quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:52 schreef sweaty het volgende:
Wauw mooi buikkie hoor Neuk, echt! leuke kleding ook.
Hoi Linda,quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:52 schreef linda856763 het volgende:
Mega-snee? Welnee!
pimp hier met je littekens![]()
[afbeelding]
10 dagen na de keizersnee. De gekke vlek bij mijn navel (ja, die heb ik weer) is omdat ik me verbrand heb bij het kruikje maken
![]()
En ik slink hard![]()
[afbeelding]
4 dagen ná bevalling
[afbeelding]
10 dagen ná bevalling
Hm. Wat is een diamantvorm? (het is een horloge dat ik bij een abonnement kreeg...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:18 schreef Danaa het volgende:
[..]
Hoi Linda,
Ik kijk zo eens naar je foto's. Dat horloge wat je om hebt is het glas daarvan in diamantvorm? Even benieuwd naar, lijkt namelijk erg op de mijne![]()
1 troost voor de ks-dames, het wordt minder en snel ook. Die van mij is ongeveer 10 cm lang.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:12 schreef Lishe het volgende:
Wat een mooie buikjes!
Maar ik schrik wel een beetje van die keizer-sneetjes. Want ik had eigenlijk verwacht dat die kleiner zouden zijn.![]()
Het glas is geslepen in de vorm van een diamant, dus erg dik van boven. zoiets als dit:quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:22 schreef linda856763 het volgende:
[..]
Hm. Wat is een diamantvorm? (het is een horloge dat ik bij een abonnement kreeg...
Neuk! Mooi! En groot ook...
Overmorgen?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:29 schreef LadyS het volgende:
Beef! Wat ga je hard! mooi hoor
wanneer gaan we weer meeten?
ja is goed! In de middag dan weer, dan kan ik Peter meteen weer ophalen smiddags. Ik ga geen tijd zeggen, want daat kan ik toch niet belovenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |