgende:
wow, moonah!! wat een buik zeg, en ik vond die van mij al dik!
wel erg mooi ziet het eruit vind ik
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:49 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nou, eerlijk gezegd vind ik het momenteel fysiek ook erg zwaar.
En mooi vind ik het eigenlijk ook al niet meer...
Maar ik heb een beetje een hormonen-dipdagje vandaag...![]()
Had een dubbel topic geopend. Sorry!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:49 schreef CrazyMoon het volgende:
ik zie net dat er ook al een andere grote buikentopic nr 29 is:
Het grote buikenfototopic deel 29
Bedoel je de buik of de fotoquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:21 schreef appelsap het volgende:
[afbeelding]
Hier mijn buik ook een keer.
21 weken en 2 dagen.
hij is nu toch op normaal formaat?
De foto.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:38 schreef linda856763 het volgende:
[..]
Bedoel je de buik of de foto?
Mooi hoor![]()
ik heb ook het Ploplied in mijn hoofd...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:32 schreef renzell het volgende:
Dat blijft Moonah, bereid je er maar op voor. Ik heb het al een half jaar in mijn hoofd.![]()
Lang leve de peuterteevee. Plopperdeplopperdeplop.![]()
Ik kan nog wel een close up plaatsen, of foto's van de operatie zelfquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:40 schreef Syrena het volgende:
Nou Inky, ik vind 'm erg mooi teruggeplooid![]()
Vind het ook fijn dat ik nu weet hoe een ks-litteken loopt, ik had echt het idee van een enooooorme snee en mega-litteken enz enz enz.
(komt er nu een foto om me angst aan te jagen?)
Vroegah wel! En nu soms nog, bij een spoed keizersnee, want dan kunnen ze er wel makkelijker bij.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:24 schreef appelsap het volgende:
Echt wonderbaarlijk dat een buik zo snel weer terug 'krimpt'.
Ik vind die littekens van een KS niet eens zo erg.
Ik had in mijn hoofd dat het litteken verticaal over je buik zou lopen..
geen zin. Foto's al wel gemaakt vanochtend.quote:
sja, ik was niet supertrots op mijn zwangere buik, maar hé, dr zat een kindje in, en ik vond het ook weer niet iets om geheimzinnig over te doen. En eigenlijk net zo met mijn na-zwangere buik. Er heeft een kindje ingezeten, en dat mag ook best gezien worden...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:50 schreef Belana het volgende:
linda stoer hoor die foto'sje slinkt al weer lekker naar je oude zelf
Vrouw, blijf van mijn account!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:13 schreef Prowl het volgende:
wauw mooie buiken hoor.![]()
en linda je slinkt goed![]()
dit is popples![]()
Ik stiekem ook voorheen... Wat ik overigens nog het meest vreemde vond aan die na-zwangere buik, het is net een soort tas waar eerst heel veel ingezeten heeft en nu niet meer. Een hel komisch gevoel vond ik...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:14 schreef heaven7 het volgende:
Ik vind het leuk om de nabuikjes ook eens te zienAltijd al afgevraagd hoe zo'n nazwangere buik er nou eigenlijk uitziet
Ik ook niet, tot een maand geleden... Toen liet een vriendin zien hoe een buik eruitziet na twee keizersneden, vond 'm eigenlijk wel mooi.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:16 schreef Tan het volgende:
Wat een mooie buiken! Moonah, je valt bijna om of niet?
(nooit geweten hoe een keizersnede-litteken eruitzag, weer wat geleerd)
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:48 schreef Sjeen het volgende:
Ik stiekem ook voorheen... Wat ik overigens nog het meest vreemde vond aan die na-zwangere buik, het is net een soort tas waar eerst heel veel ingezeten heeft en nu niet meer. Een hel komisch gevoel vond ik...
Soms heb je van die dagen, kalmpies aan meid.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:52 schreef Neuk het volgende:
geen zin. Foto's al wel gemaakt vanochtend.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:52 schreef sweaty het volgende:
Wauw mooi buikkie hoor Neuk, echt! leuke kleding ook.
Hoi Linda,quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:52 schreef linda856763 het volgende:
Mega-snee? Welnee!
pimp hier met je littekens![]()
[afbeelding]
10 dagen na de keizersnee. De gekke vlek bij mijn navel (ja, die heb ik weer) is omdat ik me verbrand heb bij het kruikje maken
![]()
En ik slink hard![]()
[afbeelding]
4 dagen ná bevalling
[afbeelding]
10 dagen ná bevalling
Hm. Wat is een diamantvorm? (het is een horloge dat ik bij een abonnement kreeg...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:18 schreef Danaa het volgende:
[..]
Hoi Linda,
Ik kijk zo eens naar je foto's. Dat horloge wat je om hebt is het glas daarvan in diamantvorm? Even benieuwd naar, lijkt namelijk erg op de mijne![]()
1 troost voor de ks-dames, het wordt minder en snel ook. Die van mij is ongeveer 10 cm lang.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:12 schreef Lishe het volgende:
Wat een mooie buikjes!
Maar ik schrik wel een beetje van die keizer-sneetjes. Want ik had eigenlijk verwacht dat die kleiner zouden zijn.![]()
Het glas is geslepen in de vorm van een diamant, dus erg dik van boven. zoiets als dit:quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:22 schreef linda856763 het volgende:
[..]
Hm. Wat is een diamantvorm? (het is een horloge dat ik bij een abonnement kreeg...
Neuk! Mooi! En groot ook...
Overmorgen?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:29 schreef LadyS het volgende:
Beef! Wat ga je hard! mooi hoor
wanneer gaan we weer meeten?
ja is goed! In de middag dan weer, dan kan ik Peter meteen weer ophalen smiddags. Ik ga geen tijd zeggen, want daat kan ik toch niet belovenquote:
Sjeen........deze is dus voor jouquote:
oh je krijgt gewoon zo'n lekker spekkiequote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:49 schreef Neuk het volgende:
Martineke ik ben nog meer gegroeid dan op die foto![]()
Volgens mij ben ik een kleuter aan het bakken ofzo...
Doe ik ooit eens voor jequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:49 schreef Belana het volgende:
Neuk, ik zou al je foto's wel eens bij elkaar willen zien, je bent prachtig zwanger
ik kan me best voorstellen hoe je je voelt, het zit ook allemaal in de weg, maar groot is niet altijd lelijk, in jouw geval is het echt heel mooi!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:43 schreef Neuk het volgende:
[..]
Doe ik ooit eens voor jeen hartstikke lief je compliment.
Dat doet me echt goed want ik voel me zo lomp/log/
enzo. Er zijn ook veel mensen die me echt nastaren omdat mijn buik zo groot is en deze foto's laten dat helemaal niet zo blijken (misschien goeie proporties ofzo
) Ik lijk in ieder geval in 't echt veel groter qua buik, hoor!
quote:Op zondag 22 oktober 2006 10:44 schreef Moonah het volgende:
En zoals beloofd (en speciaal voor Linda...), voor- en nafoto's van mij.
Wow!!!quote:Op zondag 22 oktober 2006 10:44 schreef Moonah het volgende:
En zoals beloofd (en speciaal voor Linda...), voor- en nafoto's van mij.
Ik vind het werkelijk onvoorstelbaar hoe snel mijn buik terug plooit.
Ik geloof dat ik heel erg in mijn handjes mag wrijven...
De eerste foto is dus met ruim 38 weken, de tweede 4 dagen na mijn bevalling, en de derde van vanochtend, 12 dagen nadat ons menneke eruit is dus.
[afbeelding]
Thanks, complimenten zijn altijd welkom als je jezelf het menselijk equivalent van een zeecontainer voeltquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:09 schreef leonieke het volgende:
Mooi hoor viviJe staat er heel elegant op met dat kleedje
Ik vind je trouwens mooi zwanger, niet dik
Wat een leuke foto btw, alleen jammer van die (hand?) doek die in het beeld hangt, anders zou je hem zó voor een kaartje ofzo kunnen gebruikenquote:
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:13 schreef Vivi het volgende:
[..]
Thanks, complimenten zijn altijd welkom als je jezelf het menselijk equivalent van een zeecontainer voelt
Ik zat al te kijken, "kleedje? we hebben toch helemaal nog geen badkamerkleedje??", maar toen realiseerde ik me dat je jurkje bedoelde
Ik moest toch kijken of m'n haar goed zatquote:Op donderdag 26 oktober 2006 05:12 schreef lcicle het volgende:
Waaw Moonah! Wat een mooi overzicht! Onvoorstelbaar he, waar een vrouwenlichaam toe in staat is
Met zo'n handig schermpje aan je camera hoef je niet voor een spiegel te gaan staan
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:54 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
he, geen foto van een nog verder teruggeplooide moonah ?
Haha ja inderdaad dat was de test!quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:45 schreef Moonah het volgende:
Webcrowler, ik moest even goed kijken wat je vriendin op de eerste foto in haar broekje had gestoken...![]()
Maar dé test neem ik aan...
Ze groeit mooi!
Gewoon de gloed van ons rode douchegordijn denk ik.quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:44 schreef pinquit het volgende:
BM ziet er goed uit![]()
!!!!
maar het lijkt wel of je van de trap bent gevallen ofzo, wat zit er voor rode veeg op je rug?
Mooooooiiiiiquote:Op vrijdag 3 november 2006 19:47 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
Haha ja inderdaad dat was de test!
[afbeelding]
ff een close up ervan!
Nee, je bent zeker niet de enige!quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:22 schreef kozakken het volgende:
Ben ik nou dan echt een van de weinigen die heel vertederd naar al die mooiebuiken kan kijken en tegelijkertijd zielsgelukkig ben dat ik dat niet meer heb!? (Nu alleen nog maar een heleboel flubber
![]()
)
Nee hoor. Al vind ik het wel handig en leuk dat ik toen wel met blote buik mocht en nu niet.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:22 schreef kozakken het volgende:
Ben ik nou dan echt een van de weinigen die heel vertederd naar al die mooiebuiken kan kijken en tegelijkertijd zielsgelukkig ben dat ik dat niet meer heb!? (Nu alleen nog maar een heleboel flubber
![]()
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |